Kan geen kwaad. Net als klompen trouwens.quote:Op zondag 30 december 2007 22:23 schreef MUUS het volgende:
Moet ik mijn zwemkleding meenemen of is dat nog geheim?
Bij de ene mod voor een doodsverwensing, bij de andere mod voor een hikje.quote:Op zondag 30 december 2007 22:26 schreef zquing het volgende:
gefeliciteerd
waar krijg je eigenlijk allemaal notes voor?
Waren die klompen too much, ja?quote:Op zondag 30 december 2007 22:28 schreef popolon het volgende:
Zal ik de TT even aanpassen in 302 SCH?
Nee gekkie, je kan iets toch wel eens wat later vieren. Wij vieren binnenkort toch ook ons 5-jarige relatie terwijl het dan al 5 jaar en 16 dagen is. Dat staat toch ook niet op de uitnodiging.quote:Op zondag 30 december 2007 22:28 schreef popolon het volgende:
Zal ik de TT even aanpassen in 302 SCH?
Die van SCH zijn allemaal stiekeme liefdesverklaringen.quote:
Neen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:30 schreef SCH het volgende:
Maar is het echt een record?
* SCH is trotsch
Sufkop, we hebben al veel langer dan vijf jaar wat.quote:Op zondag 30 december 2007 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee gekkie, je kan iets toch wel eens wat later vieren. Wij vieren binnenkort toch ook ons 5-jarige relatie terwijl het dan al 5 jaar en 16 dagen is. Dat staat toch ook niet op de uitnodiging.
Eerst had jij die ander nog, je kon niet kiezenquote:Op zondag 30 december 2007 22:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Sufkop, we hebben al veel langer dan vijf jaar wat.
Hé witlof, *por*, hoeveel heb ik er nu? En staat er nou eindelijk een beetje een sappige note in of is het alleen nog jolige slowchat van crew?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |