Toch heb ik juist via internet mijn meisje ontmoet.quote:Op zondag 30 december 2007 02:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
middeleeuwe-praktijkenbrieven schrijven, echte mensen ontmoeten enzo
Gilbert & Carly haal je toch ook nog wel ?quote:Op zondag 30 december 2007 02:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Fijn dat ik deze ook nog ff mee kan pakken
Nope....mijn besluit staat vastquote:Op zondag 30 december 2007 02:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
Gilbert & Carly haal je toch ook nog wel ?
(en nog meer goede nummers)
quote:Op zondag 30 december 2007 02:38 schreef Ingetje79 het volgende:
En dan ga ik nu te bedje...
De oliebollen wachten morgenvroeg op me![]()
Fijne nacht allemaal en welterusten
ik weet niet waar de drempel ligt, ik volgens mij ook wel danquote:Op zondag 30 december 2007 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar ik ben wél een nerd
Ik noem mezelf eerder een quizfreak, omdat ik vrijwel elk nutteloos feit onthoud.quote:Op zondag 30 december 2007 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Jij vindt het ook een leuk programma, Ofyles? Ik ben ook zo'n taalnerd.
4 wat?quote:Op zondag 30 december 2007 02:42 schreef ThunderChild het volgende:
En toen bleven er nog maar 4 over ??
Dat is ook de reden waarom ik meerdere lijstjes tot 6:00 zal posten.quote:Op zondag 30 december 2007 02:42 schreef ThunderChild het volgende:
Na Gilbert ga ik ookquote:Op zondag 30 december 2007 02:42 schreef ThunderChild het volgende:
Ik snap er niets vanquote:Op zondag 30 december 2007 02:44 schreef qonmann het volgende:
In crisis kleding..eingenlijk zocht een foto mert piano
[ afbeelding ]
Is niet de eerste keer. Ze hebben twee nummers omgedraaid en ook een hit van Whitney Houston na de reclame gedraaid in plaats van daarvoor.quote:
fotootje kwam niet door ..quote:
Dit was inderdaad wel mooiquote:Op zondag 30 december 2007 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
Deze tekst is net zo prachtig als de muziek.
haha ok, ik begin een beetje in te sukkelen denk ikquote:Op zondag 30 december 2007 02:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
fotootje kwam niet door ..
en ik zocht een foto waar hij achter de piano zat, hetgeen niet gelukt is..
Slaap wel WA !!quote:Op zondag 30 december 2007 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Zo, dat was weer dat.
Veel plezier nog
Welterustenquote:Op zondag 30 december 2007 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Zo, dat was weer dat.
Veel plezier nog
![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 02:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
fotootje kwam niet door ..
en ik zocht een foto waar hij achter de piano zat, hetgeen niet gelukt is..
broerquote:Op zondag 30 december 2007 02:49 schreef broer het volgende:
See me, feel me, touch me, heal me.
Tommy.
(Ik word elke keer weer gelukkig als ze de Top 2000-tune draaien - en ongelukkig als blijkt dat het alleen de tune is en niet de ouverture van Tommy.)
+1, nog minder dan 15 mins dan mag je hem helemaal horenquote:Op zondag 30 december 2007 02:49 schreef broer het volgende:
Tommy.
(Ik word elke keer weer gelukkig als ze de Top 2000-tune draaien - en ongelukkig als blijkt dat het alleen de tune is en niet de ouverture van Tommy.)
Straks draait Bert hem helemaal.quote:Op zondag 30 december 2007 02:49 schreef broer het volgende:
Tommy.
Dat heb ik ookquote:Op zondag 30 december 2007 02:49 schreef broer het volgende:
Tommy.
Ik heb Tommy Live nog op dvd, nog nieteens gekekenquote:Op zondag 30 december 2007 02:49 schreef qonmann het volgende:
Heb de lp met het London Symphonie Orchestra & The Who waarbij ze deze Opera spelen..
quote:Op zondag 30 december 2007 02:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb Tommy Live nog op dvd, nog nieteens gekeken
Gezellig, hoor.quote:Op zondag 30 december 2007 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
broerJe treft het, ik ga net slapen
Ik had hem nog helemaal niet zien staan.quote:Op zondag 30 december 2007 02:50 schreef Yoghii het volgende:
nog minder dan 15 mins dan mag je hem helemaal horen
Er schijnt één iemand heel veel geboden te hebben om het van Carly Simon persoonlijk te horen. Als die nou eens uit de school klopt. Volgens Haandrikman gaat het om Warren Beatty.quote:Op zondag 30 december 2007 02:53 schreef qonmann het volgende:
Mvck Jagger ?
Dan heb je goeie timing om nu aan het luisteren te zijnquote:Op zondag 30 december 2007 02:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had hem nog helemaal niet zien staan.
het bezit van de saeckquote:Op zondag 30 december 2007 02:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb Tommy Live nog op dvd, nog nieteens gekeken
OK ,quote:Op zondag 30 december 2007 02:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er schijnt één iemand heel veel geboden te hebben om het van Carly Simon persoonlijk te horen. Als die nou eens uit de school klopt. Volgens Haandrikman gaat het om Warren Beatty.
Idd, nu heb ik altijd de kans om 'm te zien en dan denk je er minder aan denk ik.. het moet een juweeltje zijn, wordt na de top2000 maar eens tijdquote:Op zondag 30 december 2007 02:56 schreef qonmann het volgende:
[..]
het bezit van de saeck
is het einde van het vermaeck
(klopt vaak wel)
iddquote:Op zondag 30 december 2007 03:04 schreef qonmann het volgende:
klinkt goed ..em vooral bekend
Wat een spoilerquote:Op zondag 30 december 2007 03:06 schreef qonmann het volgende:
Tommy wordt later The Pinball wizard
Slaap wel voor de slapers
quote:
oh echt ? ..ik leerr nog bijquote:Op zondag 30 december 2007 03:10 schreef Ferdo het volgende:
Marian...vernoemd naar een bij een ongeluk omgekomen fan.
Een meisje dat verongelukte op weg naar een optreden van the Cats. Die hebben de tekst trouwens ook voorgelegd aan de ouders van het meisje voordat ze het uitbrachten.quote:
was laatst een doc over de cats..was wel wat jalouzie tussen de mannenquote:Op zondag 30 december 2007 03:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een meisje dat verongelukte op weg naar een optreden van the Cats. Die hebben de tekst trouwens ook voorgelegd aan de ouders van het meisje voordat ze het uitbrachten.
Held. thx !quote:Op zondag 30 december 2007 03:19 schreef Dylanesque het volgende:
ik zet t volgende topic maar vast klaar
Piet Veerman vs. de rest zeker? Want Veerman ging als eerste weg.quote:Op zondag 30 december 2007 03:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
was laatst een doc over de cats..was wel wat jalouzie tussen de mannen
Dat gaat wel lukken, lijkt me.quote:Op zondag 30 december 2007 03:20 schreef Dylanesque het volgende:
Moeten we deze nog wel dichtkrijgen vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |