Ik ken ze ook nietquote:Op zondag 30 december 2007 14:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Fleetwood Mac niet kennen... zegt dat genoeg?
Hmm.. Een beetje een laagteniveau van de radio dus.quote:Op zondag 30 december 2007 14:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Requests afzeiken, de hele tijd dubbel liggen om je eigen flauwe grapjes, een miserabel niveau van muziekkennis... misschien dat ik het nog zacht heb uitgedrukt.
Dat is geen excuusquote:Op zondag 30 december 2007 14:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ken ze ook niet(voor mijn tijd; goed excuus!)
Heb je er nog helemaal nooit van gehoord of weet je gewoon niet welke nummers ze hebben gemaakt?quote:Op zondag 30 december 2007 14:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ken ze ook niet(voor mijn tijd; goed excuus!)
Laatste vooral. De naam komt me wel bekend voor (alsin: over gelezen/gehoord). Maar vraag me niet wanneer ze zijn ontstaan etc.quote:Op zondag 30 december 2007 14:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je er nog helemaal nooit van gehoord of weet je gewoon niet welke nummers ze hebben gemaakt?
In dat geval geval heb je dus al meer muziekkennis dan Timur's producer.quote:Op zondag 30 december 2007 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Laatste vooral. De naam komt me wel bekend voor (alsin: over gelezen/gehoord). Maar vraag me niet wanneer ze zijn ontstaan etc.
Okequote:Op zondag 30 december 2007 14:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, je hebt zelfs geluk gehad. Vrijdagavond was er Top Serious Request met Timur Perlin. Als je dat gehoord had, dan had je zelfs het gemiddelde griepje niet overleefd.
Ging dus over Serious Requestquote:Beste Poll-land panellid,
Op dit moment voeren wij een onderzoek naar een radio programma uit, waar wij graag uw mening over willen weten.
Het is echter een onderzoek dat maar zeer kort online staat: u kunt meedoen tot morgenmiddag, maandag 31 december 1300 uur.
Het onderzoek duurt circa 8 minuten en ik zou het erg op prijs stellen als u uw medewerking wilt verlenen.
Voor uw medewerking ontvangt u 1 Bol-euro (of een gelijkwaardig spaarpunt voor onze andere mogelijkheden).
Ik ken de tekst ook gewoon bijna helemaal...quote:
Vind het eigenlijk best wel een leuk liedje en Katie heeft ook wel een erg fijne stem om naar te luisteren.quote:Op zondag 30 december 2007 14:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik ken de tekst ook gewoon bijna helemaal...
Zal wel aan mn vader liggen. Die heeft em grijs gedraaid.
Oh oh... je vergeet nog iets: She moves in her own wayquote:Op zondag 30 december 2007 15:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk best wel een leuk liedje en Katie heeft ook wel een erg fijne stem om naar te luisteren.![]()
Lach maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |