Het was inderdaad weer niet goed, maar we hebben gewoon gewonnen en dat telt gewoon.quote:Op zondag 30 december 2007 15:55 schreef ganzenherder het volgende:
Het is weer eens zwaaaaar belabberd voor de verandering schijnt
omg die commentatorquote:Op zondag 30 december 2007 17:04 schreef vw_caddy het volgende:
Goals kun je hier zien trouwens: http://www.freewebs.com/phoolie84/
Ja, op die manier komt het op mij over dat NAC PSV wegspeelde, maar ook dat was niet echt het geval.quote:Op zondag 30 december 2007 17:10 schreef Cyber2003 het volgende:
Wat een commentaar idd bij die laatste goal, pure frustratie... Dat je geen fan bent van PSV is tot daar aan toe, maar om je dan zo uit te drukken. Ik vind het persoonlijk gewoon schandalig
quote:Wintertitel zesde op rij voor PSV
De Telegraaf zocht uit dat de wintertitel van PSV inmiddels al de zesde wintertitel op rij is voor de Eindhovenaren. Vier van de vijf voorgaande wintertitels werden gevolgd door een kampioenschap. het puntentotaal van PSV dit seizoen is wel de minste van de afgelopen zes jaar.
Schandalig ja.quote:Op zondag 30 december 2007 19:42 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
samenvatting viel idd nog meemaarr wat er eerder in het topic gezegd word over de commentator.. echt schandalig! Stemmingmakerij!
zo kun je ook kampioen worden, hebben we al wat ervaring inquote:Op zondag 30 december 2007 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Op doelsaldo![]()
Die 2-0wel lachen, iedereen sprinten voor leven
Jaquote:Op zondag 30 december 2007 19:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo kun je ook kampioen worden, hebben we al wat ervaring in
de samenvatting is toch het zelfde als de tele 2 live ?quote:Op zondag 30 december 2007 19:58 schreef ErikT het volgende:
Hahaha dat commentaar op RTL 4 ook
Het was niet helemaal hetzelfde als bij die Tele2 hierboven, maar veel scheelde het niet.
is hetzelfde commentaar hoorquote:Op zondag 30 december 2007 19:58 schreef ErikT het volgende:
Hahaha dat commentaar op RTL 4 ook
Het was niet helemaal hetzelfde als bij die Tele2 hierboven, maar veel scheelde het niet.
Ik ben erbijquote:Op zondag 30 december 2007 19:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja
Wie gaan er over 2 weken naar Rotterdam ?
En hebben jullie er vertrouwen in ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |