De meeste kwamen gelukkig nog wel uit hun dip. Maar dat zie ik nog niet snel gebeuren bij hem.quote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef Nashje het volgende:
7 miljoen voor Urby.Naja hij is nu zwaar kut, maar welke jeugdspeler heeft geen dip gehad.
Iedereen van deze generatie toch? Stekelenburg, Heitinga, Maduro. Emanuelson heeft laten zien dat ie wel degelijk kan voetballen.quote:Op maandag 31 december 2007 11:31 schreef toma het volgende:
[..]
De meeste kwamen gelukkig nog wel uit hun dip. Maar dat zie ik nog niet snel gebeuren bij hem.
Sportweek inmiddels ook.quote:Op maandag 31 december 2007 11:21 schreef De.Kromme het volgende:
nu.nl heeft het verhaal al overgenomen.
inderdaad en hij wordt steeds slechter lijkt het wel.quote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef BobbyHill het volgende:
Een dip van anderhalf seizoen is wel een beetje lang.
Maduro was niets anders. Zo traag als een slak. Had ook weinig vertrouwen meer in hem. En zie hoe hij is teruggekomen.quote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef BobbyHill het volgende:
Een dip van anderhalf seizoen is wel een beetje lang.
Dat "Hiddink als TD" gerucht duikt ook overal op. En dat na één uitspraak van van Gelder.quote:
Ja dat is ook weer zoquote:Op maandag 31 december 2007 11:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat "Hiddink als TD" gerucht duikt ook overal op. En dat na één uitspraak van van Gelder.
ernstig hequote:Op maandag 31 december 2007 11:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat "Hiddink als TD" gerucht duikt ook overal op. En dat na één uitspraak van van Gelder.
Grootste onzingerucht van 2007quote:Op maandag 31 december 2007 11:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja daarom sluit ik het niet helemaal uit, maar dat is meer hoop denk ik.quote:Op maandag 31 december 2007 11:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zoAl zit Van Gelder bij Ajax altijd wel dicht bij het vuur, evenals De Telegraaf. Wat dat betreft is het raar dat het Perez-gerucht niet bij Van Gelder en/of De Telegraaf bekend was.
In eerste instantie dacht ik aan een grap. Maar het lijkt mij niet dat VI zijn betrouwbare imago te grabbel wil gooien. Zeker als ze weten dat vele andere media dit gaan overnemen.quote:Op maandag 31 december 2007 12:10 schreef kevin6188 het volgende:
Nou, ineens een boel geruchten dus. VI brengt het wel erg overtuigend moet ik zeggen. Hopen dat er niet al te veel voor Perez betaald moet worden als het echt zover komt.
Nah, nu.nl moet je met sportberichten trouwens nooit geloven. Want wat die sportredactie doet, voorzover die er al is, dat slaat gewoon helemaal nergens op. En verder lijkt VI weer een klein beetje een opwaartse lijn te pakken te hebben, laatst ook al met Gomes/PSV. Dus wie weet. Kan me niet voorstellen dat hier een of andere spindoctor achter zit.quote:Op maandag 31 december 2007 12:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik aan een grap. Maar het lijkt mij niet dat VI zijn betrouwbare imago te grabbel wil gooien. Zeker als ze weten dat vele andere media dit gaan overnemen.
Ja, omdat Ten Cate liep te kutten toch?quote:Op maandag 31 december 2007 12:23 schreef denthemen het volgende:
Perez wou zelf weg
volgens mij wel jaquote:Op maandag 31 december 2007 12:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, omdat Ten Cate liep te kutten toch?
Het ziet er eerder dom uit, tbh.quote:Op maandag 31 december 2007 12:25 schreef Blight het volgende:
[ afbeelding ]
Een jack? Fuck dat, ik ben Johnny Heitinga..
Ik heb het idee dat ze bij Ajax nog steeds op die Defour wachten. En daarom tot de zomer Perez als een soort noodoplossing willen gebruiken.quote:Op maandag 31 december 2007 12:25 schreef Wooldoor het volgende:
Perez terug zou wel leuk zijn maar er moet ook een jonge spelmaker bijkomen want Perez was soms ook niet te zien in het veld en af en toe echt top.
Van Gelder zei het gister toch wel erg overtuigend dat Hiddink naar Ajax zou komen als TD.
Spaanse zon, competitie, salaris, etc. Genoeg redenen me dunkt.quote:Op maandag 31 december 2007 12:29 schreef denthemen het volgende:
Klaas naar Valencia, waarom zou hij dat doen? Bij Ajax gaat 't slecht, maar daar helemaal.. Ik heb altijd gedacht dat hij naar Man utd. zou gaan
hoezo ?quote:Op maandag 31 december 2007 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het ziet er eerder dom uit, tbh.
Ik vind het ook meer een speler voor Engeland.quote:Op maandag 31 december 2007 12:29 schreef denthemen het volgende:
Klaas naar Valencia, waarom zou hij dat doen? Bij Ajax gaat 't slecht, maar daar helemaal.. Ik heb altijd gedacht dat hij naar Man utd. zou gaan
Juist niet. Beter als al die anderen in trainingspakquote:Op maandag 31 december 2007 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Opzich geen verkeerde oplossing maar als hij terug komt blijkt toch maar dat van Geel niet erg standvastig is en dat hoort hij als TD wel te zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 12:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze bij Ajax nog steeds op die Defour wachten. En daarom tot de zomer Perez als een soort noodoplossing willen gebruiken.
Kan Perez daarna weer terug naar PSVquote:Op maandag 31 december 2007 12:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze bij Ajax nog steeds op die Defour wachten. En daarom tot de zomer Perez als een soort noodoplossing willen gebruiken.
Daar is onze positieve goeroe ook weerquote:Op maandag 31 december 2007 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Straks krijgen we Van Basten, en die heeft het niet zo op ego's als Perez. Kan die weer terug jaquote:Op maandag 31 december 2007 12:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kan Perez daarna weer terug naar PSV
Omdat ten Cate zei dat hij geen andere rol in het elftal zou krijgen.. is toch niet gek dat ie dan weg wilt..quote:Op maandag 31 december 2007 12:23 schreef denthemen het volgende:
Perez wou zelf weg
Absoluut. En als hij nu eens leert niet zo te zeiken als hij een keer op de bank zit, komt het goed.quote:Op maandag 31 december 2007 12:56 schreef Urquhart het volgende:
Als je zag hoe Kennedy gisteren op 10 liep, dan kunnen we Perez zeker heel erg goed gebruiken.
Ze hebben blijkbaar geen alternatieven, het is spijtig maar waar. Bovendien staan buitenlandse spelers natuurlijk ook niet meer zo op Ajax te wachten. Al jaren zijn wij het Europese lachertje.quote:Op maandag 31 december 2007 13:08 schreef Brammie het volgende:
Als Perez komt kan je op je vingers natellen dat er verder geen nieuwe nr. 10 komt die we zo hard nodig hebben. Vergeten we niet dat hoewel Perez een aardig goede sub is hij ook draken van wedstrijden speelde als hij in de basis stond? Als dit doorgaat zou dat het moment zijn waarop ik mijn vertrouwen in van Geel heb verloren.
eindelijk begint het te lopen jaquote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef Houniet het volgende:
nu heeft Pizzakoppo zijn zin met de geruchten
Idemquote:Op maandag 31 december 2007 13:08 schreef Brammie het volgende:
Als Perez komt kan je op je vingers natellen dat er verder geen nieuwe nr. 10 komt die we zo hard nodig hebben. Vergeten we niet dat hoewel Perez een aardig goede sub is hij ook draken van wedstrijden speelde als hij in de basis stond? Als dit doorgaat zou dat het moment zijn waarop ik mijn vertrouwen in van Geel heb verloren.
van Geel kan geloof ik nogal goed met Perez. Vriendjespolitiek. Is belangrijker dan zn kwaliteiten.quote:Op maandag 31 december 2007 13:08 schreef Brammie het volgende:
Doen ze financieel wel handig dan jaquote:Op maandag 31 december 2007 13:15 schreef Wooldoor het volgende:
Zou trouwens wel grappig zijn als we Perez voor minder kunnen krijgen dan waarvoor we hem hebben verkocht
Klopt, maar ik ga geen namen noemen van Roemeense/Russische talenten die ik nog nooit heb gezien, daarnaast falen spelers uit die landen te vaak bij Ajaxquote:Op maandag 31 december 2007 13:40 schreef Urquhart het volgende:
Ze mogen wat mij betreft ook wel verder kijken dan de Nederlandse eredivisie
quote:Op maandag 31 december 2007 13:44 schreef Longmen het volgende:
Nijland mag nog wel bij je lijstje Fides.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |