want?quote:Op zondag 30 december 2007 11:32 schreef buzzer het volgende:
Alle koffie van de wereld gaat mij niet redden vandaag
Ik weet van nietsquote:Op zondag 30 december 2007 12:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
jullie doen ook geen schopje naar H&B met al die chickfoto's die met regelmaat hier geplaatst worden
Ik heb ook niet zoveel verstand van belichting, etc...quote:Op zondag 30 december 2007 12:11 schreef BrandX het volgende:
Hé OA: [Testcase] boksen; feedback, tips en truuks gevraagd
n.b. je hoeft daar niet te reageren hoor, maar wilde je gewoon de foto's laten zien
quote:Op zondag 30 december 2007 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
met wie?
Dat dus...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mannen![]()
beetje ruzie gehad enzo
quote:Op zondag 30 december 2007 13:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel verstand van belichting, etc...
Dus ik wil best reageren, maar daar heb je niet zoveel aan...![]()
Heb vanochtend zelf nl ook nog een vraag gesteld... [Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #5
Oh dat dus niet over wat laatst in ksc wasquote:Op zondag 30 december 2007 13:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach zo te zien heeft het wel effect gehad en ik trek mn bek open als er van die imbeciele mensen rond lopen die denken dat ze alles ongemerkt kunnen flikken, neh think again.
Goed hoorquote:Op zondag 30 december 2007 14:03 schreef OA het volgende:
M, hoe is het met de andere M in Parijs?
Awwwquote:Op zondag 30 december 2007 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh dat dus niet over wat laatst in ksc was
en jamannen doen altijd stom tegen me
mijn meeste vrienden zijn man, omdat ik het jusit daarmee doorgaans beter kan vinden dan met vrouwenquote:Op zondag 30 december 2007 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh dat dus niet over wat laatst in ksc was
en jamannen doen altijd stom tegen me
oja op dat gebied ook wel daar heb ik hetzelfde.quote:Op zondag 30 december 2007 14:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn meeste vrienden zijn man, omdat ik het jusit daarmee doorgaans beter kan vinden dan met vrouwen
Soms zijn mannen net vrouwen hequote:Op zondag 30 december 2007 14:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oja op dat gebied ook wel daar heb ik hetzelfde.
Maar op liefdesgebied doenz e altijd stom
Dat zegt werkelijk iedere vrouwquote:Op zondag 30 december 2007 14:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn meeste vrienden zijn man, omdat ik het jusit daarmee doorgaans beter kan vinden dan met vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |