abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55676474
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef Nashje het volgende:
7 miljoen voor Urby. Naja hij is nu zwaar kut, maar welke jeugdspeler heeft geen dip gehad.
De meeste kwamen gelukkig nog wel uit hun dip. Maar dat zie ik nog niet snel gebeuren bij hem.
  maandag 31 december 2007 @ 11:32:38 #252
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55676502
nu heeft Pizzakoppo zijn zin met de geruchten
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_55676576
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:31 schreef toma het volgende:

[..]

De meeste kwamen gelukkig nog wel uit hun dip. Maar dat zie ik nog niet snel gebeuren bij hem.
Iedereen van deze generatie toch? Stekelenburg, Heitinga, Maduro. Emanuelson heeft laten zien dat ie wel degelijk kan voetballen.
pi_55676682
Een dip van anderhalf seizoen is wel een beetje lang.
Woo-loo-loo!
pi_55676701
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:21 schreef De.Kromme het volgende:
nu.nl heeft het verhaal al overgenomen.
Sportweek inmiddels ook.
pi_55676707
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef BobbyHill het volgende:
inderdaad en hij wordt steeds slechter lijkt het wel.
pi_55676795
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef BobbyHill het volgende:
Maduro was niets anders. Zo traag als een slak. Had ook weinig vertrouwen meer in hem. En zie hoe hij is teruggekomen.

Dat Urby per week slechter speelt is niet geheel onlogisch. Zelfvertrouwen is onder nul momenteel. Hij heeft zelf al eens aangegeven dat ie het fijn zou vinden als er een nieuwe linksback bij komt waarmee ie kan concurreren. Dat Ajax daar maar eens naar luistert.
pi_55677067
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Sportweek inmiddels ook.
Dat "Hiddink als TD" gerucht duikt ook overal op. En dat na één uitspraak van van Gelder.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55677125
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:51 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat "Hiddink als TD" gerucht duikt ook overal op. En dat na één uitspraak van van Gelder.
Ja dat is ook weer zo Al zit Van Gelder bij Ajax altijd wel dicht bij het vuur, evenals De Telegraaf. Wat dat betreft is het raar dat het Perez-gerucht niet bij Van Gelder en/of De Telegraaf bekend was.
  maandag 31 december 2007 @ 11:55:07 #260
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55677156
quote:

[..]

ernstig he
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 31 december 2007 @ 11:56:08 #261
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55677196
quote:

[..]

Grootste onzingerucht van 2007 .

[ Bericht 0% gewijzigd door De.Kromme op 31-12-2007 12:12:47 ]
pi_55677243
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ja dat is ook weer zo Al zit Van Gelder bij Ajax altijd wel dicht bij het vuur, evenals De Telegraaf. Wat dat betreft is het raar dat het Perez-gerucht niet bij Van Gelder en/of De Telegraaf bekend was.
Ja daarom sluit ik het niet helemaal uit, maar dat is meer hoop denk ik.
pi_55677358
Van Gelder brengt niet vaak roddels de wereld in die nergens op slaan. Er zal wel een kern van waarheid in zitten.
pi_55677576
Nou, ineens een boel geruchten dus. VI brengt het wel erg overtuigend moet ik zeggen. Hopen dat er niet al te veel voor Perez betaald moet worden als het echt zover komt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55677630
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:10 schreef kevin6188 het volgende:
Nou, ineens een boel geruchten dus. VI brengt het wel erg overtuigend moet ik zeggen. Hopen dat er niet al te veel voor Perez betaald moet worden als het echt zover komt.
In eerste instantie dacht ik aan een grap. Maar het lijkt mij niet dat VI zijn betrouwbare imago te grabbel wil gooien. Zeker als ze weten dat vele andere media dit gaan overnemen.
pi_55677675
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:11 schreef Urquhart het volgende:

[..]

In eerste instantie dacht ik aan een grap. Maar het lijkt mij niet dat VI zijn betrouwbare imago te grabbel wil gooien. Zeker als ze weten dat vele andere media dit gaan overnemen.
Nah, nu.nl moet je met sportberichten trouwens nooit geloven. Want wat die sportredactie doet, voorzover die er al is, dat slaat gewoon helemaal nergens op. En verder lijkt VI weer een klein beetje een opwaartse lijn te pakken te hebben, laatst ook al met Gomes/PSV. Dus wie weet. Kan me niet voorstellen dat hier een of andere spindoctor achter zit.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55677905
Even iets anders: heeft Van Geel afgelopen zomer niet keihard zn best gedaan om Perez te behouden, ingepraat op Ten Cate enzo?
pi_55678053
Perez wou zelf weg
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55678092
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:23 schreef denthemen het volgende:
Perez wou zelf weg
Ja, omdat Ten Cate liep te kutten toch?
  maandag 31 december 2007 @ 12:25:52 #270
52871 Blight
Supersized.
pi_55678132

Een jack? Fuck dat, ik ben Johnny Heitinga. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55678133
Perez terug zou wel leuk zijn maar er moet ook een jonge spelmaker bijkomen want Perez was soms ook niet te zien in het veld en af en toe echt top.

Van Gelder zei het gister toch wel erg overtuigend dat Hiddink naar Ajax zou komen als TD.
  maandag 31 december 2007 @ 12:25:59 #272
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55678140
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:24 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ja, omdat Ten Cate liep te kutten toch?
volgens mij wel ja
pi_55678281
Klaas naar Valencia, waarom zou hij dat doen? Bij Ajax gaat 't slecht, maar daar helemaal.. Ik heb altijd gedacht dat hij naar Man utd. zou gaan
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55678319
Gebeurt niet. Het valt me nog mee dat Huntelaar nu pas in verband wordt gebracht met Valencia als je ziet welke andere zeshonderd voetballers er al genoemd zijn.
pi_55678328
Ik zie Huntelaar meer als opvolger van Pipo Inzaghi.
pi_55678339
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:25 schreef Blight het volgende:
[ afbeelding ]
Een jack? Fuck dat, ik ben Johnny Heitinga. .
Het ziet er eerder dom uit, tbh.
pi_55678366
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:25 schreef Wooldoor het volgende:
Perez terug zou wel leuk zijn maar er moet ook een jonge spelmaker bijkomen want Perez was soms ook niet te zien in het veld en af en toe echt top.

Van Gelder zei het gister toch wel erg overtuigend dat Hiddink naar Ajax zou komen als TD.
Ik heb het idee dat ze bij Ajax nog steeds op die Defour wachten. En daarom tot de zomer Perez als een soort noodoplossing willen gebruiken.
pi_55678379
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:29 schreef denthemen het volgende:
Klaas naar Valencia, waarom zou hij dat doen? Bij Ajax gaat 't slecht, maar daar helemaal.. Ik heb altijd gedacht dat hij naar Man utd. zou gaan
Spaanse zon, competitie, salaris, etc. Genoeg redenen me dunkt.
Maar wacht nog maar even KJH.
  maandag 31 december 2007 @ 12:34:56 #279
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55678458
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

hoezo ?
pi_55678497
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:29 schreef denthemen het volgende:
Ik vind het ook meer een speler voor Engeland.
pi_55678506
quote:

[..]

Juist niet. Beter als al die anderen in trainingspak
pi_55678579
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:32 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ze bij Ajax nog steeds op die Defour wachten. En daarom tot de zomer Perez als een soort noodoplossing willen gebruiken.
Opzich geen verkeerde oplossing maar als hij terug komt blijkt toch maar dat van Geel niet erg standvastig is en dat hoort hij als TD wel te zijn.
pi_55678865
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:32 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Kan Perez daarna weer terug naar PSV
pi_55678902
quote:

[..]

Daar is onze positieve goeroe ook weer . Heb jij moeite met het plaatsen van positieve reply's?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_55678936
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:46 schreef Longmen het volgende:

[..]

Kan Perez daarna weer terug naar PSV
Straks krijgen we Van Basten, en die heeft het niet zo op ego's als Perez. Kan die weer terug ja
pi_55679037
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:23 schreef denthemen het volgende:
Perez wou zelf weg
Omdat ten Cate zei dat hij geen andere rol in het elftal zou krijgen.. is toch niet gek dat ie dan weg wilt..

Zal me niet verbazen dat er gesproken is met Koster en dat Koster hem graag en ERG goed kan gebruiken nu..
pi_55679194
Als je zag hoe Kennedy gisteren op 10 liep, dan kunnen we Perez zeker heel erg goed gebruiken.
pi_55679403
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:56 schreef Urquhart het volgende:
Als je zag hoe Kennedy gisteren op 10 liep, dan kunnen we Perez zeker heel erg goed gebruiken.
Absoluut. En als hij nu eens leert niet zo te zeiken als hij een keer op de bank zit, komt het goed.
pi_55679566
Als Perez komt kan je op je vingers natellen dat er verder geen nieuwe nr. 10 komt die we zo hard nodig hebben. Vergeten we niet dat hoewel Perez een aardig goede sub is hij ook draken van wedstrijden speelde als hij in de basis stond? Als dit doorgaat zou dat het moment zijn waarop ik mijn vertrouwen in van Geel heb verloren.
pi_55679640
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:08 schreef Brammie het volgende:
Als Perez komt kan je op je vingers natellen dat er verder geen nieuwe nr. 10 komt die we zo hard nodig hebben. Vergeten we niet dat hoewel Perez een aardig goede sub is hij ook draken van wedstrijden speelde als hij in de basis stond? Als dit doorgaat zou dat het moment zijn waarop ik mijn vertrouwen in van Geel heb verloren.
Ze hebben blijkbaar geen alternatieven, het is spijtig maar waar. Bovendien staan buitenlandse spelers natuurlijk ook niet meer zo op Ajax te wachten. Al jaren zijn wij het Europese lachertje.
pi_55679725
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef Houniet het volgende:
nu heeft Pizzakoppo zijn zin met de geruchten
eindelijk begint het te lopen ja
pi_55679780
Is het eigenlijk weleens eerder voorgekomen dat een speler in de zomer aan een andere club wordt verkocht en een half jaar later terug wordt gekocht?

Zou trouwens wel grappig zijn als we Perez voor minder kunnen krijgen dan waarvoor we hem hebben verkocht
pi_55679827
quote:
Idem
pi_55679898
quote:
van Geel kan geloof ik nogal goed met Perez. Vriendjespolitiek. Is belangrijker dan zn kwaliteiten.
pi_55679975
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:15 schreef Wooldoor het volgende:
Zou trouwens wel grappig zijn als we Perez voor minder kunnen krijgen dan waarvoor we hem hebben verkocht
Doen ze financieel wel handig dan ja
pi_55680465
Ik begin nou na deze maand wel een beetje genoeg van dit Ajax te krijgen.
Aan het eind van dit seizoen zullen Huntelaar, Heitinga, Maduro, Stekelenburg etc. wel allemaal ook vertrekken.
Ik zou zeggen, laat 70% van onze selectie maar lekker opflikkeren en begin min of meer opnieuw. We hebben met de verkoop van bovengenoemde spelers en het geld dat we nog hebben van de verkoop van Sneijder en Babel genoeg geld om de hele Eredivisie te kopen volgens mij. Zorg dat Davids nog 1 seizoen blijft en dat de selectie er volgens seizoen zo uit ziet:

Doelmannen
Vorm (Utrecht) / Velthuizen (Vitesse) / evt. buitenlands talent
Gentenaar (Ajax)
Van Duin (Ajax 2) / Heijblok

Verdedigers
Boulahrouz (Chelsea/Sevilla) / Ooijer (Blackburn)
Vermaelen
Bruno Silva (Groningen)
Braafheid (FC Twente)
Blind (Ajax A1)
Van der Wiel
Vertonghen
nieuwe linkervleugelverdediger / Slijngard (Ajax 2)

Middenvelders
Davids
Gabri
De Jong
Van der Heijden
Perez (PSV)
Defour (Standard)
El Ahmadi (FC Twente) / Bradley (Heerenveen)
(Daylon Claassen (Ajax CT, al aangetrokken) zal wel Ajax 2 worden)

verder aanvullen met Sarpong, Anita en mogelijk nieuw doorgebroken talenten.

Aanvallers
Suarez
George (FC Utrecht)
Leonardo
Manucharyan (mag het wat mij betreft nog 1 seizoen probere)
Nordin Amrabat (VVV)
En nog een goede vervanger voor Huntelaar.
+ Jeugd? (Goossens komt denk ik te kort, Wamberto Jr. ?)

Verder nog spelers waar Ajax naar kan kijken
Donk (AZ, lijkt niet gelukkig op de bank), De Fauw (Roda JC), Boakye (Heracles), Sanmartean (FC Utrecht, mits fit ), Lindgren (FC Groningen), Arnautovic (FC Twente, wereldtalent!), Kruiswijk (Groningen, is mogelijk transfervrij deze zomer), Schöne (De Graafschap)

Spelers als Urzaiz, Colin, Schilder, Mitea, Ogararu, Luque (tenzij hij weer gemotiveerd raakt) etc. mogen dus wat mij betreft vertrekken.

...en ik blijf verder dromen...beste stuurlui staan aan wal...
pi_55680526
Ze mogen wat mij betreft ook wel verder kijken dan de Nederlandse eredivisie
pi_55680667
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:40 schreef Urquhart het volgende:
Ze mogen wat mij betreft ook wel verder kijken dan de Nederlandse eredivisie
Klopt, maar ik ga geen namen noemen van Roemeense/Russische talenten die ik nog nooit heb gezien, daarnaast falen spelers uit die landen te vaak bij Ajax
pi_55680679
Nijland mag nog wel bij je lijstje Fides.
pi_55680793
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:44 schreef Longmen het volgende:
Nijland mag nog wel bij je lijstje Fides.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')