Dag allemaal! Ik ben een vreselijke n00b op gebied van foto's maken, en ik zou graag wat tips en truuks willen en ik hoop dat jullie willen helpen.
Mijn verzoek omhelst drie aspecten. Advies over instellingen, advies op het vangen van sfeer en advies over de poses. Ik zal dan ook drie posts maken, 1 per onderdeel. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Mijn doel:Ik ga altijd mee naar de bokswedstrijden, en film met mijn fotocamera de wedstrijden zodat de boksers hiervan kunnen leren. Tussen de partijen in vind ik het leuk om sfeerfoto's te maken en wat andere shots. Na elke wedstrijd doe ik de nodige foto's uitprinten en ophangen op de boksschool. Dit wordt superpositiief en met veel enthousiasme ontvangen. Dus vind ik het weer leuk om de foto's zo mooi en goed mogelijk te krijgen
Mijn camera: Canon powershot A640 10.0 megapixel 4x zoom
(envoor het geval dat: geen budget aanwezig voor een andere

hier moet ik het mee doen

)
Alle foto's zijn met de standaardinstelling genomen, dus ISO automatisch. Wel op 'superfijn' gezet en grootte op M3 (1600x1200) en heb dus de foto's geresized voor hier.

. Ik heb nog weinig uitgeprobeerd met de 10.000 mogelijkheden die deze camera heeft en snap van het meeste dus ook weinig, zeker zodra instellingen gecombineerd moeten worden. Sluitertijd enz. zegt mij erg weinig, van brandpunten ook geen verstand
Sommige foto's zijn met flits genomen, andere niet. Maar dat zien jullie zelf wel denk ik

Alvast bedankt voor de feedback! En mochten er nog vragen zijn hoor ik het wel!