meisjes die net 16 zijn vallen wel voor zijn ego verhalen!quote:Op zondag 30 december 2007 04:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Schijnt dat hij voor DGK ook al redelijk in de markt lag. Kan me er ook niets bij voorstellen maar ja...smaken verschillen.
Uiterlijk zegt niet zo heel veel, zeker niet als je een vlotte babbel hebt zoals Huub. Maar de meiden die je in DGK ziet verschijnen zullen dat uiteraard doen omdat er cameras zijn, en niet vanwege Huub zelfquote:Op zondag 30 december 2007 04:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Schijnt dat hij voor DGK ook al redelijk in de markt lag. Kan me er ook niets bij voorstellen maar ja...smaken verschillen.
Ik ken er zat van die leeftijd die er met een grote boog omheen lopenquote:Op zondag 30 december 2007 04:42 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
meisjes die net 16 zijn vallen wel voor zijn ego verhalen!
Huub neemt behalve meisjes ook ziektes mee binnekort...quote:Op zondag 30 december 2007 04:41 schreef lorence1 het volgende:
ik hoop voor het meisje dat er dit keer een condoom gebruikt wordt
Zo kijken veel mensen als ze moe zijn en toch wakker moeten blijvenquote:Op zondag 30 december 2007 04:43 schreef agter het volgende:
Meisje kijkt de hele tijd al zo:
[ link | afbeelding ]
ipv Huubquote:Op zondag 30 december 2007 04:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Een gemiste kans. In plaats van Yvette had jij daar nu kunnen staan![]()
Ik had het niet zozeer over zijn uiterlijk maar over het totaalplaatjequote:Op zondag 30 december 2007 04:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uiterlijk zegt niet zo heel veel, zeker niet als je een vlotte babbel hebt zoals Huub. Maar de meiden die je in DGK ziet verschijnen zullen dat uiteraard doen omdat er cameras zijn, en niet vanwege Huub zelf
Huub iedere jongen of meisje wil met je zoenenquote:Op zondag 30 december 2007 04:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En liggenquote:Op zondag 30 december 2007 04:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze kwamen op mij wat teleurgesteld over dat Jaap nieuwe screenings had geregeld.quote:Op zondag 30 december 2007 04:44 schreef Mika25 het volgende:
Zouden die 2 danseresjes daar nog met plezier komen?
Ja, dat maakte HIJ ervan. Bij mij komt een ander gesprek naar voren. Dat hij vertelde dat hij vooral aan DGK meedeed om daarna, samen met zijn broer, te kunnen scoren in uitgaansgelegenheden.quote:Op zondag 30 december 2007 04:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die krijgt straks instucties dat ze haar benen en mond wijd moet gooienquote:Op zondag 30 december 2007 04:45 schreef riri het volgende:
Dat meisje staat er voor piet snot bij
Ik niet hoorquote:Op zondag 30 december 2007 04:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub iedere jongen of meisje wil met je zoenen
Ja dat gesprek ken ik ook maar meer meer meer is bij hem welkom, hij wilde belaagd worden door vrouwenquote:Op zondag 30 december 2007 04:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat maakte HIJ ervan. Bij mij komt een ander gesprek naar voren. Dat hij vertelde dat hij vooral aan DGK meedeed om daarna, samen met zijn broer, te kunnen scoren in uitgaansgelegenheden.
Ik kreeg meer de indruk dat ze liever niet nog vaker met Huub weg gaan...quote:Op zondag 30 december 2007 04:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze kwamen op mij wat teleurgesteld over dat Jaap nieuwe screenings had geregeld.
Lieke is hyper die is zo opgewonden door die voor haar veel te leuke vent dat ze niet kan slapenquote:Op zondag 30 december 2007 04:49 schreef akveor het volgende:
Lieek speelt weer de gedienstige huismeid...
Ik heb werkelijk geen idee. Ik krijg hier wel eens de indruk dat ook de wat rijpere COSsers hem wel leuk vindenquote:Op zondag 30 december 2007 04:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geldt alleen voor tieners denk ik
Normale fantasie voor broekies tot 22-23, maar bij de meesten gaat het na die leeftijd om andere zaken. Maar Huub heeft waarschijnlijk heel wat in te halen wegens gebrek aan aandacht bij de vrouwen toen ie een tiener was...quote:Op zondag 30 december 2007 04:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja dat gesprek ken ik ook maar meer meer meer is bij hem welkom, hij wilde belaagd worden door vrouwen
En daar snap ik dus geen reet van! Dat die jonge meiden hem spannend vinden, ala. Maar vanaf 25+ trap je toch niet meer in die praatjes van die gup?quote:Op zondag 30 december 2007 04:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik krijg hier wel eens de indruk dat ook de wat rijpere COSsers hem wel leuk vinden
Precies. Hij doet er ook hard z'n best voor.quote:Op zondag 30 december 2007 04:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Normale fantasie voor broekies tot 22-23, maar bij de meesten gaat het na die leeftijd om andere zaken. Maar Huub heeft waarschijnlijk heel wat in te halen wegens gebrek aan aandacht bij de vrouwen toen ie een tiener was...
Ik vind hem wel vermakelijk, maar daar houdt het ook echt opquote:Op zondag 30 december 2007 04:51 schreef Day het volgende:
[..]
En daar snap ik dus geen reet van! Dat die jonge meiden hem spannend vinden, ala. Maar vanaf 25+ trap je toch niet meer in die praatjes van die gup?
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 30 december 2007 04:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Normale fantasie voor broekies tot 22-23, maar bij de meesten gaat het na die leeftijd om andere zaken. Maar Huub heeft waarschijnlijk heel wat in te halen wegens gebrek aan aandacht bij de vrouwen toen ie een tiener was...
quote:Op zondag 30 december 2007 04:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nou wie weet, als het zo is denk ik dat hij de schade nu dubbel en dwars aan het inhalen is en zolang er snollies rondlopen die zich voor zulk vermaak willen laten gebruiken...laat ze lekkerquote:Op zondag 30 december 2007 04:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het zielige eraan is dat hij echt denkt dat die meiden voor hem gaan. Hij gedraagt zich behoorlijk arrogant.quote:Op zondag 30 december 2007 04:52 schreef agter het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Hij heeft kennelijk heel wat gemist in zijn jeugd dat hij hieruit zijn ego op moet boosten.
Zelfs Brian verlaagt zichzelf niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |