Lieke is heel duidelijk, Huubsel heeft een groot probleem met klaarkomen. In het begin verklaarde hij dat door de camera's, later geloofde Lieke dat verhaal niet meer .....quote:Op zondag 30 december 2007 08:43 schreef pullup het volgende:
Hahaha Huub liep te bluffen tegen Jaap dat hij meerdere keren per nacht klaarkomt, ook bij Lieke.
Lieke zegt nu dat hij lult en dat het gewoonlijk na de eerste keer wel gepiept was
Ondertussen krijgt Japio wat sexuele voorlichting van Lieke omtrent anale sex en lult hij tegen Lieke door dat Huub weliswaar niet letterlijk tegen hem heeft gezegd dat hij met Lieke anale sex heeft gehad maar het wel heel duidelijk maakte door ja te knikken op een vraag van Huub daarover.quote:Op zondag 30 december 2007 08:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke is heel duidelijk, Huubsel heeft een groot probleem met klaarkomen. In het begin verklaarde hij dat door de camera's, later geloofde Lieke dat verhaal niet meer .....
En Japio hoort met een stijve drukbel het hele verhaal aan ........
Grote kans dat Japio de verhalen van Huubsel al wel een beetje door heeft ........quote:Op zondag 30 december 2007 08:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ondertussen krijgt Japio wat sexuele voorlichting van Lieke omtrent anale sex en lult hij tegen Lieke door dat Huub weliswaar niet letterlijk tegen hem heeft gezegd dat hij met Lieke anale sex heeft gehad maar het wel heel duidelijk maakte door ja te knikken op een vraag van Huub daarover.
Ach da's Lieke's kant van het verhaal gelukkig weet zij het verschil tussen stoer mannenpraat en roddelen...quote:Op zondag 30 december 2007 08:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke is heel duidelijk, Huubsel heeft een groot probleem met klaarkomen. In het begin verklaarde hij dat door de camera's, later geloofde Lieke dat verhaal niet meer .....
En Japio hoort met een stijve drukbel het hele verhaal aan ........
Een knal-geil verhaal voor Japio ........
[ afbeelding ]
Zoals ik schreef : Lieke doorziet Huubsel echt wel en Japio hoopt op een stijve ......quote:Op zondag 30 december 2007 09:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach da's Lieke's kant van het verhaal gelukkig weet zij het verschil tussen stoer mannenpraat en roddelen...![]()
Van Jaap krijgt ik steeds meer het idee dat ie wel een snorretje kan laten staan.
Bij mijn weten is dat achterbaks gelul. Huub liet zich inderdaad bijna meeslepen maar Jaap was uitspraken aan het uitlokken. Huub zei dat ie niet zo over LIeke wou praten. Jaap speelt een vies spelleteje.quote:Op zondag 30 december 2007 08:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ondertussen krijgt Japio wat sexuele voorlichting van Lieke omtrent anale sex en lult hij tegen Lieke door dat Huub weliswaar niet letterlijk tegen hem heeft gezegd dat hij met Lieke anale sex heeft gehad maar het wel heel duidelijk maakte door ja te knikken op een vraag van Huub daarover.
Goh en nu heet het ineens geen tv maken meer....quote:Op zondag 30 december 2007 09:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio (tegen Lieke) : "Ik weet inmiddels ook wel dat de eerste weken voor mij Huub iedere keer alles door kreeg van 'achter'. Op die manier moest hij mij pakken"
Eensch Jaap was duidelijk aan het stokenquote:Op zondag 30 december 2007 09:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dat achterbaks gelul. Huub liet zich inderdaad bijna meeslepen maar Jaap was uitspraken aan het uitlokken. Huub zei dat ie niet zo over LIeke wou praten. Jaap speelt een vies spelleteje.
Da's gewoon achterbaks gelul.... Dat zijn gewoon lage gesprekken. Niet grappig en gewoon gemeen bedoelt.quote:Op zondag 30 december 2007 09:14 schreef Marrije het volgende:
Lieke: ik laat hier geen scheten
Jaap: wat doe je dan als je een scheet moet laten
Lieke: dan ga ik naar de wc of naar buiten, wat dat betreft gedraag ik me hier alsof ik te gast ben, sommige dingen doe je hier gewoon niet, zoals keihard boeren, dat doe ik wel als ik thuis alleen ben. Of over seks praten, dat doe ik met vriendinnen.
Jaap: hoe vaak kwam Huub klaar dan?
Lieke: nou, hij stopte voordat ie kwam want na 1 x klaarkomen dan kon ie gewoon niet meer
Jaap: hoelang duurde dat dan, voordat dat ie klaarkwam
Lieke: nou dat verschilde. . .
Ik zit met verbazing naar sommige stukken te luisteren... in en in triest.quote:Op zondag 30 december 2007 09:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio laat zich verbaal bevredigen door de verhalen van Lieke ............
Mijn verbazing lag meer in het feit dat ze eerst zegt dat ze dat thuis met vriendinnen bespreekt, om het vervolgens binnen 1 minuut met Japie te bespreken. Vaag.quote:Op zondag 30 december 2007 09:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's gewoon achterbaks gelul.... Dat zijn gewoon lage gesprekken. Niet grappig en gewoon gemeen bedoelt.
Kijk het filmpje van Huub en Katie maar eens terug ........ Haar mond vol van het voorvocht voordat Huub zelfs klaar kon komen. Je hoort Huubsel niet eens .........quote:Op zondag 30 december 2007 09:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing naar sommige stukken te luisteren... in en in triest.
quote:Op zondag 30 december 2007 09:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kijk het filmpje van Huub en Katie maar eens terug ........ Haar mond vol van het voorvocht voordat Huub zelfs klaar kon komen. Je hoort Huubsel niet eens .........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |