AZ heeft nog 2 wedstrijden in te halen, als ze die beiden winnen is het verschil tussen AZ en AJAX -maar- 5 punten.quote:Op zondag 30 december 2007 14:51 schreef RayMania het volgende:
Voorlopig staat AZ met die prachtige combinaties in het rechterrijtje.
Nee, wat dat betreft past hij prima bij ons.quote:Op zondag 30 december 2007 15:55 schreef Silenus het volgende:
Ach, alsof die Berg elke wedstrijd de sterren van de hemel speelt.
Nou inderdaad, want die 10 goals van Suarez staan in schril contrast met de 8 van Bergquote:Op zondag 30 december 2007 15:50 schreef knightfever het volgende:
[..]
Ook zo mooi veel geld voor Suarez uitgegeven terwijl groningen voor 4 miljoen Berg haalt die een stuk beter is dan Suarez
Verbeek past niet bij Ajax?quote:Op zondag 30 december 2007 16:02 schreef PaRaR het volgende:
Verbeek laat Heerenveen wel lekker ballen ... zoals ik hier ook al las. Er is geen grote naam en ex-ajacied die vrij komt na dit seizoen bij een club en/of terug wil. Is Verbeek bij voorbaat afgeschreven ?
Nee.quote:
Waarom niet ? Hij heeft geen grote naam als voetballer en heeft ook nog geen topclub gecoached. Hij laat Heerenveen wel goed voetballen en heeft ervaring(zij het bij kleinere clubs). Verbeek is toch veel realistischer dan een Rijkaard ?quote:
Zolang Heerenveen nog maar die twee dikverdiende goals maakt, blijft de schade te overzien.quote:Op zondag 30 december 2007 16:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
En AZ ook op 1-0.. Jenner wel rood na 5 minuten, maar met 10 man scoren ze alsnog.
Moeten we nog voor gaan oppassen..
Ze zijn echt heel erg leuk, die tekeningetjesquote:Op zondag 30 december 2007 16:07 schreef toma het volgende:
ik heb toch liever Rijkaard.
btw: bedankt voor de complimentjes
ik ook niet. Goed genoeg voor een middenmoter maar niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op zondag 30 december 2007 16:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Toch zie ik hem niet bij ons in de spits voetballen.
Dat is toch een behoorlijke knappe prestatie tegen topper Heracles. Neemt niet weg dat we voor elke club moeten gaan oppassen.quote:Op zondag 30 december 2007 16:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
En AZ ook op 1-0.. Jenner wel rood na 5 minuten, maar met 10 man scoren ze alsnog.
Moeten we nog voor gaan oppassen..
Poepon is ook niveau Willem II en nec speelt met 9 man op dit momentquote:
ach als het net zoals bij Ajax gaat kan er nog van alles gebeuren in de laatste minuut.quote:Op zondag 30 december 2007 16:13 schreef Wooldoor het volgende:
Gaat erop lijken dat Feyenoord toch gaat winnen ondanks dat ze niets in te brengen hebben, en psv staat ook 1-0 voor met verschrikkelijk voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |