quote:Op zondag 30 december 2007 21:29 schreef Roi het volgende:
[ afbeelding ]
Topic vorige jaar:
Wie gaat er dood in 2007
Hoeveel mensen hadden het goed:
Niemand!
Niemand?:
Nou ja, Hihat dach wel Talpa/Tien
Wie zijn er (o.a.) wel gestorven dan?:
Majoor Bosshardt, Jos Brink, Roef Ragas, Colin McRae, Jan Wolkers, Pavarotti, Boris Jeltsin en Anna-Nicole Smit.
![]()
Succes (of niet?) bij de 2008 editie!
Hier was vorig jaar ook een wat "voller" topic over, oa. met een link in de OP naar een website waar je kan zien bij welke bekende personen de overlijdenskans het grootst isSPOILER: TIP!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien handig die te zoeken en in de OP te zetten?![]()
Is dit vermoeden of hopen?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:27 schreef tequi3 het volgende:
Kempi. Neergeschoten door een paar negers.
ik zou zeggen... zoek het topic even op... en plaats de linkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hier was vorig jaar ook een wat "voller" topic over, oa. met een link in de OP naar een website waar je kan zien bij welke bekende personen de overlijdenskans het grootst is![]()
Misschien handig die te zoeken en in de OP te zetten?
Oh, toch niet...quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:23 schreef BloodyLotte het volgende:
De rest weet ik niet.
Ja, Wilders ga ik niet van uit. Dat roept iedereen al zo lang, dat is gewoon old news. Net zoals dat iedereen dacht dat Ayaan en Hansje Teeuwen eraan gingen. Herman Finkers mag niet dood want ik ga naar zn showquote:
zal wel alcoholvergiftiging zyn.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:34 schreef Induhskaai het volgende:
Bonnie St. Claire
Nee het is me al vaker opgevallen hier op Fok! maar het staat zo dom.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |