Haha die medecosser ben ik, mijn buurmeisje was dat andere danseresje, maar je hebt de goeie voor je!quote:Op zondag 30 december 2007 22:54 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Is dat die danseres met die zwarte haren? Die buurvrouw van .... (een medecosser?)
Amanda heeft altijd al moeite om mensen te vinden die bij haar op bezoek willen komen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
Maar goed. Is dit nu wat Brian en Amanda altijd bedoelen met 'what goes around, comes around'? Amanda die met oudjaar tegen die zure kop van Netty aan moet kijken ipv een vriendin of familielid ontvangen?
Ja, Utrechtquote:Op zondag 30 december 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik toevallig wel.![]()
Tipje van de sluier.......Mamanda heeft een wat duister verleden. Zegt de naam Jan Bik je iets?
En btw, schrijven kost toch niets of een telefoontje?
Lobascaquote:Op zondag 30 december 2007 22:54 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Is dat die danseres met die zwarte haren? Die buurvrouw van .... (een medecosser?)
omdat ze weet dat Nena niet zou komenquote:Op zondag 30 december 2007 22:56 schreef Mika25 het volgende:
Amanda is best wel egoistisch. Vorig jaar had Nena haar uitgenodigt omdat die medelijden met Amanda had, omdat Amanda anders alleen thuis zou zitten. Dus waarom nodigt Amanda dit keer Nena niet uit?
Ja, de rest van de tijd is voor Nettyquote:Op zondag 30 december 2007 22:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda heeft altijd al moeite om mensen te vinden die bij haar op bezoek willen komen.
Komt alleen Nadia een paar uurtjes?
Jan bik zei me niks, nu welquote:Op zondag 30 december 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik toevallig wel.![]()
Tipje van de sluier.......Mamanda heeft een wat duister verleden. Zegt de naam Jan Bik je iets?
quote:Op zondag 30 december 2007 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Haha die medecosser ben ik, mijn buurmeisje was dat andere danseresje, maar je hebt de goeie voor je!
Dat is Dusty, Dusty schijnt een soort Dennis te zijn.quote:Op zondag 30 december 2007 22:58 schreef PeterNB het volgende:
Is die Rogier in de gevangenis nou dezelfde jongen alswaar
Amanda die douchefoto's mee heeft gemaakt ??
(Want dan vind ik het ook wel triest, zo'n knap ventje in
zo'n enge gevangenis ver weg)
Maar ook mensen die met Jan Bik te maken hebben, zijn voor mij nog helemaal geen slechte mensen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik toevallig wel.![]()
Nee, dat was een andere ex-relaassiequote:Op zondag 30 december 2007 22:58 schreef PeterNB het volgende:
Ik kan er geen medelijden mee hebben, moet ie maar geen drugs gaan smokkelen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:58 schreef PeterNB het volgende:
neequote:Op zondag 30 december 2007 22:58 schreef PeterNB het volgende:
nee, dat is dezequote:Op zondag 30 december 2007 22:58 schreef PeterNB het volgende:
zo lekker spontaan en oprecht als je dat van voren gaat "plannen".quote:Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Brian is van plan om samen met crimibroer Ken tijdens Oud en Nieuw heel veel tijd met Mike te spenderen, lekker lullen enzo.
Het geslijm is weer niet bij te houden.
Sjees...wat is die Amanda veranderd zeg als je die fotos ziet. En belangrijker nog, ze glimlacht op die fotos. Sinds de bij Brian is lacht ze eigenlijk nooit meer. En als ze lacht is het voor de show om te laten zien hoe happy en oprect ze wel niet zijn. (oh en als ze negatief over mensen praat lacht ze ook wel eens). Maar een glimlach van geluk zie je bij haar niet meer...quote:Op zondag 30 december 2007 23:01 schreef Varen het volgende:
nee, dat is deze
http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html
quote:Op zondag 30 december 2007 23:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sjees...wat is die Amanda veranderd zeg als je die fotos ziet. En belangrijker nog, ze glimlacht op die fotos. Sinds de bij Brian is lacht ze eigenlijk nooit meer. En als ze lacht is het voor de show om te laten zien hoe happy en oprect ze wel niet zijn. (oh en als ze negatief over mensen praat lacht ze ook wel eens). Maar een glimlach van geluk zie je bij haar niet meer...
Dat is ook opvallend.......!quote:Op zondag 30 december 2007 22:56 schreef Mika25 het volgende:
Amanda is best wel egoistisch. Vorig jaar had Nena haar uitgenodigt omdat die medelijden met Amanda had, omdat Amanda anders alleen thuis zou zitten. Dus waarom nodigt Amanda dit keer Nena niet uit?
Dat voorspeld saaie streams de komende dagen tot Selene terug is. Want denk niet dat die 2 ruzie gaan maken nu...quote:Op zondag 30 december 2007 23:05 schreef Varen het volgende:
Het spijt Amanda, dat ze de laatste dagen zo vervelend is geweest tegen Brian
Behalve het haar !! Die extensions vallen gelijk weer opquote:Op zondag 30 december 2007 23:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sjees...wat is die Amanda veranderd zeg als je die fotos ziet
Amanda valt het ook op dat alleen Brian en zijzelf altijd goed zijn met alle gast-spelers.quote:Op zondag 30 december 2007 23:06 schreef Dark het volgende:
Bijna iedereen in DGK, bewoners, bezoekers, gasten, Flens
en consorten, vindt Amanda leuk, lief, ontroerend, een vriendin, etc.
Waarom heeft dat meisje zoooo weinig vrienden en vriendinnen?
Dat kan toch niet alleen maar aan al die anderen liggen?
En acht jaar later is het kwartje nog niet gevallenquote:Op zondag 30 december 2007 23:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda valt het ook op dat alleen Brian en zijzelf altijd goed zijn met alle gast-spelers.
Op school had Amanda veel problemen met leerlingen, Selene dacht dat dit hun jalouzie kwam.
Amanda vertelde dat ze met haar 12 jaar, brugklas met korte rokjes en make-up naar school ging,
en dat de jongeren haar kind-sletje noemde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |