Nee BQ, daar heb ik geen tijd voor en ook geen zin in. Het gaat mij erom dat ik wel kan begrijpen van die moeder dat ze geen zin heeft om met die Gk geasocieerd te worden. dat vind ik n.l. helemaal niet gek. Ik zal je even zeggen dat ik tegen mijn princiepes in streams genomen heb. Enkel en alleen om nou eens te kijken wat het verschil is wat jij steeds zegt. Helaas moet ik je zeggen dat ik tot nog toe echt nog niet op andere gedachte gebracht ben, als voor het kijken van de streams. Ik kijk ook echt vanaf het begin en ook toen de streams gratis waren.quote:Op zondag 30 december 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen tv kijken, VV lezen en streamen. Ik wil het je best uitleggen hoor , heb je tijd om 2 COSSEN te lezen, je zegt het maar.
Selene hoeft van mij niet naar Spanje..........als ze maar niet meer terugkomt in DGK!quote:Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch wel back home to Spain waar haar ouders wonen, mag ik hopen ..?
Hopelijk kijkt ze nog even naar de fora. Tis een lekker ding om te zien, maar tussen haar oortjes....quote:Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch wel back home to Spain waar haar ouders wonen, mag ik hopen ..?
Nu noemt ze Rog weer een vriend..quote:Op zondag 30 december 2007 22:49 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het erg voor Rog, hij moet een jaar. Brian: of langer.
Amanda: hij wordt mishandeld, Brian: vriendin we. Hij heeft zware risico's genomen. Hij had beter moeter managen
Maar toch kan ik zo van hem genieten, dat er zulke mensen bestaan heb ik altijd wel geweten. Maar ik heb er nooit één zo goed kunnen bekijken. En vooral naat hem luisterenquote:Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Brian is van plan om samen met crimibroer Ken tijdens Oud en Nieuw heel veel tijd met Mike te spenderen, lekker lullen enzo.
Het geslijm is weer niet bij te houden.
Klopt iets van 8 kilo was het toch?quote:Op zondag 30 december 2007 22:41 schreef Marieke_B het volgende:
Brian vindt dat Amanda heel erg gegroeid is in de kooi. Hij kan dat nl ook goed vergelijken met de periode voor de kooi...
Sabrina was gisteren oook in Schagen...ze dacht dat Amanda er ook zou zijn.
Wie is dat ook alweer?
wie moet er nu voor relatie therapeutje spelen als brrr en snollie onenigheid hebben?quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 22:48 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, daar begrijp ik ook echt niks van....dat Huub zo doet..okee..hij probeert een opening naar vriendschap te krijgen..hij gelooft daar nog in..maar Lieke naar eigen zeggen niet..die is klaar met Huub..wat doet ze nu dan?
hebben ze het niet over rog(ier), die ex van der die gepakt is in Argentie bij drugssmokkelquote:Op zondag 30 december 2007 22:49 schreef Varen het volgende:
Amanda: hij wordt mishandeld, Brian: vriendin weg. Hij heeft zware risico's genomen. Hij had beter moeter managen
De moeder lijkt meer principieel geen contact met haar dochter te willen. Ze zou best wekelijks een brief kunnen schrijven, maar dat is blijkbaar ook te veel moeite.quote:Op zondag 30 december 2007 22:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee BQ, daar heb ik geen tijd voor en ook geen zin in. Het gaat mij erom dat ik wel kan begrijpen van die moeder dat ze geen zin heeft om met die Gk geasocieerd te worden. dat vind ik n.l. helemaal niet gek. Ik zal je even zeggen dat ik tegen mijn princiepes in streams genomen heb. Enkel en alleen om nou eens te kijken wat het verschil is wat jij steeds zegt. Helaas moet ik je zeggen dat ik tot nog toe echt nog niet op andere gedachte gebracht ben, als voor het kijken van de streams. Ik kijk ook echt vanaf het begin en ook toen de streams gratis waren.
Vertaling: Het is oke dat het een crimineel is, maar hij had zichzelf niet moeten laten pakken...quote:Op zondag 30 december 2007 22:49 schreef Varen het volgende:
Amanda: hij wordt mishandeld, Brian: vriendin weg. Hij heeft zware risico's genomen. Hij had beter moeter managen
quote:Op zondag 30 december 2007 22:50 schreef miesy het volgende:
[..]
wie moet er nu voor relatie therapeutje spelen als brrr en snollie onenigheid hebben?
Mééééérquote:Op zondag 30 december 2007 22:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Klopt iets van 8 kilo was het toch?
quote:Op zondag 30 december 2007 22:50 schreef Desii het volgende:
[..]
hebben ze het niet over rog(ier), die ex van der die gepakt is in Argentie bij drugssmokkel
Zoiets maak ik daar ook uit op.quote:Op zondag 30 december 2007 22:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vertaling: Het is oke dat het een crimineel is, maar hij had zichzelf niet moeten laten pakken...
Ik toevallig wel.quote:[b]Op zondag 30 december 2007 22:48 schreef coldstar het volgende:[/
Nee BQ, daar heb ik geen tijd voor en ook geen zin in. Het gaat mij erom dat ik wel kan begrijpen van die moeder dat ze geen zin heeft om met die Gk geasocieerd te worden. dat vind ik n.l. helemaal niet gek.
Bespaar je de moeite om het uit te leggen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
De moeder lijkt meer principieel geen contact met haar dochter te willen. Ze zou best wekelijks een brief kunnen schrijven, maar dat is blijkbaar ook te veel moeite.
Is dat die danseres met die zwarte haren? Die buurvrouw van .... (een medecosser?)quote:
méér nog!quote:Op zondag 30 december 2007 22:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Klopt iets van 8 kilo was het toch?
Ze hebben allebei een zelfde verledenquote:Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Brian is van plan om samen met crimibroer Ken tijdens Oud en Nieuw heel veel tijd met Mike te spenderen, lekker lullen enzo.
Het geslijm is weer niet bij te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |