...en dezelfde vraag voor Iron Butterfly. Maar zal wel niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:56 schreef OutOfThisWorld het volgende:
592 Yes Close to the edge 1972
Gaan ze die echt helemaal draaien, 18 minuten ofzo?
Visite weggewerkt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:59 schreef peaceman het volgende:
Matig uurtje voor de boeg zie ik wel...
Het muzikale duo Hepie en Hepie is backquote:
en shine on you crazy diamondquote:Op zondag 30 december 2007 00:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
...en dezelfde vraag voor Iron Butterfly. Maar zal wel niet.
'Industrial' bands zijn zelden subtiel, maar ik wacht wel even afquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:56 schreef Dylanesque het volgende:
Hm luister m nu, alles beter dan Hazes, maar ben benieuwd wat je van het origineel vindt. Vind die cover een beetje ongepast geschreeuw voor een ontzettend delicate tekst imho
Dat doe ik al een maand ofzoquote:Op zondag 30 december 2007 00:01 schreef Dylanesque het volgende:
wtf, ik ben hier al aan het genieten van vuurwerkmaffe buurt
quote:Op zondag 30 december 2007 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het muzikale duo Hepie en Hepie is back
Misschien schrik je even van een Bob Dylan die heel anders klinkt dan in Blowin' in the Wind, Like a Rolling Stone of wat dat betreft gewoon z'n hele ouvre, maar ik vind 'm prachtig, en behorende tot de mooiste liefdesliedjes ooitquote:Op zondag 30 december 2007 00:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
'Industrial' bands zijn zelden subtiel, maar ik wacht wel even af
Heb onlangs de eerste albums van Black Uhuru maar eens gedigitaliseerd, omdat ze niet op CD verkrijgbaar zijn:quote:Op zondag 30 december 2007 00:02 schreef Diaan73 het volgende:
Stir it up.... ik koester alle reggaeplaten..![]()
Klinkt alsof je ons gemist hebtquote:Op zondag 30 december 2007 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het muzikale duo Hepie en Hepie is back
Ik vind Anouk verdachter trouwens.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:55 schreef nipeng het volgende:
[..]
Die McCartney komt verdacht hoog binnen.
Ik was ontroostbaarquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 00:05 schreef Berkery het volgende:
Volgens mijn popquiz collega's was dit 'One love'
Ze zijn toch ook nog niet zo lang geleden in Amsterdam geweest? Of was dat een andere band...quote:Op zondag 30 december 2007 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb onlangs de eerste albums van Black Uhuru maar eens gedigitaliseerd, omdat ze niet op CD verkrijgbaar zijn:
Neujquote:Op zondag 30 december 2007 00:05 schreef Diaan73 het volgende:
Is er vanavond nog wat gebeurd hier? Of m.a.w. heb ik wat gemist?
Ach gut.... wil je er over praten?quote:
OMFGquote:Op zondag 30 december 2007 00:05 schreef Berkery het volgende:
Volgens mijn popquiz collega's was dit 'One love'
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:59 schreef peaceman het volgende:
Matig uurtje voor de boeg zie ik wel...
Hey heyquote:
Nee, want nu is alles weer blij blij blijquote:Op zondag 30 december 2007 00:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach gut.... wil je er over praten?
goeie, ik ook, dan ben ik op tijd voor bobby terugquote:Op zondag 30 december 2007 00:06 schreef nipeng het volgende:
Ik ga even mijn dorst quenchen.
quote:Op zondag 30 december 2007 00:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alsof je Hepie en Hepie mist... ja missen als kiespijn.
Black Uhuru was afgelopen maand in Paradiso te aanschouwen...quote:Op zondag 30 december 2007 00:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze zijn toch ook nog niet zo lang geleden in Amsterdam geweest? Of was dat een andere band...
Vind jij ook niet dat er veel te weinig reggaenummers in de top2000 staan MM?
Neuh, we doen maar alsof.quote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef peaceman het volgende:
Hmm Diaan, we lijken wel geliefd in dit topicreeksje.
quote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef peaceman het volgende:
Leuk he? Maar ze kennen ons nog niet (goed). Zou het daardoor komen? Eindelijk ergens geliefdquote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef peaceman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |