Als alles nog werkt en in orde is ga ik akkoord en waar op te halen?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:08 schreef backontrack het volgende:
70 euro voor alles?
Alkmaar is 20 min rijden voor mij. (kom uit Schagen)quote:Op maandag 7 januari 2008 19:44 schreef backontrack het volgende:
Alles hoort te werken, ik kan helaas niet alles testen vooral het hele oude niet meer.
maar de voeding, beide p4 celeron + abit mobo doet het wel gelukkig!!
op te halen in alkmaar gelieve
maar kan evt naar asd komen
Dat is fijn laat me even weten hoe laat je ongeveer wilt langskomenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:42 schreef Elixabete het volgende:
Zondagmiddag komt dat uit?
dat kan voor 5 of 8 euro verstuurd wordenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:51 schreef classpc het volgende:
Heb je 1x parerlle poort zip 100mb met 5 of 6 100mb disks .. gratis of bied?
En kan die verstuurd worden?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:54 schreef Elixabete het volgende:
Zondag 1900 uur?
Ja alle onderdelen behalve de zip en beeldschermquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:47 schreef backontrack het volgende:
[..]
dat is een christelijke en geschikte tijd voor mij!! MVG Rene
Ps heb net je fotoboek bekeken!! je mag ook in natura voldoen![]()
Trouwens wil je alle onderdelen behalve die zip en beeldscherm?
laters![]()
dat is goed, je kunt me mailen op ragnarok-goat attos chello.nlquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:34 schreef classpc het volgende:
7,50 inclusief geboden voor 1x parerlle poort zip 100mb met 5 of 6 100mb disks .. gratis of bied
gewoon atx, heb je er zo nog wat aan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:56 schreef WalkingDisaster het volgende:
wat is de maat van dat mobo? alsie mini-atx is (of iig 1 slag kleiner dan ATX)
Hoeveel voor mobo + cel 2400 cpu?
Ik heb hem nog maar ik was een paar weekjes niet op fokquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:49 schreef Videofreak het volgende:
Hey BAckontrack,
Dacht dat ik laatst iets gepost had hier maar is niet te zien, zal wel iets fout zijn gegaan.
De vraag was of jij dat ABIT TH7 Raid II mobo nog hebt?
...
quote:Op zondag 27 april 2008 14:23 schreef Houstoned het volgende:
TS die vies gaat doen tegen een potentiële koper? Hahahahahahaha.
quote:Op zondag 27 april 2008 20:46 schreef backontrack het volgende:
[..]
ach, heb niks vies gedaan man, dat kind is gewoon para en verzint gewoon dingen ... btw dat kreng heeft een ban van 3 maanden ofzo.. Zegt meer over haar dan mij
![]()
quote:Op zondag 27 april 2008 20:46 schreef backontrack het volgende:
[..]
ach, heb niks vies gedaan man, dat kind is gewoon para en verzint gewoon dingen ... btw dat kreng heeft een ban van 3 maanden ofzo.. Zegt meer over haar dan mij
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |