Ja maar dat was grappenderwijs, dus heel anders.quote:Op maandag 31 december 2007 12:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nadat hij hem zelf al een keer uit 'enthousiastme' bij Nada naar binnen had gebewerkstelligt
quote:Op maandag 31 december 2007 13:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar dat was grappenderwijs, dus heel anders.
quote:Op maandag 31 december 2007 13:07 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb ze maar gekocht![]()
fokking een half uur voor in de rij gestaan.....
verschil mot er wezequote:Op maandag 31 december 2007 13:17 schreef blomst het volgende:
[..]
, scheelt wel stank in huis
Lieke vraagt oliebollen via de telefoon.
Je kon aan het gezicht van José zien dat ze ook haar bedenkingen heeft bij dat mobieltje voor Mike.quote:Op maandag 31 december 2007 13:30 schreef riri het volgende:
De grootste pichiri uit die villa doet alsof hij de grootste weldoener is...zogenaamd zo goed voor mikey maar hij praat alleen maar zo om bij de kijker in een goed beeld te komen....alles aan die Brian is zo nep
Misschien kan José een komisch duo gaan vormen met Jaap......quote:Op maandag 31 december 2007 13:51 schreef Mika25 het volgende:
Hoe gaan ze trouwens tv maken in dat huis? De gastspelers zijn weg dus hou je 5 mensen over. We mogen er vanuit gaan dat B&A nog steeds op vakantie zijn, en heb de indruk dat de ruzie tussen Huub en Lieke inmiddels ook al weer over z`n hoogtepunt heen is. Dus dan hou je eigenlijk weinig over om tv te maken...
En niet voor kamp Kubats is, het wordt tijd dat de vakantie over is.quote:Op maandag 31 december 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kan José een komisch duo gaan vormen met Jaap......![]()
Tijd voor een nieuwe miljonair zou ik zeggen, eentje die flink wat reuring in dat hok brengt.
ehhhh... geen idee; heb ik het waarschijnlijk ook gemistquote:Op maandag 31 december 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda feliciteren elkaar dat ze zo succesvol zijn geweest in het uit elkaar halen van Lieke en Huub.
Ehm........heb ik iets gemist, wat hebben ze gedaan dan?
Zeker niet geschikt voor uitzending?quote:Op maandag 31 december 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
Op de middelbare school was Brian dus ook al zo'n schatje. Ik hoor alleen maar verhalen over gasten die hij in elkaar geslagen heeft. Het is dus alleen maar van kwaad tot erger geworden, nu ramt hij ook vrouwen in elkaar.
Maar ideaal voor Youtube: "In z`n jeugd was Brian Kubatz uit De Gouden Kooi ook al aggressief"quote:
het is een fijne knul en dat kun je niet van iedereen zeggenquote:Op maandag 31 december 2007 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als dat het script voor vanavond is dan zij het zo. Van mij mag hij naar huis, het naast zijn schoenenlopend kutventje
Hij blijft leukquote:Op maandag 31 december 2007 13:01 schreef maril het volgende:
Hier zo in het oude jaar met de drempel op nieuw een goude oude van de kooi.
http://nl.youtube.com/watch?v=AWtj9qlsHLU&feature=related
hij belt zijn ouders maar weet niet of ze nog leven.quote:Op maandag 31 december 2007 14:18 schreef droomkoningin het volgende:
beetje aso dat ze gewoon blijven zitten.. volgens mij gaat mikey z'n familie b ellen?
Jij ook Py, gedraag je!quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef Py het volgende:
Tot volgend jaar allemaal![]()
Goede jaarwisseling alvast aan alle FOK!kers.![]()
En geen dingen doen die ik zou doen![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
See you all in 2008!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |