koetsie koetsie, slist Bwianquote:Op zondag 30 december 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
Huilen is een verschoning van de ziel.
En daarbij is ze de enige die haar moeder zo lang niet heeft gezien. Begrijp haar verdriet ook wel.quote:Op zondag 30 december 2007 22:27 schreef Desii het volgende:
[..]
ik snap haar wel.... ze is 19 en dan al bijna een jaar je moeder niet zien... kan me goed voorstellen dat je haar bij tijden enorm mist
Beste Dark, het kind heeft, zoals ik dat uit de streams heb kunnen begrijpen (is mijn beleving) altijd de verkeerde vriendjes gehad, maar het lef om die RAT tegegas te geven heeft ze niet. Hij heeft haar zo ver onder de duim dat ze hem uiteindelijk altijd gelijk geeft.quote:Op zondag 30 december 2007 22:27 schreef Dark het volgende:
Wat zit Amanda nou te zeiken?
Ga toch weg kind, loop die poort uit!
Brian - Mamanda wil dat je het hier volhoudt!
Natuurlijk wil Mamanda dat! Ze moet er niet aan denken om die blaag om zich heen te hebben!
Ik zeg....janken rat, maar die is niet meer te redden denk ik.quote:Op zondag 30 december 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
Huilen is een verschoning van de ziel.
Maar ze is zoooooooooo gegroeid!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 30 december 2007 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
En daarbij is ze de enige die haar moeder zo lang niet heeft gezien. Begrijp haar verdriet ook wel.
Huub en Jaap zitten niet te janken omdat ze hun moeder zooooooooo missen!quote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp niets van al die commentaar over de moeder van Amanda. Die moeder heeft van te voren gezegt dat ze niets met TV en DGK te maken wilden hebben. Amanda wist van te voren dat haar moeder hier persee niet aan mee wilde werken. Waarom is dat zo raar ? Zo zit huub al een jaar in de kooi, zijn moeder is 1 maal geweest en hij heeft zijn vader pas na een half jaar eindelijk eens gebeld en nog op aanraden van zijn moeder. Jaap zijn relatie met zijn moeder is slecht, zjn vader wil ook onder geen beding op de tv met zijn kop. Alleen de moeder van Brain en Lieke zijn de enige die wel regelmatig contact met hun kindren willen en nemen. Dat is ook weer niet goed, bij een aantal ussers. Wie het weet mag het zeggen/.
van mij mag Amanda ook naar huis... kunnen Brian en Lieke mooi samenspelen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg....janken rat, maar die is niet meer te redden denk ik.
Ik hoop dat Amanda de juiste beslissing maakt en lekker naar huis gaat, weg van dat addergebroed.
Nou Brian, dat voelen wij al maanden bij jou!quote:Op zondag 30 december 2007 22:34 schreef Marieke_B het volgende:
Brian voelt zich ' braindead'![]()
![]()
Briljant!
Het zal moreel wel onverantwoord zijn om hem dat inderdaad toe te wensen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:34 schreef Marieke_B het volgende:
Brian voelt zich ' braindead'![]()
![]()
Briljant!
Dat is het verschil tussen tv kijken, VV lezen en streamen. Ik wil het je best uitleggen hoor , heb je tijd om 2 COSSEN te lezen, je zegt het maar.quote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef coldstar het volgende:
Dat is ook weer niet goed, bij een aantal ussers. Wie het weet mag het zeggen/.
denk 't welquote:Op zondag 30 december 2007 22:37 schreef blomst het volgende:
stel Amanda zou naar huis gaan, zou Lieke dan Brian gaan dekken?
Er komen wel onnavolgbare gesprekken uit voort denk ik.quote:Op zondag 30 december 2007 22:35 schreef Desii het volgende:
[..]
van mij mag Amanda ook naar huis... kunnen Brian en Lieke mooi samenspelen.
Wedden dat Lieke hem binnen een paar weken para heeft![]()
Nee , dat bedoel ik dus, die hebben nou eenmaal niet zo'n goede band met hun moeder/vader.quote:Op zondag 30 december 2007 22:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub en Jaap zitten niet te janken omdat ze hun moeder zooooooooo missen!
be my gast......... ik ben niet zo moeilijkquote:Op zondag 30 december 2007 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zal moreel wel onverantwoord zijn om hem dat inderdaad toe te wensen.
Het verschil is dat alle andere moeders op regelmatige basis brieven schrijven.quote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp niets van al die commentaar over de moeder van Amanda. Die moeder heeft van te voren gezegt dat ze niets met TV en DGK te maken wilden hebben. Amanda wist van te voren dat haar moeder hier persee niet aan mee wilde werken. Waarom is dat zo raar ? Zo zit huub al een jaar in de kooi, zijn moeder is 1 maal geweest en hij heeft zijn vader pas na een half jaar eindelijk eens gebeld en nog op aanraden van zijn moeder. Jaap zijn relatie met zijn moeder is slecht, zjn vader wil ook onder geen beding op de tv met zijn kop. Alleen de moeder van Brain en Lieke zijn de enige die wel regelmatig contact met hun kindren willen en nemen. Dat is ook weer niet goed, bij een aantal ussers. Wie het weet mag het zeggen/.
whahaha... nu ben je wel komischquote:Op zondag 30 december 2007 22:39 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee , dat bedoel ik dus, die hebben nou eenmaal niet zo'n goede band met hun moeder/vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |