quote:Op zondag 30 december 2007 16:41 schreef Gillingham het volgende:
De vijf drie films die ik gezien heb van WIlder zijn reeds ondersteund.
hehequote:
jup hier ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:58 schreef laurenzo85 het volgende:
Uh, alles is al ondersteund wat ik gezien heb..
Ik hoop eerder op een finale tussen Wilders meesterwerken The Apartment en Witness for the Prosecutionquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:06 schreef Gillingham het volgende:
De eerste ronde![]()
7. Sunset Blvd.- Double Indemnity Ontzettend jammer, dit moest de finale zijn wat mij betreft.
Duel 1 en 2 zijn aardige oplossingen, ik hoop alleen dat er genoeg op gestemd kan worden.
Misschien had ik voor de duidelijkheid een knipoogje moeten nemen als PI.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:07 schreef cwk het volgende:
Nou niet overdrijven Gilly. Gorro heeft een reden, en van Mark is het zijn eerste tournament.
ik heb hem wel op dvd liggenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:25 schreef Doff het volgende:
Eens kijken of ik The Fortune Cookie nog ergens vandaan kan halen.
Nee, om met pijn in je hart op het meesterwerk dat ACE IN THE HOLE heet te stemmen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Misschien een update, al was het maar om tegen Some Like it Hot te stemmen.
Wellicht heeft de videotheek 'm hier dan ook wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb hem wel op dvd liggen
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:54 schreef Marble het volgende:
Mensen die op Double Indemnity stemmen in plaats van Sunset Boulevard zouden linea recta een spuitje moeten krijgen. DI is een okaye noirthriller hoor begrijp me niet verkeerd, maar niet ten koste van de beste film noir klassieker ooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |