Wat een belachelijke ouders.quote:Telegraaf
OUDDORP - Een discotheek in Ouddorp heeft vrijdagavond twee meisjes van 13 en 14 jaar geweigerd, omdat ze behoorlijk dronken waren.
De portier van de uitgaansgelegenheid droeg de uit Rockanje en Oostvoorne afkomstige meisjes over aan de politie. Die belde hun ouders om hen op te komen halen.
Tijdens het wachten moest het jongste meisje vier keer overgeven.
Volgens de politie hadden de twee, voordat ze naar de disco aan de Boompjes gingen, zich flink ingedronken.
Laten we het niet gaan dramatiseren, er word altijd nog raar opgekeken door het Nederlandse volk als er mensen staan te kotsen bij een discotheek.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:38 schreef GizartFRL het volgende:
Tja. Die zijn er pas laat bij..
Die ouders/verzorgers zijn compleet geschift. Welke idioten geven hun dochtertjes toestemming om 's avonds te gaan zuipen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:31 schreef tequi3 het volgende:
Nogal snel om de ouders de schuld te geven. 14 jaar, dus kan best hun eerste keer drank stiekem ergens bij een vriendinnetje zijn.
Wie zegt dat ze toestemming hadden?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:50 schreef Ippon het volgende:
[..]
Die ouders/verzorgers zijn compleet geschift. Welke idioten geven hun dochtertjes toestemming om 's avonds te gaan zuipen?
Waar haal je het vandaan dat de ouders hiervoor toestemming hebben gegeven?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:50 schreef Ippon het volgende:
[..]
Die ouders/verzorgers zijn compleet geschift. Welke idioten geven hun dochtertjes toestemming om 's avonds te gaan zuipen?
quote:Op zondag 30 december 2007 20:09 schreef Ybe het volgende:
Ik ken dit meisje, zij heeft dit commentaar gelezen. Ze vid het heel dom dat jullie zo reageren, ik ook waar slaat dit op mensen? Hun ouders de schuld geven? Die ouders wisten het niet eens. Geen conclusies trekken als je de waarheid niet weet! En al helemaal niet over ouders beginnen dan ben je wel heel erg levenloos. En om hier zo'n grote gebeurtennis van te maken?? Is dat echt nodig, of dit dit 1e x is dat dit gebeurd in Nederland. Of degen die critici geven nog nooit iets doms hebben gedaan. Heel volwassen hoor, blijf zo door gaan
quote:Op zondag 30 december 2007 20:09 schreef Ybe het volgende:
Ik ken dit meisje, zij heeft dit commentaar gelezen. Ze vid het heel dom dat jullie zo reageren, ik ook waar slaat dit op mensen? Hun ouders de schuld geven? Die ouders wisten het niet eens. Geen conclusies trekken als je de waarheid niet weet! En al helemaal niet over ouders beginnen dan ben je wel heel erg levenloos. En om hier zo'n grote gebeurtennis van te maken?? Is dat echt nodig, of dit dit 1e x is dat dit gebeurd. Of degen die critici geven nog nooit iets doms hebben gedaan. Heel volwassen hoor, blijf zo door gaan
Ze noemt ons domquote:Op zondag 30 december 2007 20:09 schreef Ybe het volgende:
Ik ken dit meisje, zij heeft dit commentaar gelezen. Ze vid het heel dom dat jullie zo reageren, ik ook waar slaat dit op mensen? Hun ouders de schuld geven? Die ouders wisten het niet eens. Geen conclusies trekken als je de waarheid niet weet! En al helemaal niet over ouders beginnen dan ben je wel heel erg levenloos. En om hier zo'n grote gebeurtennis van te maken?? Is dat echt nodig, of dit dit 1e x is dat dit gebeurd. Of degen die critici geven nog nooit iets doms hebben gedaan. Heel volwassen hoor, blijf zo door gaan
Werd eens tijd, zou je bedoelen. Springt er eens een keertje een of andere fransoos van een brug af worden de paddo's verboden. Hoeveel doden ten gevolge van alcohol zijn er in een jaar?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:54 schreef Xith het volgende:
wat een non-nieuws zeg, zoiets is landelijk nieuws??
Duidelijk weer dat de overheid z'n anti-drank voor jongeren campagne is gestart, lekker de media mee laten doen met elk klein happeningetje en de massa zal weer lekker instemmen met het weggeven van vrijheiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |