quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat verheugen neem ik terug
Maar ben wel trots op mijn voorspelling
Zitten ze wel naar hetzelfde programma te kijken? Moet je Gordon horen!quote:
dat dusquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Het begin van Charlene was niet zo, nu is het al wat beter.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]geweldig ingeschat
of had je een bron?
Auwquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je een lijntje met de familie van Neil ofzo
Hey tinkepinkie van mequote:Op zaterdag 29 december 2007 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zitten ze wel naar hetzelfde programma te kijken? Moet je Gordon horen!
Jij naast je stoel van verbazing?!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:32 schreef happyme28 het volgende:
Als je hoog uithhaalt moet je er niet naast gaan zingen natuurlijk
Ik begrijp er geen kont vanquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:31 schreef Wilskracht het volgende:
Nei 5 is de juiste score
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:27 schreef Wilskracht het volgende:
Neil 5 begin was 3 daarna iets hersteld
5 en 3
Ik ook niet terwijl ik haar 2 weken geleden pre liveshow erg goed vond.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind Charlene helemaal niet goed zingen vandaag.
Das nou muzikaliteit, Greys.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:32 schreef Greys het volgende:
Ik snap het niet, ik hoorde toch heel wat zeer verkeerde noten
Vond haar vorige keer veel beter...
Hij was Neil een punt aan het geven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen kont van.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen kont van.
Ja ik loop eindelijk weer gelijk.quote:
Ik had geen TT, dus heb ik die van jou genomen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Sven, wel lachen dat we precies hetzelfde dachten als TT![]()
Ik noem dat de "Kiss of death"quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij was Neil een punt aan het geven.
Ja, ik! Het klonk sensationeel goed!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een bizar jurycommentaar vandaag. Volgens mij klinkt het in de studio totaal anders dan op tv (zoals gewoonlijk). Is er iemand van Fok in de studio vandaag?
Oh dan ben je gewoon een diefquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had geen TT, dus heb ik die van jou genomen.
Dat. Of ze hebben happy pills gegeten...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een bizar jurycommentaar vandaag. Volgens mij klinkt het in de studio totaal anders dan op tv (zoals gewoonlijk). Is er iemand van Fok in de studio vandaag?
Dan was Neil ook zeer muzikaal.quote:
Boris deed het wel goed.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Ollie doet Michael Jackson?
Dat kan bijna alleen maar slecht zijn.
Okee, Spandau Ballet dus, ook moeilijk lijkt me
Nouja, das jouw (slechtequote:Op zaterdag 29 december 2007 20:35 schreef Greys het volgende:
er zaten echt heel mindere stukjes bij, of je dat nou wilt of niet![]()
Alles beter dan Neil.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:35 schreef WaStEd het volgende:
doei Ollie
ja!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Vond dit vroeger toch altijd zo'n boutband. Tegenwoordig vind ik het wel aardig klinken. Ben ik burgerlijk geworden?
Heel duidelijk ja. Maar minder dan de dames.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:36 schreef Re het volgende:
beter dan Neil iig
JA!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Vond dit vroeger toch altijd zo'n boutband. Tegenwoordig vind ik het wel aardig klinken. Ben ik burgerlijk geworden?
Ollie is ook heel muzikaal, hoor je dat?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja, das jouw (slechte) smaak
. Ik vond het heel goed.
Nou hij was beter dan die andere jongen. neil? met die irritante vader.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:37 schreef dronkeykong het volgende:
Ollie![]()
Let op hij wordt afgeslacht door de jury
Nou, en dat is gewoon niet waar, het wás niet valsquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:37 schreef Greys het volgende:
(We gaan er niet over steggelen, daarvoor is het veel te gezellig, maar bij sommige noten was het gewoon vals=vals hoor, dat moet je toch echt kunnen horen).
Wat zei ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou hij was beter dan die andere jongen. neil? met die irritante vader.
Ja dus.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:37 schreef dronkeykong het volgende:
Ollie![]()
Let op hij wordt afgeslacht door de jury
Hey uniekhoorn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik snap de jury echt niet hoor, dit was beter dan Neil...
En Neil veel stemmen kosten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:40 schreef Together het volgende:
Dit gaat hem veel stemmen opleveren.
Juist wel. Neill was slechter en die willen ze nu kwijt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:40 schreef Wilskracht het volgende:
Eric je snapt niet hoe kritisch jje bent hoe meer stemmen krijgt
Boehoehoe marky, maar Charlene was hastikke goed. Face it.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:40 schreef marky het volgende:
Eerlijk commentaar van de jury op Ollie jammer dat ze dat net bij Charlene niet deden
Wie en waarom? Ik volgde het niet?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:40 schreef Svensational het volgende:
Nou heeft ie 't helemaal verprutst bij BVO!
Nah... Jim zag er leuk uit. Neil niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
...maar hij heeft een Idols-kop (like Jim)...
Heb je de familie wel eens gezienquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:40 schreef MissBliss het volgende:
Hoe kunnen ze dan wél positief zijn over Neil?
Hij maakte telefoongebaartjes!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie en waarom? Ik volgde het niet?!
"het maakt niet uit wat de jury zegt, ik heb toch genoeg fans"quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef dronkeykong het volgende:
Ik miste de opmerking van Ollie :S
Euhhh Neil was lang niet zo vals als Ollie. die bakte er totaal niets van.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Juist wel. Neill was slechter en die willen ze nu kwijt.
Hebben ze geleerd van HJ en dat grietje. rafaella?
Maar dat was na die opmerking van Sven toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij zei toch genoeg fans te hebben.
Volgens mij voelt hij zich enorm ongemakkelijk en wil daarom 'grappig' doen.
kampenelliesquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je de familie wel eens gezien
Eén verkeerde opmerking en de Hummer van Gordon staat op vier bierkratjes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je de familie wel eens gezien
Mja ik zat niet op te letten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dat was na die opmerking van Sven toch?.
Hij is wel een groupiesletje op zijn Hyves iig.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:42
schreef Foxriver het volgende:
Heeft die vader van neil de jury bedreigd ofzo.. die neil zong nog slechter dan deze gozer
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"het maakt niet uit wat de jury zegt, ik heb toch genoeg fans"
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:42 schreef djkoelkast het volgende:
tijd voor Tiffany, dan kan de tv tenminste uit daarna
purple rain natuurlijk...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Nathalie. Greys,wat gaat naat zingen
Yep dat kan niet in Nederland hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:42 schreef Wilskracht het volgende:
Ollie gaat er uit door deze opmerking
Kom op zeg. Ik kijk eerst nog het liefst naar performance en dan is Neil echt exit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ollie: Het maakt niet zoveel uit wat de jury zegt ik heb toch genoeg fans
Hopen dat dat zijn kop kost
Shhhhhh...... Ollie was echt gruwelijk vals, vooral in het begin.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:45 schreef Greys het volgende:
BVO, ik vind je een schat van de bovenste plank hoor, maar je bent af en toe een beetje verblinddoofd door je favorieten ben ik bangMaar je enthousiasme is geweldig
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:44 schreef vw_caddy het volgende:
Eén verkeerde opmerking en de Hummer van Gordon staat op vier bierkratjes.
Purple Rain zou wel HEEL tof zijn ja, maar ik krijg even niets doorquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Nathalie. Greys,wat gaat naat zingen
Precies. wat een engerdje en belediging voor Jim.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nah... Jim zag er leuk uit. Neil niet.
De jeugd van tegenwoordig ook nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Die Nathalie kan niet eens normaal Nederlands....![]()
(kunnen ze nog beter Brian op het podium zetten)quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. wat een engerdje en belediging voor Jim.![]()
Ze is pas een paar jaar in Nederland dus ik vind dat ze al goed Nederlands praatquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
cutie? ik vind het één pak snot en ze moet normaal Nederlands leren
nee inderdaad, met hun "watskebeurd" maar die hebben toch niet aan Idols meegedaan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:46 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig ook niet
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
cutie? ik vind het één pak snot en ze moet normaal Nederlands leren
Nou en. Jij wel dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Die Nathalie kan niet eens normaal Nederlands....![]()
sorry niet met je eens.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef marky het volgende:
[..]
Euhhh Neil was lang niet zo vals als Ollie. die bakte er totaal niets van.
Ik denk nog steeds Ain't nobody van Chakakan! Ze lijkt daar fysiek ook wel een beetje op. Qua postuur enzo....quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Purple Rain zou wel HEEL tof zijn ja, maar ik krijg even niets door
Komt ze vandaan dan ? is me ff ontschotenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze is pas een paar jaar in Nederland dus ik vind dat ze al goed Nederlands praat
Oja, bijna vergeten... Maar dat luister ik liever ook niet.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:46 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig ook niet
tina turner ofzoquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Purple Rain zou wel HEEL tof zijn ja, maar ik krijg even niets door
Nopes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
Heeft Mirjam al gezongen, was wel benieuwd naar haar optreden.....
Ah. Gatver. Maarja, dat krijg je er van als je PC en TV niet op één lijn staan, dan mis je zulke walgelijkheden nog weleensquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij maakte telefoongebaartjes!
mirjam?... die heeft wel een Sade stemquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:48 schreef Greys het volgende:
Zou iemand ook nog Smooth Operator gaan zingen?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou en. Jij wel dan?het is: spreekt niet eens normaal Nederlands/ kan niet eens normaal Nederlands spreken.
Das wel iets voor Mirjamquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:48 schreef Greys het volgende:
Zou iemand ook nog Smooth Operator gaan zingen?
alsjeblieft zeg.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
(kunnen ze nog beter Brian op het podium zetten)
Zou ook goed bij haar passen, maar ik hoop dat ze iets gaat zingen dat niet zo voor de hand ligt bij haar, zeg maar. Dus ook géén Tina Turnerquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds Ain't nobody van Chakakan! Ze lijkt daar fysiek ook wel een beetje op. Qua postuur enzo....
kon je het niet vinden dan ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:49 schreef SSJKliko het volgende:
Waarom zie ik Idols #31 niet in het idols 4 forum? :S
Zekers te weten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:42 schreef Wilskracht het volgende:
Ollie gaat er uit door deze opmerking
Nee. Dus keek ik maar bij een van de actieve IDO leden of die 'm in z'n postarchief had staan.quote:
Bugje, je kan beter kijken bij de Nieuwe topics. http://forum.fok.nl/rde/list_new_topicsquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:49 schreef SSJKliko het volgende:
Waarom zie ik Idols #31 niet in het idols 4 forum? :S
Greys, luister Charlene straks nog eens na en je ontdekt de muzikaliteit. Charlene was weer sensationeel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:45 schreef Greys het volgende:
BVO, ik vind je een schat van de bovenste plank hoor, maar je bent af en toe een beetje verblinddoofd door je favorieten ben ik bangMaar je enthousiasme is geweldig
![]()
nou hier zitten we dusquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:50 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nee. Dus keek ik maar bij een van de actieve IDO leden of die 'm in z'n postarchief had staan.
Welcome to the 80'squote:Op zaterdag 29 december 2007 20:50 schreef SSJKliko het volgende:
Wendy ziet eruit alsof ze een gordijn van de rails af heeft gerukt en aangetrokken heeft![]()
En Charlene loopt in een plastic regenjas
we hebben het hier over soppende pubertjes he... die kijken niet naar zijn stem hoor...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:50 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Zekers te weten.
En wat zijn dat trouwens voor wazige shots tussendoor?
Zie je de jury saai voor zich uit kijken, hun jasje goed doen. Shots van de kandidaten.
Alsof zij mij moeten boeien in die 1,5 minuut.
Nog niet. Daar ik wacht ik nog wel even opquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oja, bijna vergeten... Maar dat luister ik liever ook niet.....
Heeft Mirjam al gezongen, was wel benieuwd naar haar optreden.....
Je hebt me niet horen zeggen dat ze niet muzikaal is en ik vind haar echt goed, maar deze keer zaten er valse noten in. Welles, welles, wellesquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Greys, luister Charlene straks nog eens na en je ontdekt de muzikaliteit. Charlene was weer sensationeel.
Het shot van Jerney bij Neil was geweldig. Nu Nathalie, straks Nigelquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja heel raar die shots van de jury en anderen tussendoor. En ineens dat gepraat met de kandidaten en Wendy tussendoor, dat was eerst toch niet
Ik mag toch hopen dat ze meer smaak heeft... en volgens mij zit die Neil in de kast en is ie bang voor zijn pappa om eruit te komenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:51 schreef SSJKliko het volgende:
Opvallend trouwens, toen Neil zong zoomden ze in op Charlene, en toen Charlene zong zoomden ze in op Neil.
Ja, nu komt het pas los.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
de zachte stukjes zijn niet zo lekker gezongen maar als ze kracht zet is het
heel irritant, net zoals dat debiele geschreeuwquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Wel heel luidruchtige ademhaling.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is zowaar te verdragen deze keer.
Terwijl ik het juist minder vind dan vorige keren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:55 schreef Svensational het volgende:
Eindelijk een écht goed optreden!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:55 schreef Svensational het volgende:
Eindelijk een écht goed optreden!
Dat verbaast me niks.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:56 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
Terwijl ik het juist minder vind dan vorige keren.
Viel me ook op!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Wel heel luidruchtige ademhaling.
eenschquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:57 schreef BVO het volgende:
Charlene vond ik vandaag beter dan Nathalie, hoewel ze beiden favorieten zijn van me.
Ik bedoelde trouwens gewoon van deze uitzending, niet eindelijk een goed optreden van Nathalie.quote:
Ik ook, vond het heel mooiquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:57 schreef Greys het volgende:
Ik hield er wel van juist, een heel aparte uitvoering, lekker haar eigen versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |