ehhhh... geen idee; heb ik het waarschijnlijk ook gemistquote:Op maandag 31 december 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda feliciteren elkaar dat ze zo succesvol zijn geweest in het uit elkaar halen van Lieke en Huub.
Ehm........heb ik iets gemist, wat hebben ze gedaan dan?
Zeker niet geschikt voor uitzending?quote:Op maandag 31 december 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
Op de middelbare school was Brian dus ook al zo'n schatje. Ik hoor alleen maar verhalen over gasten die hij in elkaar geslagen heeft. Het is dus alleen maar van kwaad tot erger geworden, nu ramt hij ook vrouwen in elkaar.
Maar ideaal voor Youtube: "In z`n jeugd was Brian Kubatz uit De Gouden Kooi ook al aggressief"quote:
het is een fijne knul en dat kun je niet van iedereen zeggenquote:Op maandag 31 december 2007 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als dat het script voor vanavond is dan zij het zo. Van mij mag hij naar huis, het naast zijn schoenenlopend kutventje
Hij blijft leukquote:Op maandag 31 december 2007 13:01 schreef maril het volgende:
Hier zo in het oude jaar met de drempel op nieuw een goude oude van de kooi.
http://nl.youtube.com/watch?v=AWtj9qlsHLU&feature=related
hij belt zijn ouders maar weet niet of ze nog leven.quote:Op maandag 31 december 2007 14:18 schreef droomkoningin het volgende:
beetje aso dat ze gewoon blijven zitten.. volgens mij gaat mikey z'n familie b ellen?
Jij ook Py, gedraag je!quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef Py het volgende:
Tot volgend jaar allemaal![]()
Goede jaarwisseling alvast aan alle FOK!kers.![]()
En geen dingen doen die ik zou doen![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
See you all in 2008!!!
Niks doen wat Huub ook niet zou doen!!! Fijne jaarwisseling!quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef Py het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
See you all in 2008!!!
Van hetzelfde en tot in 2008, ook al begrijpen we elkaar niet altijd even goed.quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef Py het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
See you all in 2008!!!
Bij gebrek aan interessante streams mijn volgende pleidooi:quote:Op maandag 31 december 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kon aan het gezicht van José zien dat ze ook haar bedenkingen heeft bij dat mobieltje voor Mike.
Zou Amanda er een abonnement voor het leven bij kado geven?
veel plezier.quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef Py het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
See you all in 2008!!!
Janice werd door velen ook gewoon Jan genoemdquote:Op maandag 31 december 2007 14:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Bij gebrek aan interessante streams mijn volgende pleidooi:
BeeQueen ik weet dat Palma eigenlijk José heet, maar veel cos-lezers weten dat niet, dus voor hen is dat heel verwarrend. Je bent ook de enige die haar zo noemt, en zelfs d'r kinderen Dexter en Vanithy noemen haar Palma, dus waarom blijf je Palma stug José noemen?
Ook in dit profiel hier noemt ze zich al Palma, en haar account is al van voor mei 2005.
Ook op d'r hyves heet ze gewoon Palma.
Ook op de site van Mix cafe waar ze werkt heet ze Palma.
Ook in dit interview met haar van voor ze de kooi in ging heet ze Palma (en denk de interviewer dat ze eigenlijk Sonja heet, foutje!).
Overal heet ze Palma.
Eigenlijk wil ik gewoon zeggen als Palma wil dat we haar Palma noemen waarom respecteer je dat dan niet gewoon? Het is toch haar keuze dat ze zo genoemd wil worden? Respecteer dat en noem haar asjeblieft gewoon Palma...
Misschien als goed voornemen voor 2008?
Palma heet José dus waarom zou ik haar anders noemen? En aan goede voornemens doe ik niet, die werken toch nooit.quote:Op maandag 31 december 2007 14:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Bij gebrek aan interessante streams mijn volgende pleidooi:
BeeQueen ik weet dat Palma eigenlijk José heet, maar veel cos-lezers weten dat niet, dus voor hen is dat heel verwarrend. Je bent ook de enige die haar zo noemt, en zelfs d'r kinderen Dexter en Vanithy noemen haar Palma, dus waarom blijf je Palma stug José noemen?
zal ik jou dan ook voortaan aanspreken met je echte naam ipv met beequeen?quote:Op maandag 31 december 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Palma heet José dus waarom zou ik haar anders noemen?
Als je daar behoefte aan hebt, ga je gang.quote:Op maandag 31 december 2007 14:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
zal ik jou dan ook voortaan aanspreken met je echte naam ipv met beequeen?![]()
ze laat zich dus niet betalen, en advies van Huub is wel geld te vragen, en gelijk heeft hij, ga jij ovral werken voor niets?quote:Op maandag 31 december 2007 14:41 schreef riri het volgende:
Ze doen het allemaal voor geld...ook Palma...als ze ergens naar toe gaat moet ze zich er dik voor laten betalen zegt Huub...
En de fans trappen erin en laten zich leegmelken door zo'n stom programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |