Lieke is heel duidelijk, Huubsel heeft een groot probleem met klaarkomen. In het begin verklaarde hij dat door de camera's, later geloofde Lieke dat verhaal niet meer .....quote:Op zondag 30 december 2007 08:43 schreef pullup het volgende:
Hahaha Huub liep te bluffen tegen Jaap dat hij meerdere keren per nacht klaarkomt, ook bij Lieke.
Lieke zegt nu dat hij lult en dat het gewoonlijk na de eerste keer wel gepiept was
Ondertussen krijgt Japio wat sexuele voorlichting van Lieke omtrent anale sex en lult hij tegen Lieke door dat Huub weliswaar niet letterlijk tegen hem heeft gezegd dat hij met Lieke anale sex heeft gehad maar het wel heel duidelijk maakte door ja te knikken op een vraag van Huub daarover.quote:Op zondag 30 december 2007 08:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke is heel duidelijk, Huubsel heeft een groot probleem met klaarkomen. In het begin verklaarde hij dat door de camera's, later geloofde Lieke dat verhaal niet meer .....
En Japio hoort met een stijve drukbel het hele verhaal aan ........
Grote kans dat Japio de verhalen van Huubsel al wel een beetje door heeft ........quote:Op zondag 30 december 2007 08:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ondertussen krijgt Japio wat sexuele voorlichting van Lieke omtrent anale sex en lult hij tegen Lieke door dat Huub weliswaar niet letterlijk tegen hem heeft gezegd dat hij met Lieke anale sex heeft gehad maar het wel heel duidelijk maakte door ja te knikken op een vraag van Huub daarover.
Ach da's Lieke's kant van het verhaal gelukkig weet zij het verschil tussen stoer mannenpraat en roddelen...quote:Op zondag 30 december 2007 08:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke is heel duidelijk, Huubsel heeft een groot probleem met klaarkomen. In het begin verklaarde hij dat door de camera's, later geloofde Lieke dat verhaal niet meer .....
En Japio hoort met een stijve drukbel het hele verhaal aan ........
Een knal-geil verhaal voor Japio ........
[ afbeelding ]
Zoals ik schreef : Lieke doorziet Huubsel echt wel en Japio hoopt op een stijve ......quote:Op zondag 30 december 2007 09:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach da's Lieke's kant van het verhaal gelukkig weet zij het verschil tussen stoer mannenpraat en roddelen...![]()
Van Jaap krijgt ik steeds meer het idee dat ie wel een snorretje kan laten staan.
Bij mijn weten is dat achterbaks gelul. Huub liet zich inderdaad bijna meeslepen maar Jaap was uitspraken aan het uitlokken. Huub zei dat ie niet zo over LIeke wou praten. Jaap speelt een vies spelleteje.quote:Op zondag 30 december 2007 08:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ondertussen krijgt Japio wat sexuele voorlichting van Lieke omtrent anale sex en lult hij tegen Lieke door dat Huub weliswaar niet letterlijk tegen hem heeft gezegd dat hij met Lieke anale sex heeft gehad maar het wel heel duidelijk maakte door ja te knikken op een vraag van Huub daarover.
Goh en nu heet het ineens geen tv maken meer....quote:Op zondag 30 december 2007 09:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio (tegen Lieke) : "Ik weet inmiddels ook wel dat de eerste weken voor mij Huub iedere keer alles door kreeg van 'achter'. Op die manier moest hij mij pakken"
Eensch Jaap was duidelijk aan het stokenquote:Op zondag 30 december 2007 09:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dat achterbaks gelul. Huub liet zich inderdaad bijna meeslepen maar Jaap was uitspraken aan het uitlokken. Huub zei dat ie niet zo over LIeke wou praten. Jaap speelt een vies spelleteje.
Da's gewoon achterbaks gelul.... Dat zijn gewoon lage gesprekken. Niet grappig en gewoon gemeen bedoelt.quote:Op zondag 30 december 2007 09:14 schreef Marrije het volgende:
Lieke: ik laat hier geen scheten
Jaap: wat doe je dan als je een scheet moet laten
Lieke: dan ga ik naar de wc of naar buiten, wat dat betreft gedraag ik me hier alsof ik te gast ben, sommige dingen doe je hier gewoon niet, zoals keihard boeren, dat doe ik wel als ik thuis alleen ben. Of over seks praten, dat doe ik met vriendinnen.
Jaap: hoe vaak kwam Huub klaar dan?
Lieke: nou, hij stopte voordat ie kwam want na 1 x klaarkomen dan kon ie gewoon niet meer
Jaap: hoelang duurde dat dan, voordat dat ie klaarkwam
Lieke: nou dat verschilde. . .
Ik zit met verbazing naar sommige stukken te luisteren... in en in triest.quote:Op zondag 30 december 2007 09:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio laat zich verbaal bevredigen door de verhalen van Lieke ............
Mijn verbazing lag meer in het feit dat ze eerst zegt dat ze dat thuis met vriendinnen bespreekt, om het vervolgens binnen 1 minuut met Japie te bespreken. Vaag.quote:Op zondag 30 december 2007 09:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's gewoon achterbaks gelul.... Dat zijn gewoon lage gesprekken. Niet grappig en gewoon gemeen bedoelt.
Kijk het filmpje van Huub en Katie maar eens terug ........ Haar mond vol van het voorvocht voordat Huub zelfs klaar kon komen. Je hoort Huubsel niet eens .........quote:Op zondag 30 december 2007 09:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing naar sommige stukken te luisteren... in en in triest.
quote:Op zondag 30 december 2007 09:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kijk het filmpje van Huub en Katie maar eens terug ........ Haar mond vol van het voorvocht voordat Huub zelfs klaar kon komen. Je hoort Huubsel niet eens .........
Ik zou mij heel goed kunnen voorstellen dat de cameras van invloed zijn, alleen ik merk daar bij Huub niet zoveel van hij heeft zich ook laten pijpen wetende dat er camera,s op staan zelfs boven de dekens. , en daar kwam hij in ieder geval klaar, meis wist niet wat te doen met zijn kwakje.quote:Op zondag 30 december 2007 09:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke vat het seksleven van Huub samen : "Triest" ...... Ze is wel eerlijk, op andere momenten heeft Huub dat ook al eens toe gegeven aan Lieke; alleen was het toen vooral de schuld van de camera's.
Als ik terug lees dat ze van de redactie vroegen wie wil er vanavond met Huub mee, dan bekruipt mij toch een soort van walging, ik dacht dat the Fonz het netter wou.quote:Op zondag 30 december 2007 10:24 schreef blomst het volgende:
goedemorgen
Die Huub toch, heeft hij weer een meisje bij zich. Ieder zijn manier van verweken zal ik maar denken,
De ene verteld aan wie het maar horen wil hoe slecht haar ex wel niet was,zo kan ze laten zien dat ze beter af is zonder hem.
De ander duikt met iedereen het bed in om te laten zien dat hij niets mist.
Ik snap die meisjes ook niet denken ze zo door te breken?
Kwam er op neer dat hij Lieke moest laten voor wat ze is, normaal behandelen, dwz haar zoveel negeren als mogelijk was, maar wel op een normale manier, dus wel antwoorden als ze hem iets vroeg, en verder geen aandacht, tot dat ze weer meer toenadering zou gaan zoeken, dan laten vallen als een baksteenquote:Op zondag 30 december 2007 10:26 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh![]()
Blomst ik ben heel nieuwsgierig wat er in jouw kaartje aan Huub stond?
Tjonge jonge, niet kies van Lieke?quote:Op zondag 30 december 2007 09:46 schreef maril het volgende:
[..]
Ik zou mij heel goed kunnen voorstellen dat de cameras van invloed zijn, alleen ik merk daar bij Huub niet zoveel van hij heeft zich ook laten pijpen wetende dat er camera,s op staan zelfs boven de dekens. , en daar kwam hij in ieder geval klaar, meis wist niet wat te doen met zijn kwakje.
Maar ik vind het niet kies van Lieke om hem hier nu over te kleineren of roddelen, daar houd ik niet van vind ik minnetjes. ze hebben per slot wel iets met elkaar gehad. en neem aan dat ze ooit van hem heeft gehouden.
Okeeeej, thanksquote:Op zondag 30 december 2007 10:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Kwam er op neer dat hij Lieke moest laten voor wat ze is, normaal behandelen, dwz haar zoveel negeren als mogelijk was, maar wel op een normale manier, dus wel antwoorden als ze hem iets vroeg, en verder geen aandacht, tot dat ze weer meer toenadering zou gaan zoeken, dan laten vallen als een baksteen
ach Fons wil tv maken, maar ik snap niet dat er meisjes zijn die zich er voor laten lenen.quote:Op zondag 30 december 2007 10:27 schreef maril het volgende:
[..]
Als ik terug lees dat ze van de redactie vroegen wie wil er vanavond met Huub mee, dan bekruipt mij toch een soort van walging, ik dacht dat the Fonz het netter wou.
Ik vind beide manieren niet kiesquote:Op zondag 30 december 2007 10:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Tjonge jonge, niet kies van Lieke?
Ze wordt zelf al wekenlang gekleineerd, gestalkt door Huub en Huub vindt het noodzakelijk om alles in bed te krijgen wat zich aandient. En dan is het niet kies van Lieke als ze daarover met Jaap praat?
Als ze het nou tegen Amanda of Brian zou zeggen dan zou dat niet slim zijn, omdat ze daarmee A&B weer extra munitie geeft, maar tegen Jaap...
De manier waarop Huub er mee omgaat is imho niet erg kies te noemen.
ze vraagt hem misschien wel om terug te komen om hem beter te leren kennen. Als ze de manier van Huub had gevolgd was ze met hem de koffer in gedoken en had hem daarna weggestuurd om nooit meer terug te laten komen. Gewoon eens met iemand praten die niets met jou te maken heeft en niets met de kooi te maken heeft is iets heel anders dan een willekeurig aangewezen groupie meenemen en gebruiken en vervolgens weer wegsturen.quote:Op zondag 30 december 2007 10:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik vind beide manieren niet kies
Trouwens Lieke ziet ook wel wat in de manier van het verwerken van Huub, anders had ze meneer de plaatjes draaier niet steeds gevraagd of hij terug wou komen. Ze kent die jongen amper.
waarom was ze dan bezig om een ander slaapplaats voor Jaap of mike te regelen?quote:Op zondag 30 december 2007 10:58 schreef Verida het volgende:
[..]
ze vraagt hem misschien wel om terug te komen om hem beter te leren kennen. Als ze de manier van Huub had gevolgd was ze met hem de koffer in gedoken en had hem daarna weggestuurd om nooit meer terug te laten komen. Gewoon eens met iemand praten die niets met jou te maken heeft en niets met de kooi te maken heeft is iets heel anders dan een willekeurig aangewezen groupie meenemen en gebruiken en vervolgens weer wegsturen.
Tis maar hoe jij ermee omgaat als persoon, ik zou mij niet verlagen niveau Huub, daar is Lieke veel te intelligent voor dacht ik, daarom vind ik het jammer, ik moet die Huub niet omdat hij zo is, als Lieke dat nu ook gaat doen, kijk ik alleen maar in de hoop dat Huub op zijn bek gaat ,want er is niemand in dat huis waar ik dan nog voor op zal komen. Jaap is mij ook teveel met tv momentjes bezig, dus daar baal ik ook van , ik vind de waardige Lieke wel leuk, maar dan moet ze zich niet gaan verlagen door met Huub mee te gaan in een bedenkelijk niveau.quote:Op zondag 30 december 2007 10:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Tjonge jonge, niet kies van Lieke?
Ze wordt zelf al wekenlang gekleineerd, gestalkt door Huub en Huub vindt het noodzakelijk om alles in bed te krijgen wat zich aandient. En dan is het niet kies van Lieke als ze daarover met Jaap praat?
Als ze het nou tegen Amanda of Brian zou zeggen dan zou dat niet slim zijn, omdat ze daarmee A&B weer extra munitie geeft, maar tegen Jaap...
De manier waarop Huub er mee omgaat is imho niet erg kies te noemen.
Jij kan wel verzinnen dat ze misschien 16 is, de productie haar heeft geregeld en dat moeders bij de lagere school moeten oppassen voor hun kinderen als ze Huub zien. En dan kan je niet verzinnen wat ze allemaal over zich heen gaat krijgen als ze weer aan het werk is?? Kom op, steek je duim nog even in je mond en zuig er nog wat verzinsels uit. JE KAN HETquote:Op zondag 30 december 2007 11:44 schreef neehe het volgende:
Vraag me af wat dat meisje allemaal over zich heen krijgt aan vragen als ze weer in de aphotheek staat.
En bij thuiskomst natuurlijk.
Als blijkt dat ze echt 16 is ( en moest zeggen dat ze 18 is ) dan hebben RTL en Huub een probleem.
Huub versiert helemaal geen meisjes, de productie zoekt er 1 voor hem uit. ( de pooiers )
En Huub maar denken dat hij zo'n grote versierder is ha ha ha.
Moeders pas op als jullie Huub bij de lagere school zien staan, hou jullie dochters in de gaten.
En zoontjes voor de zekerheid ook maar.
Hij vindt zichzelf idd heel wat.quote:Op zondag 30 december 2007 11:44 schreef neehe het volgende:
Huub versiert helemaal geen meisjes, de productie zoekt er 1 voor hem uit. ( de pooiers )
En Huub maar denken dat hij zo'n grote versierder is ha ha ha.
Tuurlijk kan ik dat, maar ik doe het niet.quote:Op zondag 30 december 2007 12:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij kan wel verzinnen dat ze misschien 16 is, de productie haar heeft geregeld en dat moeders bij de lagere school moeten oppassen voor hun kinderen als ze Huub zien. En dan kan je niet verzinnen wat ze allemaal over zich heen gaat krijgen als ze weer aan het werk is?? Kom op, steek je duim nog even in je mond en zuig er nog wat verzinsels uit. JE KAN HET
Dan graag wat bewijzen voor: De leeftijd van dat meisje. Dat de productie haar heeft geregeld en dat ouders bij scholen moeten oppassen wanneer zij Huub zien.quote:Op zondag 30 december 2007 12:15 schreef neehe het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat, maar ik doe het niet.
Strerkte...denk dat we moeten wachten tot 15:00 voor actie.quote:Op zondag 30 december 2007 12:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit echt klaar voor een gezellige streammiddag met veel leuke gebeurtenissen.![]()
Haal je duim is uit je mondquote:Op zondag 30 december 2007 12:25 schreef neehe het volgende:
Dat wordt weer een pijpbeurt boven de dekens, dat wordt leuk thuiskomen voor dat meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |