quote:Op zondag 30 december 2007 16:41 schreef Gillingham het volgende:
De vijf drie films die ik gezien heb van WIlder zijn reeds ondersteund.
hehequote:
jup hier ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:58 schreef laurenzo85 het volgende:
Uh, alles is al ondersteund wat ik gezien heb..
Ik hoop eerder op een finale tussen Wilders meesterwerken The Apartment en Witness for the Prosecutionquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:06 schreef Gillingham het volgende:
De eerste ronde![]()
7. Sunset Blvd.- Double Indemnity Ontzettend jammer, dit moest de finale zijn wat mij betreft.
Duel 1 en 2 zijn aardige oplossingen, ik hoop alleen dat er genoeg op gestemd kan worden.
Misschien had ik voor de duidelijkheid een knipoogje moeten nemen als PI.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:07 schreef cwk het volgende:
Nou niet overdrijven Gilly. Gorro heeft een reden, en van Mark is het zijn eerste tournament.
ik heb hem wel op dvd liggenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:25 schreef Doff het volgende:
Eens kijken of ik The Fortune Cookie nog ergens vandaan kan halen.
Nee, om met pijn in je hart op het meesterwerk dat ACE IN THE HOLE heet te stemmen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Misschien een update, al was het maar om tegen Some Like it Hot te stemmen.
Wellicht heeft de videotheek 'm hier dan ook wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb hem wel op dvd liggen
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:54 schreef Marble het volgende:
Mensen die op Double Indemnity stemmen in plaats van Sunset Boulevard zouden linea recta een spuitje moeten krijgen. DI is een okaye noirthriller hoor begrijp me niet verkeerd, maar niet ten koste van de beste film noir klassieker ooit.
Ja ik had wel kunnen weten hoe jij hierover denkt natuurlijk, weinig users hier met minder smaak.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:44 schreef Timo20 het volgende:Double Indemnity is (IMO althans) al "meer noir" dan Sunset Boulevard. Daarbij is het ook een veel betere film
en terecht, Ace is gewoon beterquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:29 schreef Doff het volgende:
Nou, Sam, dat was de doodsteek voor Some Like it Hot. Falco zal je dankbaar zijn.
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:25 schreef Doff het volgende:
Heb geen idee wanneer deze ronde sluit. Kan deze tijd niet erg veel op internet dus het duurt allemaal even. Neem aan dat dat niet zo'n probleem is?
Ha heerlijk. Zo zit je 3000 kilometer verderop en lijkt het toch alsof er niets veranderd is. Is dat nou sneu of goed. Ik ben er nog niet uit.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:44 schreef Doff het volgende:
Ja, sorry, zit in Italië en had geen internet op mijn kamer. Maar de kamer was kut, heb nu een nieuwe en wél internet. Heujjj. Dus, finale komt er snel aan.
In het Italiaans is dat vast en zeker een werkwoord.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:05 schreef Doff het volgende:
Het is hier nu helaas gewoon 2 uur s' nachts en ik moet er helaas gewoon om 7 uur uit en het is hier nog echt geen 3000 van Nederland. En zoveel verandert er niet in twee weken hehe. Maar het is hier wel bijzonder relaxt. Umbria is toch wel wat toffer dan Gelderland. Ja, echt. De finale - ik beloof het - komt morgen, al denk ik niet dat er iemand van kan wakkerliggen (als dat een ww is).
Idd.quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:17 schreef cwk het volgende:
Helaas Marble, dat had de winnaar moeten zijn.
Idd. Ik ga ook voor The Apartement.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:21 schreef pascalheister het volgende:
duidelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |