abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 december 2007 @ 20:29:57 #1
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_55632066
quote:
Telegraaf

OUDDORP - Een discotheek in Ouddorp heeft vrijdagavond twee meisjes van 13 en 14 jaar geweigerd, omdat ze behoorlijk dronken waren.

De portier van de uitgaansgelegenheid droeg de uit Rockanje en Oostvoorne afkomstige meisjes over aan de politie. Die belde hun ouders om hen op te komen halen.

Tijdens het wachten moest het jongste meisje vier keer overgeven.

Volgens de politie hadden de twee, voordat ze naar de disco aan de Boompjes gingen, zich flink ingedronken.
Wat een belachelijke ouders.
pi_55632131
Nogal snel om de ouders de schuld te geven. 14 jaar, dus kan best hun eerste keer drank stiekem ergens bij een vriendinnetje zijn.
pi_55632159
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_55632284
"mam ik slaap bij een vriendin" zo snel indrinken en uit laten wonen in de plaatselijke hooischuur disco en deze portiers hebben daar een stokje voor gestoken en perfect gehandeld kutpubers
pi_55632367
Tja. Die zijn er pas laat bij..
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_55632410
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:38 schreef GizartFRL het volgende:
Tja. Die zijn er pas laat bij..
Laten we het niet gaan dramatiseren, er word altijd nog raar opgekeken door het Nederlandse volk als er mensen staan te kotsen bij een discotheek.
  zaterdag 29 december 2007 @ 20:50:19 #7
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_55632759
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:31 schreef tequi3 het volgende:
Nogal snel om de ouders de schuld te geven. 14 jaar, dus kan best hun eerste keer drank stiekem ergens bij een vriendinnetje zijn.
Die ouders/verzorgers zijn compleet geschift. Welke idioten geven hun dochtertjes toestemming om 's avonds te gaan zuipen?
pi_55632798
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:50 schreef Ippon het volgende:

[..]

Die ouders/verzorgers zijn compleet geschift. Welke idioten geven hun dochtertjes toestemming om 's avonds te gaan zuipen?
Wie zegt dat ze toestemming hadden?
pi_55632809
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:50 schreef Ippon het volgende:

[..]

Waar haal je het vandaan dat de ouders hiervoor toestemming hebben gegeven?
pi_55632913
Puike actie van de desbetreffende disco!!! En een beetje snel om de ouders meteen de schuld te geven, kinderen zijn prima in staat om dingen te doen zonder toestemming...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_55632966
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:32 schreef StateOfMind het volgende:
en dan 4 keer
pi_55632986
tjezus, wat is dit weer een lekker onderbouwd topic, OP en met een TS die uitspraken doet die nergens weergegeven zijn..
wat een niveau weer hier in NWS...
  zaterdag 29 december 2007 @ 21:00:40 #13
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_55633046
Op je 13e op vrijdagavond uitgaan? Apart
pi_55633086
Gewoon zeggen dat je bij een vriendin slaapt deed ik ook en mn ouders wisten dus niet beter dan dat ik daar sliep, alleen toen was ik geen 13 dat is wel erg vroeg om uit te gaan.
pi_55633403
13-jarigen die zich kotsmisselijk zuipen is echt zo 2007. Gelukkig is het bijna 2008.
PWBF
pi_55633424
Gisteren even naar een feestje, allemaal net 14/15-jarige rokende en drinken de "stoere" en "coole" breezers-sletjes . Ik echt zo WTF en dan ben ik nog niets een zo oud...

-xxx-
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_55633429
Rockanje en Oostvoorne

Allemaal inteelt me dunkt.
PWBF
pi_55636992
wat een non-nieuws zeg, zoiets is landelijk nieuws??

Duidelijk weer dat de overheid z'n anti-drank voor jongeren campagne is gestart, lekker de media mee laten doen met elk klein happeningetje en de massa zal weer lekker instemmen met het weggeven van vrijheiden.
pi_55637267
Dit is toch normaal in Nederland
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_55640345
En terecht,op die leeftijd behoor je nog niet dronken te zijn (in feite mag je nog niet eens drank kopen) als die portier dat niet had gedaan en een van die meisjes was onwel geworden dan was waarschijnlijk de disco gesloten!

Nu even uitzoeken waar ze zijn geweest voor het indrinken en wie ze die drank heeft gegeven en die een bijhoorlijke douw geven.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_55661612
Ik ken dit meisje, zij heeft dit commentaar gelezen. Ze vid het heel dom dat jullie zo reageren, ik ook waar slaat dit op mensen? Hun ouders de schuld geven? Die ouders wisten het niet eens. Geen conclusies trekken als je de waarheid niet weet! En al helemaal niet over ouders beginnen dan ben je wel heel erg levenloos. En om hier zo'n grote gebeurtennis van te maken?? Is dat echt nodig, of dit dit 1e x is dat dit gebeurd. Of degen die critici geven nog nooit iets doms hebben gedaan. Heel volwassen hoor, blijf zo door gaan
pi_55661695
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:09 schreef Ybe het volgende:
Ik ken dit meisje, zij heeft dit commentaar gelezen. Ze vid het heel dom dat jullie zo reageren, ik ook waar slaat dit op mensen? Hun ouders de schuld geven? Die ouders wisten het niet eens. Geen conclusies trekken als je de waarheid niet weet! En al helemaal niet over ouders beginnen dan ben je wel heel erg levenloos. En om hier zo'n grote gebeurtennis van te maken?? Is dat echt nodig, of dit dit 1e x is dat dit gebeurd in Nederland. Of degen die critici geven nog nooit iets doms hebben gedaan. Heel volwassen hoor, blijf zo door gaan
pi_55661743
quote:
Ik ken dit meisje, zij heeft dit commentaar gelezen. Ze vid het heel dom dat jullie zo reageren, ik ook waar slaat dit op mensen? Hun ouders de schuld geven? Die ouders wisten het niet eens. Geen conclusies trekken als je de waarheid niet weet! En al helemaal niet over ouders beginnen dan ben je wel heel erg levenloos. En om hier zo'n grote gebeurtennis van te maken?? Is dat echt nodig, of dit dit 1e x is dat dit gebeurd. Of degen die critici geven nog nooit iets doms hebben gedaan. Heel volwassen hoor, blijf zo door gaan
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_55661747
quote:
Ze noemt ons dom . Dan is ze nog dommer dan ik dacht . Maar ze heeft binnenkort vast een SOA en dan hebben we geen last meer van haar .

-xxx-
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_55661799
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:54 schreef Xith het volgende:
wat een non-nieuws zeg, zoiets is landelijk nieuws??

Duidelijk weer dat de overheid z'n anti-drank voor jongeren campagne is gestart, lekker de media mee laten doen met elk klein happeningetje en de massa zal weer lekker instemmen met het weggeven van vrijheiden.
Werd eens tijd, zou je bedoelen. Springt er eens een keertje een of andere fransoos van een brug af worden de paddo's verboden. Hoeveel doden ten gevolge van alcohol zijn er in een jaar?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')