Ik was het grotendeels wel met de jury eens met alle kritieken.... allen Miriam had iets milder gemogen.
1. Nikki

prima
2. Asnat

blijkbaar een erg goed gekozen nummer
3. Pauline, gewoon lekker gezongen wat deze avond al heel wat waard was
4. Miriam

begon inderdaad niet zo geweldig maar herpakte zich was gewoon lekker om naar te luisteren, wel een heel andere manier van zingen dan het orgineel maar dat maakt niet uit.
5. Charlene Ik vond die uithaaltjes niet echt nodig en ik had het idee dat ze de tekst een beetje kwijt was, een paar woorden
6. Tiiffany. Verrassende keus, nummer past niet echt bij haar maar toch aardig gedaan
7. Natalie, was tevreden dat de jury het helemaal met me eens was, doe nou gewoon dat nummer zingen zonder al die kunsstukjes die het zogenaamd mooier moeten maken
8. Bas. Begint erg af te zakken, dit klopte gewoon van geen kant
9. Nigel. Klonk nergens naar, totaal verkeerde keus
10. Neil. Toen ik hem hoorde dacht ik van 'lijkt me onmogelijk om nog slechter te worden, dit moet het dieptepunt zijn'. Wat slecht. Maar ja, een rijke vader, hoeveel telefoonkaarten zou hij per uitzending er door sms-en?
11. Ollie. Prestatie hoor, slechter zijn dan Neil. Gelukkig werd vandaag bekend dat hij het vriendje van Tiffany was zodat hij ook niet meer op steun van alle potentiele vriendinnetjes uit het land hoefde te rekenen.