AryaMehr + 1quote:Op zondag 30 december 2007 13:44 schreef AryaMehr het volgende:
Slag om Koersk?
quote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef Neleos het volgende:
De slag bij Waterloo?
Its-Jojo-4you + 1quote:Op zondag 30 december 2007 14:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Guns N'Roses
quote:Op zondag 30 december 2007 14:29 schreef qonmann het volgende:
Dikke deur Pipo Mammaloy KlukKluk
quote:Op zondag 30 december 2007 14:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rob de Nijs
Nee hoor, Rob de Nijs. Maar hij heet 'ritme van de regen' zag ik.quote:Op zondag 30 december 2007 14:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En zachtjes en venster enzo is dat niet van Nijman?
quote:Op zondag 30 december 2007 15:02 schreef Neleos het volgende:
Platoon?
PhysicsRules + 1quote:Op zondag 30 december 2007 15:12 schreef PhysicsRules het volgende:
Salinger
Ik mis mijn puntje van de koelakkenquote:Op zondag 30 december 2007 15:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
PhysicsRules + 1
Punten deel 1111
ChrisJX 5
starla 2
Hi_flyer 1
qonmann 2
SaskiaR 1
ChopperMick 3
hhhpsycho 3
JamesBrownie 1
Mapani 1
Mark 1
Its-Jojo-4you 3
Neleos 3
AryaMehr 1
Tomtomaat 2
PhysicsRules 1
Je zit in de goede hoek, Dawkins weerlegt de klokkenmakersanalogie juist. Maar wat is die analogie?quote:Op zondag 30 december 2007 16:04 schreef qonmann het volgende:
Richard Dawkins ..evolutie enzo
je bent zo wel weinig respectvol jegens een gemiddelde klokkenmakerquote:Op zondag 30 december 2007 16:07 schreef qonmann het volgende:
als je alle onderdelen bij elkaar gooit kan er iets goeds uitkomen ..maar de kans dat dat een goed werkende klok is ..ziehier één van de grondvragen van de evolutie
dat was zijn boek ja, wat ik op wiki kan vinden. Maar de klokkenmakersanalogie is niet van hem, maar veel ouder (Cicero schreef er zelfs over, lees ik net).quote:Op zondag 30 december 2007 16:16 schreef qonmann het volgende:
k heb een aantal boeken van Dawkins gelezen tot en met zijn selfish gene..maar ik vind 'm tegenwoordig niet zo geweldig meer ..
was het niet een blinde klokkenmaker zelfs ?
tenzij je de onderdelen inelkaar laat zetten door een klokkenmaker natuurlijk .dan komt er iets moois uitquote:Op zondag 30 december 2007 16:11 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
je bent zo wel weinig respectvol jegens een gemiddelde klokkenmaker
Dat wilde ik horenquote:Op zondag 30 december 2007 16:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
tenzij je de onderdelen inelkaar laat zetten door een klokkenmaker natuurlijk .dan komt er iets moois uit
(daar is dus een God voor nodig als je het naar de wereld doortrekt)
Vrees niet ..alles sal reg komquote:Op zondag 30 december 2007 16:45 schreef ElizabethR het volgende:
Allo allo??? Mag ik nou mijn puntje nog voor de koelakken???? Please???
in een keer goedquote:Op zondag 30 december 2007 16:51 schreef PhysicsRules het volgende:
dopplereffect
Mapani +1quote:Op zondag 30 december 2007 16:58 schreef Mapani het volgende:
Allison Dubois
quote:Op zondag 30 december 2007 17:40 schreef Mapani het volgende:
Een andere dan maar?
Oh, en even nog wat uitleg over het starten van het nieuwe topic, want ik kom er niet zo goed uit.
Waarom zie ik "Mswati III" niet als oplossing in deze draad?quote:Op zondag 30 december 2007 17:09 schreef Mapani het volgende:
Hoe heet de koning van Swaziland?
Omdat niemand hem wist?quote:Op zondag 30 december 2007 18:56 schreef pepu het volgende:
[..]
Waarom zie ik "Mswati III" niet als oplossing in deze draad?
Misschien moet je de openingspost eens lezenquote:Op zondag 30 december 2007 19:25 schreef pepu het volgende:
OK, en nu?
Als er na een goed antwoord niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan.quote:Op zondag 30 december 2007 19:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Misschien moet je de openingspost eens lezen
Uhm... dat is een beetje selectief lezen, eik moet de vragensteller eerst nog ff officiëel zeggen dat je het goed had en dán mag je een vraag stellen. Pas als dat na enige tijd niet gebeurt, kan een willekeurig iemand anders een vraag stellen.quote:Op zondag 30 december 2007 19:31 schreef pepu het volgende:
Als er na een goed antwoord niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan.
Ik was nog niet zo lang geleden in Swaziland.quote:Op zondag 30 december 2007 19:34 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Uhm... dat is een beetje selectief lezen, eik moet de vragensteller eerst nog ff officiëel zeggen dat je het goed had en dán mag je een vraag stellen. Pas als dat na enige tijd niet gebeurt, kan een willekeurig iemand anders een vraag stellen.
Overigens blijft mijn Google-opmerking nog wel staan: Ik neem aan dat je het antwoord uit je hoofd wist en niet ergens opgezocht hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |