Trusten meneerquote:Op zondag 30 december 2007 00:52 schreef MadMaster het volgende:
De rest van het uur is ruk, ik nok af.
Tot morgenochtend...
Eens! Riding to vanity fair vind ik zelfs geweldig!quote:Op zondag 30 december 2007 00:51 schreef Dylanesque het volgende:
Hij heeft toch mooiere nummer gemaakt afgelopen jaren, die cd Chaos and Creation in the Backyard was prima
Trustenquote:Op zondag 30 december 2007 00:52 schreef MadMaster het volgende:
De rest van het uur is ruk, ik nok af.
Tot morgenochtend...
Dat is pas stoerquote:
Trustenquote:Op zondag 30 december 2007 00:54 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Trusten en tot morgen
quote:Op zondag 30 december 2007 00:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eens! Riding to vanity fair vind ik zelfs geweldig!
Nee dus...quote:Op zondag 30 december 2007 00:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als ik zeg: The Clash, wat zou dan het antwoord zijn?
Dan zeg ik ja, Pearl Jam, jaquote:Op zondag 30 december 2007 00:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als ik zeg: The Clash, wat zou dan het antwoord zijn?
Dat heb ik ook hoor. Laatst boekenleggers in boekenkast geteld, ben met 15 boeken bezigquote:Op zondag 30 december 2007 00:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is pas stoer![]()
Ik wil ooit ook nog een poging wagen, maar ik krijg/koop steeds weer nieuwe boeken en heb daar dan geen tijd voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop