meisjes die net 16 zijn vallen wel voor zijn ego verhalen!quote:Op zondag 30 december 2007 04:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Schijnt dat hij voor DGK ook al redelijk in de markt lag. Kan me er ook niets bij voorstellen maar ja...smaken verschillen.
Uiterlijk zegt niet zo heel veel, zeker niet als je een vlotte babbel hebt zoals Huub. Maar de meiden die je in DGK ziet verschijnen zullen dat uiteraard doen omdat er cameras zijn, en niet vanwege Huub zelfquote:Op zondag 30 december 2007 04:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Schijnt dat hij voor DGK ook al redelijk in de markt lag. Kan me er ook niets bij voorstellen maar ja...smaken verschillen.
Ik ken er zat van die leeftijd die er met een grote boog omheen lopenquote:Op zondag 30 december 2007 04:42 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
meisjes die net 16 zijn vallen wel voor zijn ego verhalen!
Huub neemt behalve meisjes ook ziektes mee binnekort...quote:Op zondag 30 december 2007 04:41 schreef lorence1 het volgende:
ik hoop voor het meisje dat er dit keer een condoom gebruikt wordt
Zo kijken veel mensen als ze moe zijn en toch wakker moeten blijvenquote:Op zondag 30 december 2007 04:43 schreef agter het volgende:
Meisje kijkt de hele tijd al zo:
[ link | afbeelding ]
ipv Huubquote:Op zondag 30 december 2007 04:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Een gemiste kans. In plaats van Yvette had jij daar nu kunnen staan![]()
Ik had het niet zozeer over zijn uiterlijk maar over het totaalplaatjequote:Op zondag 30 december 2007 04:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uiterlijk zegt niet zo heel veel, zeker niet als je een vlotte babbel hebt zoals Huub. Maar de meiden die je in DGK ziet verschijnen zullen dat uiteraard doen omdat er cameras zijn, en niet vanwege Huub zelf
Huub iedere jongen of meisje wil met je zoenenquote:Op zondag 30 december 2007 04:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Een gemiste kans. In plaats van Yvette had jij daar nu kunnen staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |