Trusten meneerquote:Op zondag 30 december 2007 00:52 schreef MadMaster het volgende:
De rest van het uur is ruk, ik nok af.
Tot morgenochtend...
Eens! Riding to vanity fair vind ik zelfs geweldig!quote:Op zondag 30 december 2007 00:51 schreef Dylanesque het volgende:
Hij heeft toch mooiere nummer gemaakt afgelopen jaren, die cd Chaos and Creation in the Backyard was prima
Trustenquote:Op zondag 30 december 2007 00:52 schreef MadMaster het volgende:
De rest van het uur is ruk, ik nok af.
Tot morgenochtend...
Dat is pas stoerquote:
Trustenquote:Op zondag 30 december 2007 00:54 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Trusten en tot morgen
quote:Op zondag 30 december 2007 00:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eens! Riding to vanity fair vind ik zelfs geweldig!
Nee dus...quote:Op zondag 30 december 2007 00:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als ik zeg: The Clash, wat zou dan het antwoord zijn?
Dan zeg ik ja, Pearl Jam, jaquote:Op zondag 30 december 2007 00:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Laatst boekenleggers in boekenkast geteld, ben met 15 boeken bezigquote:Op zondag 30 december 2007 00:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is pas stoer![]()
Ik wil ooit ook nog een poging wagen, maar ik krijg/koop steeds weer nieuwe boeken en heb daar dan geen tijd voor.
quote:Op zondag 30 december 2007 00:54 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Trusten en tot morgen
Klopt.. en gemaakt met een wel zeer bekende producer... die heeft wat met goede muziekquote:Op zondag 30 december 2007 00:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Fine Line was geloof ik een eerste singletje ervan, was ook goed, en Jenny Wren, gewoon prima cd
Don't worry, Elvis komt eraanquote:Op zondag 30 december 2007 00:55 schreef tong80 het volgende:
Is dit het zeikuur of zo Wat een bagger komt er langs
White Riot maar dat lijkt me sterkquote:Op zondag 30 december 2007 00:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
quote:
Ik ben er ook zo eentjequote:Op zondag 30 december 2007 00:55 schreef Dylanesque het volgende:
En ik blijf nieuwe kopen, sneller dan ik kan lezen
Gewoon terugsturenquote:Op zondag 30 december 2007 00:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en Annie's song... maar die komt wel laat. Ik wil graag blijven luisteren, maar ik ben zo "bang" dat Twan morgenvroeg weer om half 7 aan mn bed staat....
het leven van een moeder gaat niet altijd over rozen.
hetgeen dit jaar in de top2000 duidelijk wordtquote:Op zondag 30 december 2007 00:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt.. en gemaakt met een wel zeer bekende producer... die heeft wat met goede muziek
Annie's Songquote:Op zondag 30 december 2007 00:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en Annie's song... maar die komt wel laat. Ik wil graag blijven luisteren, maar ik ben zo "bang" dat Twan morgenvroeg weer om half 7 aan mn bed staat....
Maar volgend jaar hopelijk nog duidelijker voor al die ongelovigen...quote:Op zondag 30 december 2007 00:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hetgeen dit jaar in de top2000 duidelijk wordt
15quote:Op zondag 30 december 2007 00:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Laatst boekenleggers in boekenkast geteld, ben met 15 boeken bezigEn ik blijf nieuwe kopen, sneller dan ik kan lezen
Niet dat ik ze allemaal tegelijk lees hoorquote:Op zondag 30 december 2007 00:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
15dat is wel heel veel. Ik ben met 2 bezig, dat vind ik al meer dan genoeg. Ik kom er alleen door de top2000 niet meer aan toe. Nou ja, volgende week weer werken en dan lezen in de trein.
Ze had je nodig ...quote:Op zondag 30 december 2007 00:59 schreef Berkery het volgende:
Anne 'fucking' Murray, mijn moeder heeft dat teveel gedraaid
Gewoon terug naar bed sturen !! Is 'ie nou helemaal gek ??quote:Op zondag 30 december 2007 00:56 schreef Diaan73 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |