Vrees niet ..alles sal reg komquote:Op zondag 30 december 2007 16:45 schreef ElizabethR het volgende:
Allo allo??? Mag ik nou mijn puntje nog voor de koelakken???? Please???
in een keer goedquote:Op zondag 30 december 2007 16:51 schreef PhysicsRules het volgende:
dopplereffect
Mapani +1quote:Op zondag 30 december 2007 16:58 schreef Mapani het volgende:
Allison Dubois
quote:Op zondag 30 december 2007 17:40 schreef Mapani het volgende:
Een andere dan maar?
Oh, en even nog wat uitleg over het starten van het nieuwe topic, want ik kom er niet zo goed uit.
Waarom zie ik "Mswati III" niet als oplossing in deze draad?quote:Op zondag 30 december 2007 17:09 schreef Mapani het volgende:
Hoe heet de koning van Swaziland?
Omdat niemand hem wist?quote:Op zondag 30 december 2007 18:56 schreef pepu het volgende:
[..]
Waarom zie ik "Mswati III" niet als oplossing in deze draad?
Misschien moet je de openingspost eens lezenquote:Op zondag 30 december 2007 19:25 schreef pepu het volgende:
OK, en nu?
Als er na een goed antwoord niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan.quote:Op zondag 30 december 2007 19:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Misschien moet je de openingspost eens lezen
Uhm... dat is een beetje selectief lezen, eik moet de vragensteller eerst nog ff officiëel zeggen dat je het goed had en dán mag je een vraag stellen. Pas als dat na enige tijd niet gebeurt, kan een willekeurig iemand anders een vraag stellen.quote:Op zondag 30 december 2007 19:31 schreef pepu het volgende:
Als er na een goed antwoord niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan.
Ik was nog niet zo lang geleden in Swaziland.quote:Op zondag 30 december 2007 19:34 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Uhm... dat is een beetje selectief lezen, eik moet de vragensteller eerst nog ff officiëel zeggen dat je het goed had en dán mag je een vraag stellen. Pas als dat na enige tijd niet gebeurt, kan een willekeurig iemand anders een vraag stellen.
Overigens blijft mijn Google-opmerking nog wel staan: Ik neem aan dat je het antwoord uit je hoofd wist en niet ergens opgezocht hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |