quote:Op zondag 30 december 2007 14:00 schreef ErikT het volgende:
Trouwens, Heerenveen kan gewoon van Feyenoord winnen. We worden dus toch nog winterkampioen.
quote:Op zondag 30 december 2007 16:27 schreef ganzenherder het volgende:
Overtuigd winterkampioen met sprankelend dominant voetbal en amper puntverlies
Het was inderdaad weer niet goed, maar we hebben gewoon gewonnen en dat telt gewoon.quote:Op zondag 30 december 2007 15:55 schreef ganzenherder het volgende:
Het is weer eens zwaaaaar belabberd voor de verandering schijnt
omg die commentatorquote:Op zondag 30 december 2007 17:04 schreef vw_caddy het volgende:
Goals kun je hier zien trouwens: http://www.freewebs.com/phoolie84/
Ja, op die manier komt het op mij over dat NAC PSV wegspeelde, maar ook dat was niet echt het geval.quote:Op zondag 30 december 2007 17:10 schreef Cyber2003 het volgende:
Wat een commentaar idd bij die laatste goal, pure frustratie... Dat je geen fan bent van PSV is tot daar aan toe, maar om je dan zo uit te drukken. Ik vind het persoonlijk gewoon schandalig
quote:Wintertitel zesde op rij voor PSV
De Telegraaf zocht uit dat de wintertitel van PSV inmiddels al de zesde wintertitel op rij is voor de Eindhovenaren. Vier van de vijf voorgaande wintertitels werden gevolgd door een kampioenschap. het puntentotaal van PSV dit seizoen is wel de minste van de afgelopen zes jaar.
Schandalig ja.quote:Op zondag 30 december 2007 19:42 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
samenvatting viel idd nog meemaarr wat er eerder in het topic gezegd word over de commentator.. echt schandalig! Stemmingmakerij!
zo kun je ook kampioen worden, hebben we al wat ervaring inquote:Op zondag 30 december 2007 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Op doelsaldo![]()
Die 2-0wel lachen, iedereen sprinten voor leven
Jaquote:Op zondag 30 december 2007 19:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo kun je ook kampioen worden, hebben we al wat ervaring in
de samenvatting is toch het zelfde als de tele 2 live ?quote:Op zondag 30 december 2007 19:58 schreef ErikT het volgende:
Hahaha dat commentaar op RTL 4 ook
Het was niet helemaal hetzelfde als bij die Tele2 hierboven, maar veel scheelde het niet.
is hetzelfde commentaar hoorquote:Op zondag 30 december 2007 19:58 schreef ErikT het volgende:
Hahaha dat commentaar op RTL 4 ook
Het was niet helemaal hetzelfde als bij die Tele2 hierboven, maar veel scheelde het niet.
Ik ben erbijquote:Op zondag 30 december 2007 19:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja
Wie gaan er over 2 weken naar Rotterdam ?
En hebben jullie er vertrouwen in ?
Mmm, ik zou zweren dat hij op RTL 4 niet zei dat het een schande was. Volgens mij hebben ze dat aangepast.quote:Op zondag 30 december 2007 20:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is hetzelfde commentaar hoor
Tsja, ik vraag het me ook wel afquote:Op zondag 30 december 2007 21:16 schreef MaatjeTho het volgende:
Het was al eerder gezegd geloof ik maar Theo Maassen om kwart over tien dus bij Studio Voetbal, ben benieuwd wat voor fratsen 'ie nu weer bij zich heeft!
Ze passen volgens mij idd aan. Want dat van hands zei Leo ook niet tijdens live verslag bij ajax dacht ik.quote:Op zondag 30 december 2007 21:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mmm, ik zou zweren dat hij op RTL 4 niet zei dat het een schande was. Volgens mij hebben ze dat aangepast.
Dr zit toch wel een plastic wand voor GG, ik weet niet of we veel rommel vanaf GG kunnen verwachten in ons vak? Anders neem ik paraplu meequote:Op zondag 30 december 2007 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ze passen volgens mij idd aan. Want dat van hands zei Leo ook niet tijdens live verslag bij ajax dacht ik.
owja jullie zitten de 12e in vak G, en boven in GG zitten Feyenoorders![]()
Bier en pis..quote:Op zondag 30 december 2007 23:38 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Dr zit toch wel een plastic wand voor GG, ik weet niet of we veel rommel vanaf GG kunnen verwachten in ons vak? Anders neem ik paraplu mee
Hmmm das kut, nouja met een beetje geluk druipen de eerste supporters rond de 60e minuut al afquote:
hehe, nee er zit wel een plastic wand voor vak GG, en een net, maarja zegt nog niet alles. Maar ik verwacht geen problemen hoorquote:Op zondag 30 december 2007 23:42 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Hmmm das kut, met een beetje geluk druipen de eerste supporters rond de 60e minuut al af
Nouja wel een slappe lul voor Koemanquote:Op zondag 30 december 2007 23:54 schreef Leso_Varen het volgende:
Nou, Theo viel een beetje tegen, niets spannends meegejat van PSV.
Wat een clubhoer als 'ie nu weer terugkomt bij Ajax.quote:
lijkt me wel heel sterk..quote:Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
EXCLUSIEF - Ajax en PSV zijn dicht bij een akkoord over de transfer van Kenneth Perez (33) naar Amsterdam. Beide clubs zijn al een tijdje in gesprek over een overstap van de Deen, die zelf wel oren heeft naar een terugkeer in De Arena. Dat laten bronnen in de hoofdstad Voetbal International weten.
www.vi.nl als bron
omg![]()
Ja, wat een lol zou die persoon hebben zeg, ipv te slapen een stel internetboys hoop toeschrijvenquote:Op maandag 31 december 2007 00:33 schreef MaatjeTho het volgende:
Ik mag toch hopen dat er bij VI nu iemand heel hard zit te gniffelen...
De stagiaire verveelde zichquote:Op maandag 31 december 2007 00:33 schreef MaatjeTho het volgende:
Ik mag toch hopen dat er bij VI nu iemand heel hard zit te gniffelen...
Nou hoop toeschrijven...quote:Op maandag 31 december 2007 00:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, wat een lol zou die persoon hebben zeg, ipv te slapen een stel internetboys hoop toeschrijven
2009quote:Op maandag 31 december 2007 00:36 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Nou hoop toeschrijven...![]()
Tot hoelang heeft Kenneth eigenlijk een contract hier?
Tuurlijk, uitmelken die Joodjesquote:Op maandag 31 december 2007 01:07 schreef knep het volgende:
Als het al waar is dan de hoofdprijs vragen.
quote:Op maandag 31 december 2007 01:07 schreef knep het volgende:
Als het al waar is dan de hoofdprijs vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |