Dan moet je die kerel van je van fok schoppenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Hime het volgende:
Seks schijnt goed te zijn tegen hoofdpijn he
Ik vind alles best als je maar niet gilt en als je maar niet als een dolle door het huis gaat rennen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Hime het volgende:
Seks schijnt goed te zijn tegen hoofdpijn he
Welnee, op z'n hondjes, laptop op d'r kont neer zetten en gaan...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef Pheno het volgende:
Dan moet je die kerel van je van fok schoppen
Ik zal heel stilletjes en braaf blijven liggenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind alles best als je maar niet gilt en als je maar niet als een dolle door het huis gaat rennen...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, op z'n hondjes, laptop op d'r kont neer zetten en gaan...
Dat moet wel lees ik net, anders kan hij niet door fok!kenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik zal heel stilletjes en braaf blijven liggen
Mental image bedanktquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, op z'n hondjes, laptop op d'r kont neer zetten en gaan...
Het was een mogelijke oplossing voor het probleem dat Pheno opperde, geen suggestie voor ons natuurlijk...quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet wel lees ik net, anders kan hij niet door fok!ken
Nou, waar wachten we nog op?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was een mogelijke oplossing voor het probleem dat Pheno opperde, geen suggestie voor ons natuurlijk...
De accu van de laptop is leeg?quote:
Nog niet, maar AirwiN en ik gaan zo neukenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:58 schreef liefie_ het volgende:
Is iedereen leuke dingen aan het doen of zo
Nee, ik kijk met een scheef oog naar Idols. Nough saidquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:58 schreef liefie_ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa. Dank je welquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:59 schreef nixxx het volgende:
ik was ook op een kinderfeestje
en je postbus nog bekeken Hime?
Ja: neuken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:58 schreef liefie_ het volgende:
Hè bah! Op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:59 schreef Hime het volgende:
[..]
Nog niet, maar AirwiN en ik gaan zo neuken![]()
Dan pak je gewoon een anderquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:03 schreef liefie_ het volgende:
Niet allemaal over neuken hebben he
Ik moet nog kei lang wachten op mn date
En niemand wil je een 2e keer?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef liefie_ het volgende:
Waar moet ik die vandaan halen?
Ben bij mama, alles hier in het dorp is of familie of heb ik al gehad natuurlijk
Nee er is niemand die ik een 2e keer zou willenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En niemand wil je een 2e keer?
Je kan altijd hier langs komen. Voor jou vergeet ik mijn fysieke beperkingen wel even.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:03 schreef liefie_ het volgende:
Niet allemaal over neuken hebben he
Ik moet nog kei lang wachten op mn date
Dan heb je te weinig gedronkenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee er is niemand die ik een 2e keer zou willen
Wat word je toch vrijpostig de laatste tijd Qquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan altijd hier langs komen. Voor jou vergeet ik mijn fysieke beperkingen wel even.
Dat klopt, alleen nog maar theequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig gedronken
Ik heb het licht gezien.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat word je toch vrijpostig de laatste tijd Q
Je weet dat hij op mannen valt hè?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef MNR het volgende:
Gordon, hij's echt mijn vent voor vanavond
Sorry MNR maar je word steeds minder leuk zoquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef MNR het volgende:
Gordon, hij's echt mijn vent voor vanavond
Ik vind hem briljantquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef Q. het volgende:
Je weet dat hij op mannen valt hè?
En ik word natuurlijk steeds leuker.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sorry MNR maar je word steeds minder leuk zo
Dan kan je weer lekker warm douchenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuken is toch vies. Al dat zweet en andere vocht.
Ik vraag me af wat ze allemaal in de war hebben geschopt in je binnestequote:
Jamaar dat mag ik pas weer op mijn verjaardag, het is net al kerst geweest!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan je weer lekker warm douchen
Jij gaat een hetero van hem maken?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind hem briljant![]()
Daar kijk ik wel doorheen
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
En ik word natuurlijk steeds leuker..
Wat niet? Is het een verbetering?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze allemaal in de war hebben geschopt in je binneste
Je bent ziek dus je mag vakerquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Jamaar dat mag ik pas weer op mijn verjaardag, het is net al kerst geweest!
Misschien hebben ze zijn penis in werking gesteld?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze allemaal in de war hebben geschopt in je binneste
Pé-wat?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien hebben ze zijn penis in werking gesteld?
He jeej... zal ik vanaf nu voortaan maar alles voor me houden zodat ik bij jou in de smaak blijf vallen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef liefie_ het volgende:
Sorry MNR maar je word steeds minder leuk zo
Zo doe ik dat ook!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef MNR het volgende:
[..]
He jeej... zal ik vanaf nu voortaan maar alles voor me houden zodat ik bij jou in de smaak blijf vallen?
Nopesquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:10 schreef Godlike02 het volgende:
Jij gaat een hetero van hem maken?
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:
Ja graagquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef MNR het volgende:
[..]
He jeej... zal ik vanaf nu voortaan maar alles voor me houden zodat ik bij jou in de smaak blijf vallen?
Dat zou ik fijn vinden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Is hij een voyeur?quote:
Ik vond hem grappigquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien hebben ze zijn penis in werking gesteld?
Dat denk jij!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent al geruime tijd weg van de veluwe en die man komt niet in utrecht
Zijn we dat niet allemaal?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan is hij ook in overtreding zeker op zondag.
Keep on dreaming girliequote:
Ah, kun je mij even referentiemateriaal geven, kan ik jou ook volgenquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Keep on dreaming girlie![]()
Ik blijf mezelf en vanavond vond ik Gordon gewoon te gek!
Dat moet je radenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, kun je mij even referentiemateriaal geven, kan ik jou ook volgen
Watte?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:16 schreef Q. het volgende:
Ik ga nog eens een aflevering van HHGTTG kijken.
Hij heeft wel schapenhaarquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Keep on dreaming girlie![]()
Ik blijf mezelf en vanavond vond ik Gordon gewoon te gek!
Jij had die miniserie?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:16 schreef Q. het volgende:
Ik ga nog eens een aflevering van HHGTTG kijken.
goed hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey box, een goede avond
Hoest met jou?
Dan gok het dat het met seksualiteit te maken heeft. Heb je deze keer trouwens wel genoeg gedronken, dat praat een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef Godlike02 het volgende:
Dat moet je raden
Ik drink altijd genoegquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan gok het dat het met seksualiteit te maken heeft. Heb je deze keer trouwens wel genoeg gedronken, dat praat een stuk makkelijker
Ahhwwwww...... wat ben je toch een schatjequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:18 schreef liefie_ het volgende:
Hij heeft wel schapenhaar
Schapen vind ik tof
Dus oke ik leg me er wel bij neer
Pratenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan gok het dat het met seksualiteit te maken heeft. Heb je deze keer trouwens wel genoeg gedronken, dat praat een stuk makkelijker
Danku dankuquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ahhwwwww...... wat ben je toch een schatje
Nou, dan ga ik ook maar eens slapen...quote:
Weet eje zeker dat ze al slaapt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik ook maar eens slapen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |