Ik noem mezelf eerder een quizfreak, omdat ik vrijwel elk nutteloos feit onthoud.quote:Op zondag 30 december 2007 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Jij vindt het ook een leuk programma, Ofyles? Ik ben ook zo'n taalnerd.
4 wat?quote:Op zondag 30 december 2007 02:42 schreef ThunderChild het volgende:
En toen bleven er nog maar 4 over ??
Dat is ook de reden waarom ik meerdere lijstjes tot 6:00 zal posten.quote:Op zondag 30 december 2007 02:42 schreef ThunderChild het volgende:
Na Gilbert ga ik ookquote:Op zondag 30 december 2007 02:42 schreef ThunderChild het volgende:
Ik snap er niets vanquote:Op zondag 30 december 2007 02:44 schreef qonmann het volgende:
In crisis kleding..eingenlijk zocht een foto mert piano
[ afbeelding ]
Is niet de eerste keer. Ze hebben twee nummers omgedraaid en ook een hit van Whitney Houston na de reclame gedraaid in plaats van daarvoor.quote:
fotootje kwam niet door ..quote:
Dit was inderdaad wel mooiquote:Op zondag 30 december 2007 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
Deze tekst is net zo prachtig als de muziek.
haha ok, ik begin een beetje in te sukkelen denk ikquote:Op zondag 30 december 2007 02:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
fotootje kwam niet door ..
en ik zocht een foto waar hij achter de piano zat, hetgeen niet gelukt is..
Slaap wel WA !!quote:Op zondag 30 december 2007 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Zo, dat was weer dat.
Veel plezier nog
Welterustenquote:Op zondag 30 december 2007 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Zo, dat was weer dat.
Veel plezier nog
![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 02:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
fotootje kwam niet door ..
en ik zocht een foto waar hij achter de piano zat, hetgeen niet gelukt is..
broerquote:Op zondag 30 december 2007 02:49 schreef broer het volgende:
See me, feel me, touch me, heal me.
Tommy.
(Ik word elke keer weer gelukkig als ze de Top 2000-tune draaien - en ongelukkig als blijkt dat het alleen de tune is en niet de ouverture van Tommy.)
+1, nog minder dan 15 mins dan mag je hem helemaal horenquote:Op zondag 30 december 2007 02:49 schreef broer het volgende:
Tommy.
(Ik word elke keer weer gelukkig als ze de Top 2000-tune draaien - en ongelukkig als blijkt dat het alleen de tune is en niet de ouverture van Tommy.)
Straks draait Bert hem helemaal.quote:Op zondag 30 december 2007 02:49 schreef broer het volgende:
Tommy.
Dat heb ik ookquote:Op zondag 30 december 2007 02:49 schreef broer het volgende:
Tommy.
Ik heb Tommy Live nog op dvd, nog nieteens gekekenquote:Op zondag 30 december 2007 02:49 schreef qonmann het volgende:
Heb de lp met het London Symphonie Orchestra & The Who waarbij ze deze Opera spelen..
quote:Op zondag 30 december 2007 02:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb Tommy Live nog op dvd, nog nieteens gekeken
Gezellig, hoor.quote:Op zondag 30 december 2007 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
broerJe treft het, ik ga net slapen
Ik had hem nog helemaal niet zien staan.quote:Op zondag 30 december 2007 02:50 schreef Yoghii het volgende:
nog minder dan 15 mins dan mag je hem helemaal horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |