Russell Watsonquote:Op zondag 6 januari 2008 00:28 schreef Berkery het volgende:
Charlton Heston staat op 1:
http://www.deathlist.net/
Ik wil Tina Turner graag toevoegen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:10 schreef Maeghan het volgende:
Eddy Wally, denk ik
orly?quote:Op zondag 6 januari 2008 00:21 schreef Mss het volgende:
Soeharto zal het ook niet meer lang trekken
Berichtgeving rond dat mens een beetje gevolgd de laatste tijd? Ik zou er mijn hand niet voor in het vuur steken dat ze nog in leven is op het moment dat ik deze reactie typ.quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:54 schreef Fiskus het volgende:
waarom roept iedereen amy?
Ach, zolang de lijdende voorwerpen nog leven op het moment van schrijven kun je wel van echte voorspellers spreken.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
orly?![]()
sowieso nu hier nog posten is al niet stoer meer.
de echte voorspellers waren hier al in 2007
quote:Op maandag 31 december 2007 01:35 schreef LordVoldemort het volgende:
Henk Westbroek
Lot (van sesamstraat)
Ian McKellen
Harmen Siezen
Raymond van Barneveld
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:12 schreef pleeborstel het volgende:
Michael Jackson is natuurlijk ook al in staat van ontbinding...
Gandalf kan helemaal niet dood joh, die kan zelfs knokken met een fikkende draak enzo, en er uiteindelijk alleen maar een nog wittere jurk aan overhouden!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
NIET GANDALF!!!!!!!!!!!!
En dat is 1 goedquote:Op zondag 6 januari 2008 00:21 schreef Mss het volgende:
Soeharto zal het ook niet meer lang trekken
i.t.t. stikken in de kots van iemand anders?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
David Bowie (stikt in eigen kots)
quote:Op zondag 30 december 2007 21:29 schreef Roi het volgende:
[ afbeelding ]
Topic vorige jaar:
Wie gaat er dood in 2007
Hoeveel mensen hadden het goed:
Niemand!
Niemand?:
Nou ja, Hihat dach wel Talpa/Tien
Wie zijn er (o.a.) wel gestorven dan?:
Majoor Bosshardt, Jos Brink, Roef Ragas, Colin McRae, Jan Wolkers, Pavarotti, Boris Jeltsin en Anna-Nicole Smit.
![]()
Succes (of niet?) bij de 2008 editie!
Hier was vorig jaar ook een wat "voller" topic over, oa. met een link in de OP naar een website waar je kan zien bij welke bekende personen de overlijdenskans het grootst isSPOILER: TIP!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien handig die te zoeken en in de OP te zetten?
La derecha oprime, la izquierda libera
Is dit vermoeden of hopen?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:27 schreef tequi3 het volgende:
Kempi. Neergeschoten door een paar negers.
ik zou zeggen... zoek het topic even op... en plaats de linkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hier was vorig jaar ook een wat "voller" topic over, oa. met een link in de OP naar een website waar je kan zien bij welke bekende personen de overlijdenskans het grootst is![]()
Misschien handig die te zoeken en in de OP te zetten?
Oh, toch niet...quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:23 schreef BloodyLotte het volgende:
De rest weet ik niet.
Ja, Wilders ga ik niet van uit. Dat roept iedereen al zo lang, dat is gewoon old news. Net zoals dat iedereen dacht dat Ayaan en Hansje Teeuwen eraan gingen. Herman Finkers mag niet dood want ik ga naar zn showquote:
zal wel alcoholvergiftiging zyn.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:34 schreef Induhskaai het volgende:
Bonnie St. Claire
Nee het is me al vaker opgevallen hier op Fok! maar het staat zo dom.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |