Dat is geen excuusquote:Op zondag 30 december 2007 14:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ken ze ook niet(voor mijn tijd; goed excuus!)
Heb je er nog helemaal nooit van gehoord of weet je gewoon niet welke nummers ze hebben gemaakt?quote:Op zondag 30 december 2007 14:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ken ze ook niet(voor mijn tijd; goed excuus!)
Laatste vooral. De naam komt me wel bekend voor (alsin: over gelezen/gehoord). Maar vraag me niet wanneer ze zijn ontstaan etc.quote:Op zondag 30 december 2007 14:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je er nog helemaal nooit van gehoord of weet je gewoon niet welke nummers ze hebben gemaakt?
In dat geval geval heb je dus al meer muziekkennis dan Timur's producer.quote:Op zondag 30 december 2007 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Laatste vooral. De naam komt me wel bekend voor (alsin: over gelezen/gehoord). Maar vraag me niet wanneer ze zijn ontstaan etc.
Okequote:Op zondag 30 december 2007 14:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, je hebt zelfs geluk gehad. Vrijdagavond was er Top Serious Request met Timur Perlin. Als je dat gehoord had, dan had je zelfs het gemiddelde griepje niet overleefd.
Ging dus over Serious Requestquote:Beste Poll-land panellid,
Op dit moment voeren wij een onderzoek naar een radio programma uit, waar wij graag uw mening over willen weten.
Het is echter een onderzoek dat maar zeer kort online staat: u kunt meedoen tot morgenmiddag, maandag 31 december 1300 uur.
Het onderzoek duurt circa 8 minuten en ik zou het erg op prijs stellen als u uw medewerking wilt verlenen.
Voor uw medewerking ontvangt u 1 Bol-euro (of een gelijkwaardig spaarpunt voor onze andere mogelijkheden).
Ik ken de tekst ook gewoon bijna helemaal...quote:
Vind het eigenlijk best wel een leuk liedje en Katie heeft ook wel een erg fijne stem om naar te luisteren.quote:Op zondag 30 december 2007 14:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik ken de tekst ook gewoon bijna helemaal...
Zal wel aan mn vader liggen. Die heeft em grijs gedraaid.
Oh oh... je vergeet nog iets: She moves in her own wayquote:Op zondag 30 december 2007 15:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk best wel een leuk liedje en Katie heeft ook wel een erg fijne stem om naar te luisteren.![]()
Lach maarquote:
Lekker op tijdquote:Op zondag 30 december 2007 15:19 schreef Piles het volgende:
Goedemiddag allen, ik ben ook weer wakker
Had nog wat in te halen, en dromen is leukquote:
60 zondag | 15-16 TOY DOLLS - NELLY THE ELEPHANTquote:Op zondag 30 december 2007 15:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Had nog wat in te halen, en dromen is leuk![]()
Alleen is het des te erger om je dan te realiseren dat het voorlopig bij dromen zal blijven![]()
Hoe heet dit nummer trouwens
Ah, dank uquote:Op zondag 30 december 2007 15:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
60 zondag | 15-16 TOY DOLLS - NELLY THE ELEPHANT
Volgens mij zijn de 3 dj's niet vies van dit nummer... Veenstra mag 'em iig zeker graag horen!quote:Op zondag 30 december 2007 15:40 schreef DJKoster het volgende:
WTF? Hoe komt dit nummer er nou weer in?
Ojaquote:Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef Marc63 het volgende:
Oh oh... je vergeet nog iets: She moves in her own way
* noteertquote:Op zondag 30 december 2007 15:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook een aanrader: Florence is deaf (but there's no need to shout).
Van leuke meisjes?quote:Op zondag 30 december 2007 15:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Had nog wat in te halen, en dromen is leuk![]()
Alleen is het des te erger om je dan te realiseren dat het voorlopig bij dromen zal blijven![]()
Hoe heet dit nummer trouwens
Maar dat blijft dromen?quote:
Hopen van nietquote:Op zondag 30 december 2007 16:09 schreef Marc63 het volgende:
Wie doet vanavond eigenlijk de finale van de TSR? Toch niet Timur?
Tijdje terug was er een concert van Coldplay op televisie. Toen was Fix You nog een aantal keer beter. Volgens mij hebben ze in de clip beelden van dat concert gebruikt.quote:
Heb ik volgens mij gezien, maar weet even niet precies meer op welke zender het concert was. Dacht dat het een van de publieke zenders was (ned2). Anyway, het was echt een hartstikke mooi concert met echt fantastische lichteffecten.quote:Op zondag 30 december 2007 16:21 schreef Marc63 het volgende:
Tijdje terug was er een concert van Coldplay op televisie. Toen was Fix You nog een aantal keer beter. Volgens mij hebben ze in de clip beelden van dat concert gebruikt.
Op een zaterdagavond/nacht was dat. Ik kwam er alleen wat laat achter, maar met Fix You sloten ze volgens mij af.quote:Op zondag 30 december 2007 16:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij gezien, maar weet even niet precies meer op welke zender het concert was. Dacht dat het een van de publieke zenders was (ned2). Anyway, het was echt een hartstikke mooi concert met echt fantastische lichteffecten.
Zal idd dat concert zijn geweest (was trouwens op ned3).quote:Op zondag 30 december 2007 16:25 schreef Marc63 het volgende:
Op een zaterdagavond/nacht was dat. Ik kwam er alleen wat laat achter, maar met Fix You sloten ze volgens mij af.
quote:50 zondag | 16-17 LED ZEPPELIN - STAIRWAY TO HEAVEN
51 zondag | 16-17 BRUCE SPRINGSTEEN - BORN TO RUN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |