Wat een belachelijke ouders.quote:Telegraaf
OUDDORP - Een discotheek in Ouddorp heeft vrijdagavond twee meisjes van 13 en 14 jaar geweigerd, omdat ze behoorlijk dronken waren.
De portier van de uitgaansgelegenheid droeg de uit Rockanje en Oostvoorne afkomstige meisjes over aan de politie. Die belde hun ouders om hen op te komen halen.
Tijdens het wachten moest het jongste meisje vier keer overgeven.
Volgens de politie hadden de twee, voordat ze naar de disco aan de Boompjes gingen, zich flink ingedronken.
Laten we het niet gaan dramatiseren, er word altijd nog raar opgekeken door het Nederlandse volk als er mensen staan te kotsen bij een discotheek.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:38 schreef GizartFRL het volgende:
Tja. Die zijn er pas laat bij..
Die ouders/verzorgers zijn compleet geschift. Welke idioten geven hun dochtertjes toestemming om 's avonds te gaan zuipen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:31 schreef tequi3 het volgende:
Nogal snel om de ouders de schuld te geven. 14 jaar, dus kan best hun eerste keer drank stiekem ergens bij een vriendinnetje zijn.
Wie zegt dat ze toestemming hadden?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:50 schreef Ippon het volgende:
[..]
Die ouders/verzorgers zijn compleet geschift. Welke idioten geven hun dochtertjes toestemming om 's avonds te gaan zuipen?
Waar haal je het vandaan dat de ouders hiervoor toestemming hebben gegeven?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:50 schreef Ippon het volgende:
[..]
Die ouders/verzorgers zijn compleet geschift. Welke idioten geven hun dochtertjes toestemming om 's avonds te gaan zuipen?
quote:Op zondag 30 december 2007 20:09 schreef Ybe het volgende:
Ik ken dit meisje, zij heeft dit commentaar gelezen. Ze vid het heel dom dat jullie zo reageren, ik ook waar slaat dit op mensen? Hun ouders de schuld geven? Die ouders wisten het niet eens. Geen conclusies trekken als je de waarheid niet weet! En al helemaal niet over ouders beginnen dan ben je wel heel erg levenloos. En om hier zo'n grote gebeurtennis van te maken?? Is dat echt nodig, of dit dit 1e x is dat dit gebeurd in Nederland. Of degen die critici geven nog nooit iets doms hebben gedaan. Heel volwassen hoor, blijf zo door gaan
quote:Op zondag 30 december 2007 20:09 schreef Ybe het volgende:
Ik ken dit meisje, zij heeft dit commentaar gelezen. Ze vid het heel dom dat jullie zo reageren, ik ook waar slaat dit op mensen? Hun ouders de schuld geven? Die ouders wisten het niet eens. Geen conclusies trekken als je de waarheid niet weet! En al helemaal niet over ouders beginnen dan ben je wel heel erg levenloos. En om hier zo'n grote gebeurtennis van te maken?? Is dat echt nodig, of dit dit 1e x is dat dit gebeurd. Of degen die critici geven nog nooit iets doms hebben gedaan. Heel volwassen hoor, blijf zo door gaan
Ze noemt ons domquote:Op zondag 30 december 2007 20:09 schreef Ybe het volgende:
Ik ken dit meisje, zij heeft dit commentaar gelezen. Ze vid het heel dom dat jullie zo reageren, ik ook waar slaat dit op mensen? Hun ouders de schuld geven? Die ouders wisten het niet eens. Geen conclusies trekken als je de waarheid niet weet! En al helemaal niet over ouders beginnen dan ben je wel heel erg levenloos. En om hier zo'n grote gebeurtennis van te maken?? Is dat echt nodig, of dit dit 1e x is dat dit gebeurd. Of degen die critici geven nog nooit iets doms hebben gedaan. Heel volwassen hoor, blijf zo door gaan
Werd eens tijd, zou je bedoelen. Springt er eens een keertje een of andere fransoos van een brug af worden de paddo's verboden. Hoeveel doden ten gevolge van alcohol zijn er in een jaar?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:54 schreef Xith het volgende:
wat een non-nieuws zeg, zoiets is landelijk nieuws??
Duidelijk weer dat de overheid z'n anti-drank voor jongeren campagne is gestart, lekker de media mee laten doen met elk klein happeningetje en de massa zal weer lekker instemmen met het weggeven van vrijheiden.
Als je die ouders nog spreekt ... zeg maar dat zij een schande voor de mensheid zijn.quote:Op zondag 30 december 2007 20:09 schreef Ybe het volgende:
Je vriendin zei toch dat ze de reactie's dom vond?quote:Op zondag 30 december 2007 20:22 schreef Ybe het volgende:
Ze? als ik een vriend ben ben ik toch een jongen of niet? Stelletje mongolen
Ga eens gauw terug naar PUBquote:Op zondag 30 december 2007 20:22 schreef Ybe het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2007 21:12 schreef Ybe het volgende:
Laat die mensen gewn man of jij nog nooit wat fout heb gedaan
pff.. dan ben je dus ook niet echt slim..quote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef Ippon het volgende:
[..]
ik heb idd nog nooit wat fout gedaan.
Sommigen kunnen niet tussen de regels lezen.quote:Op maandag 31 december 2007 02:37 schreef Shades het volgende:
[..]
pff.. dan ben je dus ook niet echt slim..
om te leren moet je fouten maken smartass
kom je helaas wel meer tegen. In Gavere is het ook een echte kindercrèche geworden, laatste keer dat ik daar binnenging dacht ik ff dat ik in plopsaland binnen kwamquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:12 schreef poepeneesje het volgende:
Gisteren even naar een feestje, allemaal net 14/15-jarige rokende en drinken de "stoere" en "coole" breezers-sletjes. Ik echt zo WTF
en dan ben ik nog niets een zo oud...
-xxx-
Precies, en die meisjes zijn over 2 jaar sletjes die puisterige, brildragende jongens pijpen voor een breezertje.quote:Op maandag 31 december 2007 08:22 schreef swollywood het volgende:
Dus de ouders doen echt wel wat fout.
Uit je tekst blijkt nergens dat je een breezersletje bent of een nerdquote:Op zondag 30 december 2007 20:22 schreef Ybe het volgende:
Als je geen commentaar wilt hebben, moet je wegblijven uit forumsquote:Op zondag 30 december 2007 20:24 schreef Ybe het volgende:
Geen last meer van haar? Volgens mij spreekt dit je zelfs aan omdat je er commentaar opgeeft;)
quote:Op maandag 31 december 2007 08:22 schreef swollywood het volgende:
Op mijn 13/14e mocht ik net shandy drinken en moest ik om 21.00 uur thuis zijn.
Dus de ouders doen echt wel wat fout. Zelfs al heeft 1 van die 2 meiden gezegd dat ze bij een vriendin sliep, dan zijn nog de ouders van de andere meid fout, door ze te laten indrinken en naar een discotheek te laten gaan. Ik neem niet aan dat ze op straat hebben staan indrinken namelijk.
Ach, dat zijn/worden vast van die breezersletjes die op hun 15/16e zwanger zijn of een SOA hebben
quote:Op maandag 31 december 2007 08:52 schreef Ippon het volgende:
[..]
Precies, en die meisjes zijn over 2 jaar sletjes die puisterige, brildragende jongens pijpen voor een breezertje.
Dit slaat nergens opquote:Ik hoor de liberale VVD'ers al zeggen: "moet toch kunnen?"![]()
Teveel vrijheid hoeft niet. Het is voor een 13/14 jarig kind met relatief strenge ouders vrij gemakkelijk om kneiterbezopen te worden. Zolang ze het maar voor elkaar kunnen krijgen om bij een vriendinnetje te kunnen logeren, hebben ze al een kans.quote:Op maandag 31 december 2007 11:25 schreef maniack28 het volgende:
De ouders hebben hun kinderen niet voorgelicht en teveel vrijheid gegeven, punt.
Ouders hebben een bepaalde verantwoording... kinderen van 13 kunnen die verantwoording nog niet aan, dus moet je ze die ook niet geven. Domme ouders dus... en domme kinders
Dan hebben de ouders van dat vriendinnetje niet goed opgelet, toch?quote:Op maandag 31 december 2007 11:55 schreef Party_P het volgende:
[..]
Teveel vrijheid hoeft niet. Het is voor een 13/14 jarig kind met relatief strenge ouders vrij gemakkelijk om kneiterbezopen te worden. Zolang ze het maar voor elkaar kunnen krijgen om bij een vriendinnetje te kunnen logeren, hebben ze al een kans.
Maar verder..domme ouders en domme kinders ja
Op je 30e wordt je geacht zelfstandig te kunnen beslissen, op je 13 spelen je hormonen met je en kan niet iedereen dat. Dus ja, op je 13e is het fijn om te overleggen met mensen die er wel verstand van hebben en een goeie beslissing kunnen nemen (ook al lijkt het soms alsof je ouders altijd ongelijk hebbenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:25 schreef Herald het volgende:
ah leuk, weer een "de ouders hebben altijd schuld" topic, geopend door FOK!kers die zelf tot hun 30ste alles vertellen aan papa en mama wat ze precies gaan doen.
het gaat niet om zelfstandig beslissen, het gaat om vertellen wat je doet. Ik vertelde toen ik 11 was ook nooit tegen mijn ouders dat ik fikkie ging stoken, hooibalen ging jatten bij de boer of ruiten ging ingooien bij de kas. Maar de rebelse FOK!kertjes die als je R&P moet geloven allemaal tegendraads doen tegen hun ouders blijken in NWS de grootste lieverdjes te zijn die netjes alles vertellen tegen paps en mams wat ze gaan doenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:08 schreef maniack28 het volgende:
Op je 30e wordt je geacht zelfstandig te kunnen beslissen, op je 13 spelen je hormonen met je en kan niet iedereen dat. Dus ja, op je 13e is het fijn om te overleggen met mensen die er wel verstand van hebben en een goeie beslissing kunnen nemen (ook al lijkt het soms alsof je ouders altijd ongelijk hebben)
De ene meid zegt thuis dat ze bij de andere meid gaat logeren.quote:Op maandag 31 december 2007 12:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan hebben de ouders van dat vriendinnetje niet goed opgelet, toch?
maar de jaren 50 liggen alweer een halve eeuw achter onsquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:55 schreef maniack28 het volgende:
In mijn tijd was er altijd contact tussen de ouders...
speelden ze in jouw tijd ook nog gewoon met Barbies en droegen ze hemdjes en onderbroekjes met nijntje erop?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef F04 het volgende:
meisjes van 13/14 horen niet thuis in discos
Wat heeft de VVD er nou weer mee te makenquote:Op maandag 31 december 2007 08:52 schreef Ippon het volgende:
[..]
Precies, en die meisjes zijn over 2 jaar sletjes die puisterige, brildragende jongens pijpen voor een breezertje.
Ik hoor de liberale VVD'ers al zeggen: "moet toch kunnen?"![]()
eerder een ander konijntje op hun tshirts & "onderbroekjes"quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:10 schreef Herald het volgende:
[..]
speelden ze in jouw tijd ook nog gewoon met Barbies en droegen ze hemdjes en onderbroekjes met nijntje erop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |