Als ze zo blijven spelen zit die kans er nog wel in hoorquote:Op zondag 30 december 2007 14:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
De koploper hoort toch te verliezen?
quote:Op zondag 30 december 2007 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Er staan toch allemaal al bouwsteigers enzo?
In Alkmaar staat Heracles behoorlijk onder druk trouwens. Wachten op de 1-0.
Iddquote:Op zondag 30 december 2007 14:56 schreef jorienvdherik het volgende:
smerige overtreding op de cler
Zijn ze nou al klaar met de parkeerplaatsen eigenlijk? Tijdje geleden dat ik er geweest ben.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef Mirthez het volgende:
http://i272.photobucket.com/albums/jj177/giovannie_7/01slory.gif
topclub?quote:Op zondag 30 december 2007 14:59 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme geef eens een overtreding mee aan ons man, achterlijke hond.
Altijd hetzelfde met die scheidsrechters die eens een topclub mogen fluiten.
Mis je niets aan.quote:Op zondag 30 december 2007 14:59 schreef jorienvdherik het volgende:
lucius mist feyenoord-psv
Ben dus niet de enige die er last van heeft. Heb echt om de drie seconden een frame. Nu laad het helemaal niet meer, weg 4.50...quote:Op zondag 30 december 2007 14:59 schreef Stofje het volgende:
Pff, streams haperen als een kut.
Buffer verhogen! Naar 30 seconde, werkt bij mij perfect.quote:Op zondag 30 december 2007 15:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige die er last van heeft. Heb echt om de drie seconden een frame. Nu laad het helemaal niet meer, weg 4.50...
Wat jammer nou.quote:Op zondag 30 december 2007 14:59 schreef jorienvdherik het volgende:
lucius mist feyenoord-psv
Pieckenhagen staat weer goed te keepen?quote:Op zondag 30 december 2007 15:03 schreef Damzkieee het volgende:
heheheheh Bosnar schiet de bal het stadion van AZ uit, onder luid gejuich van de supporters
Doet niks. Krijg zelfs deze melding: Unable to load schema XML file!quote:Op zondag 30 december 2007 15:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Buffer verhogen! Naar 30 seconde, werkt bij mij perfect.
Hadden ze niet gelijk dan?quote:Op zondag 30 december 2007 15:01 schreef BigKahuna het volgende:
Waar zijn Jorien en Dirkie met hun gezanik over onterecht voorstaan?
Ja, behoorlijke reddingen.quote:Op zondag 30 december 2007 15:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Pieckenhagen staat weer goed te keepen?
Moet niks uitmaken.quote:Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef RayMania het volgende:
Misschien zit er een verschil tussen mensen die een seizoenskaart hebben bij Planet en mensen die elk weekend los een code kopen. Ik heb namelijk nergens last van.
Die ander was half fit.quote:Op zondag 30 december 2007 15:08 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom staat Rob van Dijk bij Heerenveen onder de lat?
Heb een seizoenskaart en de stream scheidt er mee uit...quote:Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef RayMania het volgende:
Misschien zit er een verschil tussen mensen die een seizoenskaart hebben bij Planet en mensen die elk weekend los een code kopen. Ik heb namelijk nergens last van.
Heb een gratis code gekregen, en ook nergens last vanquote:Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef RayMania het volgende:
Een knieblessure bij Brian is de oorzaak.quote:Op zondag 30 december 2007 15:08 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom staat Rob van Dijk bij Heerenveen onder de lat?
Streep die 37 nou weg.quote:Op zondag 30 december 2007 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een knieblessure bij Brian is de oorzaak.
Had het vorige week idd ook. Ik wil ook gewoon mijn geld van vorige week en deze week vergoed zienquote:Op zondag 30 december 2007 15:10 schreef Happel het volgende:
Dit is al de tweede week met dat streamgezeik. Ga gewoon mijn geld terugvragen...
Wat kost zo'n seizoenskaart van Planet nog?quote:Op zondag 30 december 2007 15:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Had het vorige week idd ook. Ik wil ook gewoon mijn geld van vorige week en deze week vergoed zien.
¤49 zag ik net.quote:Op zondag 30 december 2007 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat kost zo'n seizoenskaart van Planet nog?
Awwquote:Op zondag 30 december 2007 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
PSV krijgt geel, terwijl NAC al een veelvoud van overtredingen heeft gemaakt
Is niet duur, maar als de kwaliteit kut is is het niks natuurlijk.quote:
Mooi. Normaal is het namelijk altijd andersom. Zo ook bij AZ-Heracles.quote:Op zondag 30 december 2007 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
PSV krijgt geel, terwijl NAC al een veelvoud overtredingen heeft gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |