Hopen dus op een gelijkspel..quote:Op zondag 30 december 2007 16:27 schreef Wooldoor het volgende:
Na de winterstop gelijk PSV- Feyenoord
En Ajax-az...quote:Op zondag 30 december 2007 16:27 schreef Wooldoor het volgende:
inderdaad, we worden gewoon kampioenquote:Op zondag 30 december 2007 16:48 schreef Madine het volgende:
Na het winterstopje staat er een ander Ajax op het veld, letterlijk en figuurlijk.
Drie basisspelers terug en twee aankopen voor de basis.
Feyenoord heeft al weken mazzel, tegen Sparta ook weer veel te veel. Dit heet gerechtigheid.quote:Op zondag 30 december 2007 16:48 schreef Longmen het volgende:
Ongelofelijk mazzel dat Gerald 2 punten afsnoept van Fey.
Hadden wij die mazzel maar...quote:Op zondag 30 december 2007 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Feyenoord heeft al weken mazzel, tegen Sparta ook weer veel te veel. Dit heet gerechtigheid.
Opgemaakt toen AZ, Heracles en NEC een penalty miste, Slory slappe benen kreeg voor Stekelenburg en Willem II vergat de 3-3 te maken.quote:
Feyenoord-PSV, ziet er dan toch gemakkelijker uitquote:Op zondag 30 december 2007 16:27 schreef Wooldoor het volgende:
25/11/2007 14:30 Ajax-Vitesse 4-1 (3-1)quote:Op zondag 30 december 2007 16:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe lang is het geleden dat we minder dan twee goals tegen gekregen hebben? De wedstrijd voor Roda thuis?
Is wel zo, maar ben toch wel erg blij met die 1-1 in Herenveen, alles nog in eigen hand.quote:Op zondag 30 december 2007 16:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Opgemaakt toen AZ, Heracles en NEC een penalty miste, Slory slappe benen kreeg voor Stekelenburg en Willem II vergat de 3-3 te maken.
We hadden net zo goed nu op plek 7 kunnen staan.
Dat heb je sowieso, want als Feyenoord en PSV vanaf nu helemaal geen puntverlies meer lijden vreet ik mijn seizoenskaart op.quote:Op zondag 30 december 2007 17:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Is wel zo, maar ben toch wel erg blij met die 1-1 in Herenveen, alles nog in eigen hand.
We moeten er nog tegen, alles in eigen hand dus.quote:Op zondag 30 december 2007 17:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat heb je sowieso, want als Feyenoord en PSV vanaf nu helemaal geen puntverlies meer lijden vreet ik mijn seizoenskaart op.
Ze lijden alle2 tegen ons punverlies sowieso dus hehequote:Op zondag 30 december 2007 17:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat heb je sowieso, want als Feyenoord en PSV vanaf nu helemaal geen puntverlies meer lijden vreet ik mijn seizoenskaart op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |