abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55645739
Huubsel heeft een nieuwe snol gevangen .....

Cap - Prospera

Zoals traditie blijft Huubsel een kabouter .....

en trekt z'n broekje weer aan :

Dhr. en Mevr. Kubatz zijn zich niet helemaal bewust

En Japio voert een hele 170+ kilo show op

[ Bericht 99% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 30-12-2007 08:48:29 ]
Keep the Sunny Side Up
pi_55645751
Hahaha Huub liep te bluffen tegen Jaap dat hij meerdere keren per nacht klaarkomt, ook bij Lieke.
Lieke zegt nu dat hij lult en dat het gewoonlijk na de eerste keer wel gepiept was
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_55645766
quote:
Op zondag 30 december 2007 08:43 schreef pullup het volgende:
Hahaha Huub liep te bluffen tegen Jaap dat hij meerdere keren per nacht klaarkomt, ook bij Lieke.
Lieke zegt nu dat hij lult en dat het gewoonlijk na de eerste keer wel gepiept was
Lieke is heel duidelijk, Huubsel heeft een groot probleem met klaarkomen. In het begin verklaarde hij dat door de camera's, later geloofde Lieke dat verhaal niet meer .....

En Japio hoort met een stijve drukbel het hele verhaal aan ........
Een knal-geil verhaal voor Japio ........

Keep the Sunny Side Up
  zondag 30 december 2007 @ 08:55:03 #4
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55645774
Op zondag 30 december 2007 08:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Lieke is heel duidelijk, Huubsel heeft een groot probleem met klaarkomen. In het begin verklaarde hij dat door de camera's, later geloofde Lieke dat verhaal niet meer .....

Ondertussen krijgt Japio wat sexuele voorlichting van Lieke omtrent anale sex en lult hij tegen Lieke door dat Huub weliswaar niet letterlijk tegen hem heeft gezegd dat hij met Lieke anale sex heeft gehad maar het wel heel duidelijk maakte door ja te knikken op een vraag van Huub daarover.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 30 december 2007 @ 08:56:08 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55645777
Huub voert weer een showtje op, als hij nu thuis was geweest zou hij haar helemaal gek sms'en, dus zegt hij: ok, check this, ik zit thuis en ik sms. . . .was gezellig gisteren, ik heb honger, wat doe je vanavond?
stilte
Huub: wat zou je dan terug sms'en??
pi_55645794
quote:
Op zondag 30 december 2007 08:55 schreef pullup het volgende:

[..]

Ondertussen krijgt Japio wat sexuele voorlichting van Lieke omtrent anale sex en lult hij tegen Lieke door dat Huub weliswaar niet letterlijk tegen hem heeft gezegd dat hij met Lieke anale sex heeft gehad maar het wel heel duidelijk maakte door ja te knikken op een vraag van Huub daarover.
Grote kans dat Japio de verhalen van Huubsel al wel een beetje door heeft ........
Keep the Sunny Side Up
pi_55645801
Japio (tegen Lieke) : "Ik weet inmiddels ook wel dat de eerste weken voor mij Huub iedere keer alles door kreeg van 'achter'. Op die manier moest hij mij pakken"
Keep the Sunny Side Up
  zondag 30 december 2007 @ 09:01:17 #9
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55645802
quote:
Op zondag 30 december 2007 08:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Een knal-geil verhaal voor Japio ........

[ afbeelding ]
Ach da's Lieke's kant van het verhaal gelukkig weet zij het verschil tussen stoer mannenpraat en roddelen...
Van Jaap krijgt ik steeds meer het idee dat ie wel een snorretje kan laten staan.
Op zondag 30 december 2007 09:01 schreef akveor het volgende:

[..]

Ach da's Lieke's kant van het verhaal gelukkig weet zij het verschil tussen stoer mannenpraat en roddelen...
Van Jaap krijgt ik steeds meer het idee dat ie wel een snorretje kan laten staan.
Zoals ik schreef : Lieke doorziet Huubsel echt wel en Japio hoopt op een stijve ......
Keep the Sunny Side Up
  zondag 30 december 2007 @ 09:04:41 #11
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55645811
quote:
Op zondag 30 december 2007 08:55 schreef pullup het volgende:

[..]

Bij mijn weten is dat achterbaks gelul. Huub liet zich inderdaad bijna meeslepen maar Jaap was uitspraken aan het uitlokken. Huub zei dat ie niet zo over LIeke wou praten. Jaap speelt een vies spelleteje.

Keep the Sunny Side Up
  zondag 30 december 2007 @ 09:05:55 #13
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55645819
quote:
Op zondag 30 december 2007 09:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio (tegen Lieke) : "Ik weet inmiddels ook wel dat de eerste weken voor mij Huub iedere keer alles door kreeg van 'achter'. Op die manier moest hij mij pakken"
Goh en nu heet het ineens geen tv maken meer....
Op zondag 30 december 2007 09:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Bij mijn weten is dat achterbaks gelul. Huub liet zich inderdaad bijna meeslepen maar Jaap was uitspraken aan het uitlokken. Huub zei dat ie niet zo over LIeke wou praten. Jaap speelt een vies spelleteje.
Eensch Jaap was duidelijk aan het stoken
  zondag 30 december 2007 @ 09:09:16 #15
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55645831
Jaap beschuldigt Lieke ervan dat ze een scheet liet.
  zondag 30 december 2007 @ 09:13:20 #16
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55645848
Ondertussen hoop ik maar snel op een nieuwe ... ik hoop dat ie aan Huub´s kant staat... want 3 is duidelijk teveel voor Jaap. Ik geloof er niets van dat hij alles goed op een rijtje heeft. Als Lieke doorblijft gaan met kietelen van Jaap´s ballen is het exit Huub.
Huub zou eens een goed gesprek moeten hebben met Jaap over dat walgelijk gedrag van Jaap.
  zondag 30 december 2007 @ 09:14:01 #17
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55645850
Lieke: ik laat hier geen scheten
Jaap: wat doe je dan als je een scheet moet laten
Lieke: dan ga ik naar de wc of naar buiten, wat dat betreft gedraag ik me hier alsof ik te gast ben, sommige dingen doe je hier gewoon niet, zoals keihard boeren, dat doe ik wel als ik thuis alleen ben. Of over seks praten, dat doe ik met vriendinnen.

Jaap: hoe vaak kwam Huub klaar dan?
Lieke: nou, hij stopte voordat ie kwam want na 1 x klaarkomen dan kon ie gewoon niet meer
Jaap: hoelang duurde dat dan, voordat dat ie klaarkwam
Lieke: nou dat verschilde. . .
pi_55645851
Japio laat zich verbaal bevredigen door de verhalen van Lieke ............
Keep the Sunny Side Up
  zondag 30 december 2007 @ 09:16:28 #19
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55645855
quote:
Op zondag 30 december 2007 09:14 schreef Marrije het volgende:
Lieke: ik laat hier geen scheten
Jaap: wat doe je dan als je een scheet moet laten
Lieke: dan ga ik naar de wc of naar buiten, wat dat betreft gedraag ik me hier alsof ik te gast ben, sommige dingen doe je hier gewoon niet, zoals keihard boeren, dat doe ik wel als ik thuis alleen ben. Of over seks praten, dat doe ik met vriendinnen.

Jaap: hoe vaak kwam Huub klaar dan?
Lieke: nou, hij stopte voordat ie kwam want na 1 x klaarkomen dan kon ie gewoon niet meer
Jaap: hoelang duurde dat dan, voordat dat ie klaarkwam
Lieke: nou dat verschilde. . .
Da's gewoon achterbaks gelul.... Dat zijn gewoon lage gesprekken. Niet grappig en gewoon gemeen bedoelt.
  zondag 30 december 2007 @ 09:17:35 #20
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55645861
quote:
Op zondag 30 december 2007 09:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio laat zich verbaal bevredigen door de verhalen van Lieke ............
Ik zit met verbazing naar sommige stukken te luisteren... in en in triest.
Keep the Sunny Side Up
  zondag 30 december 2007 @ 09:19:51 #22
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55645872
quote:
Op zondag 30 december 2007 09:16 schreef akveor het volgende:

[..]

Da's gewoon achterbaks gelul.... Dat zijn gewoon lage gesprekken. Niet grappig en gewoon gemeen bedoelt.
Mijn verbazing lag meer in het feit dat ze eerst zegt dat ze dat thuis met vriendinnen bespreekt, om het vervolgens binnen 1 minuut met Japie te bespreken. Vaag.
pi_55645881
quote:
Op zondag 30 december 2007 09:17 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik zit met verbazing naar sommige stukken te luisteren... in en in triest.
Kijk het filmpje van Huub en Katie maar eens terug ........ Haar mond vol van het voorvocht voordat Huub zelfs klaar kon komen. Je hoort Huubsel niet eens .........
Keep the Sunny Side Up
  zondag 30 december 2007 @ 09:32:59 #24
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55645919
quote:
Op zondag 30 december 2007 09:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Kijk het filmpje van Huub en Katie maar eens terug ........ Haar mond vol van het voorvocht voordat Huub zelfs klaar kon komen. Je hoort Huubsel niet eens .........
Ik begrijp niet wat dat er mee te maken heeft of wat je bedoelt.

En waarom moet dat beproken worden door Lieke met Jaap? Dat ze het met haar vriendinnen thuisbespreekt is denk ik een meidending. Maar om dat on cam in serieus gesprek te doen vind ik gewoon achterbaks. Net als de vragen van Jaap gedreven op geilheid die Lieke maar wat graag beantwoord. Het zegt mij weer iets over de mens Lieke en de mens Jaap.
  zondag 30 december 2007 @ 09:35:17 #25
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55645932
Dat gesprek valt mij ook een beetje tegen van Lieke. Van Jaap verwacht ik dat nog wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')