Als ze zo blijven spelen zit die kans er nog wel in hoorquote:Op zondag 30 december 2007 14:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
De koploper hoort toch te verliezen?
quote:Op zondag 30 december 2007 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Er staan toch allemaal al bouwsteigers enzo?
In Alkmaar staat Heracles behoorlijk onder druk trouwens. Wachten op de 1-0.
Iddquote:Op zondag 30 december 2007 14:56 schreef jorienvdherik het volgende:
smerige overtreding op de cler
Zijn ze nou al klaar met de parkeerplaatsen eigenlijk? Tijdje geleden dat ik er geweest ben.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef Mirthez het volgende:
http://i272.photobucket.com/albums/jj177/giovannie_7/01slory.gif
topclub?quote:Op zondag 30 december 2007 14:59 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme geef eens een overtreding mee aan ons man, achterlijke hond.
Altijd hetzelfde met die scheidsrechters die eens een topclub mogen fluiten.
Mis je niets aan.quote:Op zondag 30 december 2007 14:59 schreef jorienvdherik het volgende:
lucius mist feyenoord-psv
Ben dus niet de enige die er last van heeft. Heb echt om de drie seconden een frame. Nu laad het helemaal niet meer, weg 4.50...quote:Op zondag 30 december 2007 14:59 schreef Stofje het volgende:
Pff, streams haperen als een kut.
Buffer verhogen! Naar 30 seconde, werkt bij mij perfect.quote:Op zondag 30 december 2007 15:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige die er last van heeft. Heb echt om de drie seconden een frame. Nu laad het helemaal niet meer, weg 4.50...
Wat jammer nou.quote:Op zondag 30 december 2007 14:59 schreef jorienvdherik het volgende:
lucius mist feyenoord-psv
Pieckenhagen staat weer goed te keepen?quote:Op zondag 30 december 2007 15:03 schreef Damzkieee het volgende:
heheheheh Bosnar schiet de bal het stadion van AZ uit, onder luid gejuich van de supporters
Doet niks. Krijg zelfs deze melding: Unable to load schema XML file!quote:Op zondag 30 december 2007 15:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Buffer verhogen! Naar 30 seconde, werkt bij mij perfect.
Hadden ze niet gelijk dan?quote:Op zondag 30 december 2007 15:01 schreef BigKahuna het volgende:
Waar zijn Jorien en Dirkie met hun gezanik over onterecht voorstaan?
Ja, behoorlijke reddingen.quote:Op zondag 30 december 2007 15:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Pieckenhagen staat weer goed te keepen?
Moet niks uitmaken.quote:Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef RayMania het volgende:
Misschien zit er een verschil tussen mensen die een seizoenskaart hebben bij Planet en mensen die elk weekend los een code kopen. Ik heb namelijk nergens last van.
Die ander was half fit.quote:Op zondag 30 december 2007 15:08 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom staat Rob van Dijk bij Heerenveen onder de lat?
Heb een seizoenskaart en de stream scheidt er mee uit...quote:Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef RayMania het volgende:
Misschien zit er een verschil tussen mensen die een seizoenskaart hebben bij Planet en mensen die elk weekend los een code kopen. Ik heb namelijk nergens last van.
Heb een gratis code gekregen, en ook nergens last vanquote:Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef RayMania het volgende:
Een knieblessure bij Brian is de oorzaak.quote:Op zondag 30 december 2007 15:08 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom staat Rob van Dijk bij Heerenveen onder de lat?
Streep die 37 nou weg.quote:Op zondag 30 december 2007 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een knieblessure bij Brian is de oorzaak.
Had het vorige week idd ook. Ik wil ook gewoon mijn geld van vorige week en deze week vergoed zienquote:Op zondag 30 december 2007 15:10 schreef Happel het volgende:
Dit is al de tweede week met dat streamgezeik. Ga gewoon mijn geld terugvragen...
Wat kost zo'n seizoenskaart van Planet nog?quote:Op zondag 30 december 2007 15:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Had het vorige week idd ook. Ik wil ook gewoon mijn geld van vorige week en deze week vergoed zien.
¤49 zag ik net.quote:Op zondag 30 december 2007 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat kost zo'n seizoenskaart van Planet nog?
Awwquote:Op zondag 30 december 2007 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
PSV krijgt geel, terwijl NAC al een veelvoud van overtredingen heeft gemaakt
Is niet duur, maar als de kwaliteit kut is is het niks natuurlijk.quote:
Mooi. Normaal is het namelijk altijd andersom. Zo ook bij AZ-Heracles.quote:Op zondag 30 december 2007 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
PSV krijgt geel, terwijl NAC al een veelvoud overtredingen heeft gemaakt
Inderdaad, Looms wordt direct 3 wedstrijden geschorst voor een knietje en die PSV'ers, Ajacieden, .... mogen lekker losgaan zonder daarna nog eens geschorst te worden.quote:Op zondag 30 december 2007 15:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mooi. Normaal is het namelijk altijd andersom. Zo ook bij AZ-Heracles.
egt nietquote:Op zondag 30 december 2007 15:17 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
volgens mij toch egt eigen schuld van kevintje, veel te laat
En bij AZ hebben ze geen spits die kan scorenquote:Op zondag 30 december 2007 15:18 schreef Mirthez het volgende:
jaaaaaaaaa! Koef koef koef!
Als je naar de URL gaat zie je em welquote:Op zondag 30 december 2007 15:18 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Je gifjes doen het niet meer ("bandwidth exceeded")
Gelukkig vindt Makaay het wel best.quote:Op zondag 30 december 2007 15:19 schreef Happel het volgende:
Doet het weer, maar hoe.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 december 2007 15:18 schreef Mirthez het volgende:
hij doet het weer he.. verdiend gewoon die basisplaats
Message quoten dan zie je hem.quote:Op zondag 30 december 2007 15:21 schreef Mirthez het volgende:
wat is die link van die gio z'n photobucket dan?
koop toch digitennequote:Op zondag 30 december 2007 15:19 schreef Happel het volgende:
Doet het weer, maar hoe.
[ afbeelding ]
ach zeur niet jullie winnen toch wel.quote:Op zondag 30 december 2007 15:22 schreef MarkNMGN het volgende:
Pff, wat speelt Feyenoord verschrikkelijk slecht zeg.
Ja alleen die goal van slory ja,, maar als ik bij zijn album wil komen staat er dat die privé isquote:
Moet het nog zien, 1 goal 1 kans.quote:Op zondag 30 december 2007 15:24 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ach zeur niet jullie winnen toch wel.
Mooie goal overigens na dom balverlies maar wel mooi afgestraft.quote:Op zondag 30 december 2007 15:18 schreef TargaFlorio het volgende:
KOEF!!! 1-0 PSV
Oh... Ja ik bekijk ze per gifje, ga niet naar zijn album...quote:Op zondag 30 december 2007 15:25 schreef Mirthez het volgende:
[..]
Ja alleen die goal van slory ja,, maar als ik bij zijn album wil komen staat er dat die privé is
Gelijkspelletje teken ik voor bij die pot.quote:Op zondag 30 december 2007 15:32 schreef Grimm het volgende:
NEC ook nog steeds achter
Digitenne, waardeloos. geen BBC. Voor mij een reden om geen Digitenne aan te schaffen.quote:
ik heb kabel tv en digitenne, gebruik digitenne alleen voor voetbal.meer niet eigenlijjkquote:Op zondag 30 december 2007 15:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Digitenne, waardeloos. geen BBC. Voor mij een reden om geen Digitenne aan te schaffen.
ff dammen jij!quote:Op zondag 30 december 2007 15:30 schreef Damzkieee het volgende:
HUP HERACLES
ALMELOOOO ALMELOOOO ALMELOOOO
Pak die kaaskopfen!
En scoren kan hij ook nogquote:Op zondag 30 december 2007 15:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
ff dammen jij!
![]()
Klote dat jullie Pieckenhagen hebben, die gast stopt teveel gewoon.
Hup AZ
Hoe was de wedstrijdverhouding in de 1e helft?quote:Op zondag 30 december 2007 15:33 schreef Damzkieee het volgende:
Lakic erin voor Gluscevic denk ik.
Wat denk je. AZ was veel sterker, paar uitbraken van Heracles. Ik denk 3 uitgespeelde kansen voor AZ.quote:Op zondag 30 december 2007 15:36 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Hoe was de wedstrijdverhouding in de 1e helft?
Ben er bang voor. Hij liep van de week ook al te hinkelen.quote:
Niemand weet wat kridiet is, dat zal er wel mee te maken hebben denk ik.quote:Op zondag 30 december 2007 15:38 schreef Dos37 het volgende:
NEC niet te geloven zeg. Dat Been toch nog zo veel kridiet heeft.
quote:Op zondag 30 december 2007 15:38 schreef Stofje het volgende:
Willem II na dit weekend boven AZ?
Het was een matig grapje.quote:Op zondag 30 december 2007 15:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
![]()
Nee joh, Willem II staat onderaan met 9 punten.
quote:Op zondag 30 december 2007 15:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niemand weet wat kridiet is, dat zal er wel mee te maken hebben denk ik.
lijkt me ook ik zit de hele tijd met een schuin oog te kijken.quote:Op zondag 30 december 2007 15:44 schreef El-Salvador het volgende:
Die 1-1 n Heerenveen gaat zo vallen denk ik.
Normaal is er geen aansluiting. De hele wedstrijd moet Everton alles alleen doen voorin.quote:
Spelen we weer met 10 man (Igor te slecht)?quote:Op zondag 30 december 2007 15:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Normaal is er geen aansluiting. De hele wedstrijd moet Everton alles alleen doen voorin.
Nu was Breukers die kon schieten.
Ja Igor mén mén mén.quote:Op zondag 30 december 2007 15:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Spelen we weer met 10 man (Igor te slecht)?
Nu 5 seconden goed beeld en dan gaat het haperen. Weer 5 seconden goed en dan weer haperen...quote:
Zul je zien dat ze hem voor drie wedstrijden schorsen i.p.v. dat ze toegeven dat de scheidsrechter fout zat.quote:Op zondag 30 december 2007 15:49 schreef Blawh het volgende:
Rood Olsson.
Onterecht volgens LDL.Totaal overdreven en totaal onterecht.
Alles is saai. Waarom hebben we hier niet eens een 6-4 of een 4-4quote:Op zondag 30 december 2007 15:54 schreef Stofje het volgende:
PSV - NAC is echt ontstellend saai, trouwens...
Hofs is idd nooit agressief.quote:Op zondag 30 december 2007 15:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwa, beetje agressie erin brengen kan geen kwaad op dit moment...
Gezellig daarquote:Op zondag 30 december 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Looms schoffelt er nu zelf eentje helemaal doormidden.
6e gele kaart van de wedstrijd.
En weer een opstootje
en nu al rood?!?quote:Op zondag 30 december 2007 15:54 schreef Damzkieee het volgende:
Jenner staat net 3 minuten in het veld.
Laat maar zo blijven, goed voor os Roda!quote:Op zondag 30 december 2007 15:57 schreef Klingon het volgende:
2-2 Vitesse - Utrecht
Of hij Looms daadwerkelijk raakt weet ik niet maar hij maakt een duidelijk trappende bewegiging onder het oog van de scheids.quote:Op zondag 30 december 2007 15:56 schreef xFriendx het volgende:
Als Jenner natrapt dan terecht rood. Hopelijk laat van Gaal aan hem weten dat hij niet blij is met dit soort acties en mag ie lekker wat wedstrijden op de bank/tribune zitten (na een eventuele schorsing).
hehe, hoeveel vertraging heb jij wel niet dan?quote:
lovalquote:Op zondag 30 december 2007 15:57 schreef Klingon het volgende:
2-2 Vitesse - Utrecht
Spelbeeld is niets veranderd hoor.quote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef Dos37 het volgende:
Jenner. Nou Heracles als je ooit nog een uitwedstrijd wilt winnen
Nou ja, of hij hem nou raakt of niet, de intentie is er en dan ben ik er snel klaar mee. Lekker een paar wedstrijden overslaan. Je dupeert er je ploeg mee en je maakt er het spelletje genaamd voetbal niet mooier op.quote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of hij Looms daadwerkelijk raakt weet ik niet maar hij maakt een duidelijk trappende bewegiging onder het oog van de scheids.
Hopen op de gouden pik van Krüzen.quote:Op zondag 30 december 2007 15:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Spelbeeld is niets veranderd hoor.
We gaan gewoon verliezen ben ik bang.
Het forum loopt steeds bij hem vast schijnt het.quote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef sirmike het volgende:
gio is ook gestop met gifjes.
Aan het gezicht van van Gaal te zien gaat Jenner effe een tijdje banken idd.quote:Op zondag 30 december 2007 15:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, of hij hem nou raakt of niet, de intentie is er en dan ben ik er snel klaar mee. Lekker een paar wedstrijden overslaan. Je dupeert er je ploeg mee en je maakt er het spelletje genaamd voetbal niet mooier op.
Net als Ari toen tegen Zenith. Hopelijk heeft Ari zijn les al gehad.
jammerquote:Op zondag 30 december 2007 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
1-0 Steinsson zooi.
Hier ook al de hele tijd....quote:Op zondag 30 december 2007 16:00 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Het forum loopt steeds bij hem vast schijnt het.
Gewoon de tijd geven die jongen, gaat Twente nog plezier aan beleven.quote:Op zondag 30 december 2007 15:54 schreef Rikketik het volgende:
Overigens is Denneboom weer eens gewisseld bij Twente, eigenlijk moet daar een vervanger voor gehaald worden in de winterstop.
idd Kennedy en Touma begonnen ook erg matig. Vertrouwen kan veel doen voor een speler, kijk maar naar Shevchenko bij Chelseaquote:Op zondag 30 december 2007 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon de tijd geven die jongen, gaat Twente nog plezier aan beleven.
Dachten ze bij SCH ook....quote:Op zondag 30 december 2007 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op zondag 30 december 2007 16:02 schreef venomsnake het volgende:
kap es met dat schelden met ziektes!!
Misschien, misschien... Feit is wel dat hij al een half jaar lang erg matig speelt. Nou hoef je niet per se meteen te toppen, maar ik zie zelfs geen stijgende lijn.quote:Op zondag 30 december 2007 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 december 2007 16:05 schreef Damzkieee het volgende:
3 verdedigers nog. Krüzen durft tenminste.
Kap nou eensquote:Op zondag 30 december 2007 16:07 schreef Happel het volgende:
Godverdomme. Ik ga echt mijn geld terugvragen, *****stream
Denk eerder dat het aan je eigen provider / computer / instellingen ligt, aangezien de meesten helemaal geen last hebben van problemen.quote:Op zondag 30 december 2007 16:07 schreef Happel het volgende:
Godverdomme. Ik ga echt mijn geld terugvragen, kankerstream
Nee. VdBergh kwam voor Igor.quote:Op zondag 30 december 2007 16:08 schreef Blawh het volgende:
Damzkie, is Lakic er al in?
Vaag dat het niet goed werkt, ging juist zo goed de laatste maanden.quote:Op zondag 30 december 2007 16:07 schreef Happel het volgende:
Godverdomme. Ik ga echt mijn geld terugvragen, *****stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |