quote:Op zondag 30 december 2007 16:11 schreef Blawh het volgende:
Had ik Poepon maar ipv van Everton met profcoach in de basis.Kearl scoort 3x.
Mwah, kan er niet mee zitten.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 16:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mwah, kan er niet mee zitten.
LDL: Vd Bergh speelt op het middenveld, Ruud Brood heeft 4 man op het middenveld geposteerd.![]()
Heb er nooit problemen mee gehad tot een paar weken terug.quote:Op zondag 30 december 2007 16:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Denk eerder dat het aan je eigen provider / computer / instellingen ligt, aangezien de meesten helemaal geen last hebben van problemen.
Wenkbrauw gescheurd.quote:
Inderdaad, dat zijn de mooistequote:Op zondag 30 december 2007 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Hahaha, heerlijk. Ik ben tevreden als we weten te winnen in Heerenveen.
Ja, die speelt puik vandaag. Hij heeft ook genoeg te doen.quote:
Te lang dus...quote:Op zondag 30 december 2007 16:19 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe lang nog bij Feyenoord?
Fraaie vrije trap.quote:Op zondag 30 december 2007 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd naar die goal.
Perfect ingeschoten vrije trap.quote:Op zondag 30 december 2007 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd naar die goal.
quote:Op zondag 30 december 2007 16:21 schreef Damzkieee het volgende:
2-0 zit er eerder aan te komen Blawh.
AZ ook. Wat een kutsfeertje verder daar zeg.quote:
geweldige slingerworp weerquote:
Zo is het idd wel gewoon.quote:Op zondag 30 december 2007 16:21 schreef Paran0id het volgende:
PSV is slecht, maar de rest is nog veel slechter
Ja, want Ajax en Feyenoord winnen uiteraard zelf ook allesquote:Op zondag 30 december 2007 16:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En uiteraard heeft PSV weer de allergrootste mazzel van de wereld
quote:Op zondag 30 december 2007 16:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En uiteraard heeft PSV weer de allergrootste mazzel van de wereld
Nou ja, in Friesland al 10 jaar niet gewonnen zeiden ze net.quote:Op zondag 30 december 2007 16:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Ze winnen nooit van de Friezen wordt er nu gezongen, ik kan me dit seizoen nog een 2-0 herinneren
Het calimero-argument is echt zó'n zielig simpel non-kutargument.quote:Op zondag 30 december 2007 16:24 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Ja, want Ajax en Feyenoord winnen uiteraard zelf ook alles
[ afbeelding ]
Jammer dat ze geen punten pakten.quote:Op zondag 30 december 2007 16:25 schreef Damzkieee het volgende:
AZ-Heracles 1-0.
Goed gespeeld Heracles
GERECHTIGHEID!!!!!!!!quote:Op zondag 30 december 2007 16:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Afgelopen. Wanprestatie.
Tsjah, IN Friesland . Zing dan iets anders, jostibandquote:Op zondag 30 december 2007 16:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, in Friesland al 10 jaar niet gewonnen zeiden ze net.
Niet verdiend geweest. Maar AZ speelde brak.quote:
Sorry, open doel.quote:
wat een zwak psv zegquote:Op zondag 30 december 2007 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een zwak feyenoord zeg
Het is inderdaad complete armoede dit seizoen aan de top...quote:Op zondag 30 december 2007 16:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
wat een zwak psv zeg
wat een zwak ajax zeg
wat een zwak az zeg
Waarom AZ in dat rijtje?quote:Op zondag 30 december 2007 16:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
wat een zwak psv zeg
wat een zwak ajax zeg
wat een zwak az zeg
Omdat PSV altijd op zo'n manier bovenaan komt.quote:Op zondag 30 december 2007 16:48 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
omdat? ze aan het einde van de rit weer bovenaan staan?
Over 2 weken MOET er gewonnen worden van PSV thuisquote:Op zondag 30 december 2007 16:49 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Omdat PSV altijd op zo'n manier bovenaan komt.
Waarom? Omdat het misschien dit jaar voor de 4e keer op rij kampioen wordt? Hoelang doet Feyenoord er eigenlijk over om 4 keer kampioen te worden? 30 jaar?quote:
ALTIJD?quote:Op zondag 30 december 2007 16:49 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wacht nou maar tot volgende week, dan zullen we eens voetballenquote:Op zondag 30 december 2007 16:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het misschien dit jaar voor de 4e keer op rij kampioen wordt? Hoelang doet Feyenoord er eigenlijk over om 4 keer kampioen te worden? 30 jaar?
Op de manier van.. laten we zeggen: de concurrenten laten het na om zelf de punten te pakken door slecht spel van hun zelf? Tsja.. daar zou ik ook boos van worden jaquote:Op zondag 30 december 2007 16:49 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ach, het is misschien een beetje overdreven, maar punten pakken met oer-lelijk spel is wel een handelsmerk geworden van PSV. Beetje als Lucky Ajax, die waren heus niet altijd gelukkig, maar het valt wel op dat het verdacht vaak gebeurt.quote:
Oerlelijk spel maakt niet eens zoveel uit, Feyenoord en Ajax spelen ook kut, maar echt weer op het laatste moment voor de winterstop heel sneaky bovenaan komen, alleen PSV kan datquote:Op zondag 30 december 2007 16:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach, het is misschien een beetje overdreven, maar punten pakken met oer-lelijk spel is wel een handelsmerk geworden van PSV. Beetje als Lucky Ajax, die waren heus niet altijd gelukkig, maar het valt wel op dat het verdacht vaak gebeurt.
Boeiend, ze staan 1 punt voor ofzoquote:Op zondag 30 december 2007 17:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Oerlelijk spel maakt niet eens zoveel uit, Feyenoord en Ajax spelen ook kut, maar echt weer op het laatste moment voor de winterstop heel sneaky bovenaan komen, alleen PSV kan dat.
Weer 5dequote:Op zondag 30 december 2007 17:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet eens, 0 punten voor..
Met 2 wedstrijden minderquote:
Speelde PSV maar net zo somber als de vorige seizoenen, dan hadden we nu al 10+ punten los gestaan. Ik wil nu ook niet zeggen dat PSV mooi voetbal speelt, maar met zoveel jonge mensen in het team spelen ze wel anders dan andere jaren. PSV - Feyenoord was daar een goed voorbeeld vanquote:Op zondag 30 december 2007 16:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach, het is misschien een beetje overdreven, maar punten pakken met oer-lelijk spel is wel een handelsmerk geworden van PSV. Beetje als Lucky Ajax, die waren heus niet altijd gelukkig, maar het valt wel op dat het verdacht vaak gebeurt.
Ik zou maar niet teveel op de zaken vooruit lopen, voorlopig staat Psv gewoon gelijk in punten met Feyenoord, en staan de andere clubs maar op een kleine achterstand.quote:Op zondag 30 december 2007 16:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het misschien dit jaar voor de 4e keer op rij kampioen wordt? Hoelang doet Feyenoord er eigenlijk over om 4 keer kampioen te worden? 30 jaar?
Zodra de kansen worden afgemaakt ben ik er zeker van dat we zo opstomen naar die subtop en zelfs de top in zicht krijgen als die blijven kwakkelen zoals zij nu doen. Qua verdediging vind ik het bij AZ niet eens slecht, is het middenveld ook best wel stabiel, zijn er genoeg kansen in de voorhoede maar gaan die er helaas niet in. Maak je die laatste stap wel dan kan het heel hard gaan. Ben dan ook erg benieuwd wie er op het lijstje van Brands staan en dan niet doelende op Alves.quote:Op zondag 30 december 2007 17:05 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Met 2 wedstrijden minder dan de nummers, 4,5,6,7, en 8.![]()
Jenner heeft het verneukt met zijn rode kaart, en zo zie je weer 80.000 kansen maar niemand die het echt kan afmaken, maar de 3 punten zijn gehaald
Zorg maar dat jullie er nu wél iets uit halen dan!quote:
Wellicht wel 7e, maar dan nog sta je in de buurt van de top. Het verschil is gewoon heel klein in die hele top 10. Drie wedstrijden winnen of verliezen kan je zo 5-6 plaatsen schelen als de wedstrijden van de concurrenten slecht of goed voor je eigen positie uitpakken.quote:Op zondag 30 december 2007 17:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als ze die winnen staan ze 7e, wat nog steeds matig is vergeleken met afgelopen jaren.
Jij post zonder te lezenquote:Op zondag 30 december 2007 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Win je die beiden sta je nog maar 7e.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Perez gaat vlammen in De Kuip. Oh wacht...
Whahawhahahawhwhahahahaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Perez gaat vlammen in De Kuip. Oh wacht...
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:19 schreef TornadoDK het volgende:
En psv-feyenoord moet gelijk worden
Vanwege het overlijden van Karel Janssen, ik ken 'm ook niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:45 schreef Dos37 het volgende:
Waarom een minuut stilte?
In het andere topic.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:50 schreef the_undertaker het volgende:
Waar wordt Feyenoord - PSV nu besproken.. hier of in dat andere topic
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft PSV Koevermans, stellen ze hem niet op
Die gaat zo scoren in de 80ste minuutquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft PSV Koevermans, stellen ze hem niet op
Lasodinges hequote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zuivere pingel (voor psv) wordt niet gegeven..
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:06 schreef Strooper het volgende:
Doet ie het alweer bij iemand?
Vind het echt lekker voor ze, kan er niets aan doen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:36 schreef detulp050 het volgende:
Bijna anderhalve minuut na de extra tijd scoren. Voor Excelsior uitermate kut en onterecht, maar op dit moment kan ik er niet echt mee zitten
Serieus?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:24 schreef Strooper het volgende:
Groningen mazzelt wel, want de extra tijd was al lang voorbij!
3 minuten blessuretijd, Groningen scoort diep in de 94ste minuut.quote:
Maar was er in die 3 min blessuretijd nog iets gebeurd?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
3 minuten blessuretijd, Groningen scoort diep in de 94ste minuut.![]()
was nog wel een overtreding van Excelsior in blessuretijd idd.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Maar was er in die 3 min blessuretijd nog iets gebeurd?
Eigenlijk 95e minuut.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
3 minuten blessuretijd, Groningen scoort diep in de 94ste minuut.![]()
Hoezo een zaakje van komt?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:05 schreef SCH het volgende:
Als we zoveel mazzel hebben als Groningen gisteren, dan ga ik er voor. Ik hoop dat daar nog een zaakje van komt want het was echt schandalig.
Neequote:Op zondag 13 januari 2008 12:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je hoort toch eigenlijk gewoon extra extra tijd te geven als er gescoord wordt, er een blessurebehandeling nodig is of als er wordt tijdgerekt in de extra tijd?
Ik ga zo mijn email kijken, heb geen voorkeur van wie ik een mail krijgquote:Op zondag 13 januari 2008 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga zo Graafschap - Vitesse kijken, niet echt een voorkeur voor een winnaar
Het is ook niet erg maar omdat het Groningen was, is het wel ergquote:Op zondag 13 januari 2008 12:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo een zaakje van komt?
Nog 2 (zware) overtredingen van Excelsior in blessuretijd + wat tijd rekken. Is dan toch niet zo gek dat de SCHeids wat tijd erbij doet.
Gewoon knullig verdedigd van die Bandjar
Alleen jammer dat de vitesse supporters daar niets van zien, terwijl ze het aan hun willen laten zienquote:
Ik zag ook niet wat voor tekst er onder stond.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de vitesse supporters daar niets van zien, terwijl ze het aan hun willen laten zien
Heerenveen zal hem ook wel missenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:43 schreef venomsnake het volgende:
heelijke speler die Lasse Schone. Die zou zo bij een (sub)topclub aan het werk kunnen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is ook niet erg maar omdat het Groningen was, is het wel erg
Mwa, die hebben in Bradley een zelfde type lopen.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heerenveen zal hem ook wel missen
Want?quote:
Laat ze nog eens zwijgen.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:37 schreef giovannie het volgende:
[..]
Ik zag ook niet wat voor tekst er onder stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |