Alpha Blondy is nog goed he? We hebben hem gezien op Lowlands dit jaar. Wij konden ook niet naar BU, anders hadden we dat wel gedaan.quote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Black Uhuru was afgelopen maand in Paradiso te aanschouwen...
Maar had net daarvoor al Alpha Blondy bezocht, dus had daar weer even genoeg aan.
Als je UB40 niet onder de reggae rekent (wat ik niet doe), dan is reggae zwaar ondervertegenwoordigd...
Dat kan je wel zeggen, maar ik zag je tranen van geluk wel heurrrrrrr.....quote:
Alpha Blondy was top.quote:Op zondag 30 december 2007 00:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alpha Blondy is nog goed he? We hebben hem gezien op Lowlands dit jaar. Wij konden ook niet naar BU, anders hadden we dat wel gedaan.
UB40 heeft ook wel goede nummers, vooral in de beginjaren wat wel meer op reggae lijkt.
Toch wel een goed nummertje . . .quote:Op zondag 30 december 2007 00:13 schreef nipeng het volgende:
608 Bob Dylan - Lay lady lay (1969) 720
Ja, nummer '608' bekt lekker...quote:Op zondag 30 december 2007 00:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Toch wel een goed nummertje . . .
Jammer zeg..... op Lowlands was het erg rustig bij hem, maar ze hadden hem ook aan het begin van de zondagmiddag in de grote tent gezet. Desalniettemin vond ik het super.quote:Op zondag 30 december 2007 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alpha Blondy was top.
Heb het nog proberen te tapen, maar die rasta's krijg je niet stil.
Bellen, gebeld worden, brullen, roken (dat vooral) en dan hoesten, opname na 3 minuten al stopgezet...
Ja idd... onbegrijpelijk bijna.quote:Op zondag 30 december 2007 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Na al die jaren geloof ik nog steeds nauwelijks dat dit Dylan is. Zijn stem is zo anders dan op andere songs.
Er zijn opnames van Dylan uit '58 of '59 waar ' ie ook met deze stem zingt. Leuk dat 'ie dat al in zich had, want dit hele album Nashville Skyline is met deze stem.quote:Op zondag 30 december 2007 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Na al die jaren geloof ik nog steeds nauwelijks dat dit Dylan is. Zijn stem is zo anders dan op andere songs.
OKquote:Op zondag 30 december 2007 00:16 schreef Dylanesque het volgende:
Er zijn opnames van Dylan uit '58 of '59 waar ' ie ook met deze stem zingt. Leuk dat 'ie dat al in zich had, want dit hele album Nashville Skyline is met deze stem.
Lekker nummer.quote:Op zondag 30 december 2007 00:17 schreef qonmann het volgende:
met orgel ...
geweldig nummer dit ..zo lekker opwekkend !quote:Op zondag 30 december 2007 00:17 schreef nipeng het volgende:
607 Booker T & the MG's - Time is tight (1969) 742
Of acapella, daar staan er ook een paar van inquote:Op zondag 30 december 2007 00:19 schreef nipeng het volgende:
De beste nummers zijn puur instrumentaal.
Dat geschreeuw van die hu-mans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |