Tegen een betonnen pilaar van een brug?quote:Op zondag 30 december 2007 01:36 schreef Cynix ® het volgende:
Carcrash na achtervolging door paparazzi... .
Hoe kan je dat nou zeggen zonder dat je het merk erbij zet?quote:
Jij ken heulemaal geen spaans man!quote:Op zondag 30 december 2007 01:38 schreef Cynix ® het volgende:
www.lepost.fr
Maar lijkt een hoax eerlijk gezegd.
Eens krijgt hij gelijk!quote:Op zondag 30 december 2007 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
nergens een bron te vinden...
mod leg eens uit mag jij wel jokken?
quote:j'en ais une autre aussi ! , ben laden est responsable du 11/9 !!!!
quote:Op zondag 30 december 2007 01:36 schreef Cynix ® het volgende:
Carcrash na achtervolging door paparazzi... .
http://www.lepost.fr/arti(...)house-est-morte.htmlquote:Op zondag 30 december 2007 01:38 schreef Cynix ® het volgende:
www.lepost.fr
Maar lijkt een hoax eerlijk gezegd.
Zie ik er uit alsof ik naar sensatie op zoek ben?quote:Op zondag 30 december 2007 01:41 schreef Rekkie het volgende:
Nee joh dit ziet er helemaal niet uit als een hoax.... kom laat ik sensatie brengen en een topic op FOK! openen.
LUL, dan zet je iets anders op, daar hoeft niet iemand voor dood te gaan!quote:Op zondag 30 december 2007 01:42 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en jammer trouwens, dat het niet waar is. Ik krijg het schijt van die zeikstem.
Die zag ik ook.quote:Op zondag 30 december 2007 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
In ieder geval is Knut binnenkort een ster in Hollywood
Jij ziet er niet uit, dus had alles kunnen zijnquote:Op zondag 30 december 2007 01:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zie ik er uit alsof ik naar sensatie op zoek ben?
Volgens mij heeft iemand je bron gehackt.quote:Op zondag 30 december 2007 01:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zie ik er uit alsof ik naar sensatie op zoek ben?
O ja, dat is ook zoquote:Op zondag 30 december 2007 01:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
LUL, dan zet je iets anders op, daar hoeft niet iemand voor dood te gaan!
Dim jij eens ff een eind, zak hooi.quote:Op zondag 30 december 2007 01:43 schreef Rekkie het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, dan gaan ze die ellende nog veel meer draaien op de radio.quote:Op zondag 30 december 2007 01:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zondag 30 december 2007 01:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, dan gaan ze die ellende nog veel meer draaien op de radio.
Toatje brie graagquote:Op zondag 30 december 2007 01:46 schreef gelly het volgende:
Gezellig. Stukje worst en kaas iemand ?
Liever koffie met cakequote:Op zondag 30 december 2007 01:46 schreef gelly het volgende:
Gezellig. Stukje worst en kaas iemand ?
quote:Op zondag 30 december 2007 01:48 schreef starla het volgende:
Wiki is er snel bij:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amy_Winehouse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |