Dit helpt niet florianquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:41 schreef Florian_ het volgende:
ik vind het geweldig dat je met een kutkop en een baan als vakkenvuller positieve feedback hoopt te ontvangen op het fok forum!
En dat vind je geweldig ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:43 schreef Bellatrix het volgende:
Lol je bent 16.
Mischien motten ze beiden uit de kast komen .quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:43 schreef yvonne het volgende:
Je opent totale kuttopics en ik vind je wel wat op die lelijkerd van een Edwinuss lijken.
Nee, ga je kamer opruimen.quote:
Dat is helemaal niet geweldig .. edwinuss is gay (ik niet, voor alle "ja jij ook" roepersquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:43 schreef yvonne het volgende:
Je opent totale kuttopics en ik vind je wel wat op die lelijkerd van een Edwinuss lijken.
Nee, maar wat ik wel geweldig vind is dat je toch niet zo lelijk bent als ik gedacht had.quote:
Maar.. maar... maar..quote:
Dit ben jij toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet geweldig .. edwinuss is gay (ik niet, voor alle "ja jij ook" roepers)
En jij bent gayquote:
Waarom krijg ik dan een harde plassert als ik aan jou denk ?quote:
Die is gay.quote:
mannen, yvonne, whats the differencequote:Op zaterdag 29 december 2007 17:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan een harde plassert als ik aan jou denk ?
Omdat ik een manwijf benquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan een harde plassert als ik aan jou denk ?
ff knietjes bij elkaar houden wil wel eens helpenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:49 schreef zarGon het volgende:
Ik ruik een rottend kadaver, hier.
Moet je die snor eens scherenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:49 schreef zarGon het volgende:
Ik ruik een rottend kadaver, hier.
Das mijn keurmerkquote:
Donder op, ga een ander topic bevuilen.quote:
ontopic? dan vrees ik dat ook dit topique van je gesloten gaat wordenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Das mijn keurmerk![]()
en ontopic blijven mensen
Dat wil ik ook ...quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ontopic? dan vrees ik dat ook dit topique van je gesloten gaat worden
Face it,quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat wil ik ook ...
Mijn topic-plaats kwaliteiten gaan omlaag de laatste tijd ... steeds meer topics krijgen geen slotje![]()
Zelfs dat kan ik niet goed
huiliequote:Op zaterdag 29 december 2007 17:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat wil ik ook ...
Mijn topic-plaats kwaliteiten gaan omlaag de laatste tijd ... steeds meer topics krijgen geen slotje![]()
Zelfs dat kan ik niet goed
Maar ik ben dan wel goed in niks kunnen dus dan ben ik ergens goed in alhoewel ik doordat ik ergens goed in ben niet meer goed ben in niks kunnen en dus ben ik ik niks goed dus ik ben weer goed in niks kunnen ....quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:56 schreef LudoSanders het volgende:
TS wist je al dat je leuter niet enkel bedoelt is om uit te urineren?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:58 schreef Het_hupt het volgende:
troost je TS, Yvonne reageert in je topique![]()
die staat voor qualiteitsbagger
Kom er maar eens achter waar dat plaatje vandaan komt. En zodra je er achter bent gekomen mag je je excuus aanbieden en zelf optyfen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Donder op, ga een ander topic bevuilen.
Van mijn fobo .. GEJAT !quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kom er maar eens achter waar dat plaatje vandaan komt. En zodra je er achter bent gekomen mag je je excuus aanbieden en zelf optyfen.
Dan nog moet jij ergens anders om een slotje gaan huilen, en nou opkrassenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kom er maar eens achter waar dat plaatje vandaan komt. En zodra je er achter bent gekomen mag je je excuus aanbieden en zelf optyfen.
God wat ben jij een triest figuur zegquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dan nog moet jij ergens anders om een slotje gaan huilen, en nou opkrassen
Gelukkig heb ik nog even niksbijdragende users die vertellen wat ik benquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
God wat ben jij een triest figuur zeg
ah een laatstewoordmodje die zelfs als hij/zij merkt dattie de fout in is gegaan nog graag even door sleept met de zieligheden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog even niksbijdragende users die vertellen wat ik ben
Je trekt te snel je conclusiesquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
ah een laatstewoordmodje die zelfs als hij/zij merkt dattie de fout in is gegaan nog graag even door sleept met de zieligheden.
Wat lief toch.
Neem het laatste woord maar deo ik geef je de eer zodat je tere egotje geen schade oploopt.
nee ik voetbalde niet mee .. ik leverde alleen de voetbal voor de wedstrijdquote:
gebeurde wel met JOUW topic...quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee ik voetbalde niet mee .. ik leverde alleen de voetbal voor de wedstrijd
Ik kan goede topicvoetbal-topics maken .. nou joepie daar je wat aan in het leven...quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:41 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
gebeurde wel met JOUW topic...![]()
kan niet iedereen zeggen.
Kan nuttig zijn als je de politiek in wil, droeftoeter.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik kan goede topicvoetbal-topics maken .. nou joepie daar je wat aan in het leven...
<- huilie
Rot ik zo op? wist ik helemaal nietquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Rot ik zo op? wist ik helemaal niet
Het ventje heeft geen leven, die krijgen we hier nooit weg.quote:
Ben nou al weken zoniet maanden op zoek naar een leven .... zonder resultaatquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het ventje heeft geen leven, die krijgen we hier nooit weg.
Misschien eens bij jezelf beginnen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ben nou al weken zoniet maanden op zoek naar een leven .... zonder resultaat
Wat moet ik doen dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien eens bij jezelf beginnen.
tip, koop een spoorboekjequote:Op zaterdag 29 december 2007 18:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dan aan jou vertellen wanneer je voor de trein kan springen?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:02 schreef Het_hupt het volgende:
ontopic: TS kan beter bokser worden....................................meer kans op slagen
Als je IRL net zo autistisch overkomt als op FOK! kan je misschien beter een hoge boom uitzoeken.quote:
Maar dan krijgen ik blauwe plekken op mijn knappe smoeltje.... dan heb ik he-le-maal niks meerquote:
Gelukkig kom ik irl wel normaal overquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je IRL net zo autistisch overkomt als op FOK! kan je misschien beter een hoge boom uitzoeken.
Zo lang jij dat maar denkt knulquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik irl wel normaal over
nee lamme zak, zodat je op zoek kan gaan naar een levenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dan aan jou vertellen wanneer je voor de trein kan springen?
Als ik irl net zo autistisch zou overkomen als op fok! zou ik nu niet aan het fokken zijn maar in het gesticht zittenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo lang jij dat maar denkt knul
maar maar... ik dacht dat dat van jou een doodsverwensing wasquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee lamme zak, zodat je op zoek kan gaan naar een leven
met je verkapte doodsverwensing
gaat tie snijdenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:06 schreef Breitling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel de pijn met je mee
Je krijgt er 1 van mij kado :quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
maar maar... ik dacht dat dat van jou een doodsverwensing was
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
gaat tie snijden![]()
dat maakt me wel blij altijd .... dat er nog grotere losers dan ik op de wereld zijn
Je voldoet anders prima aan het plaatje.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
gaat tie snijden![]()
dat maakt me wel blij altijd .... dat er nog grotere losers dan ik op de wereld zijn
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je krijgt er 1 van mij kado :
Pleur snel dood ofzo
je moet niet denken, je moet het zeker wetquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
maar maar... ik dacht dat dat van jou een doodsverwensing was
uhh denk het nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je voldoet anders prima aan het plaatje.
Ik weet zeker dat dit me nu niet helptquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet niet denken, je moet het zeker wet
net zoals ik zeker dat je beter op rot
je loopt hier zelf zo vaking zielig te doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dit me nu niet helpt![]()
Dat hoort er bij.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:08 schreef Het_hupt het volgende:
hoog azijnzeikers gehalte in dit topique
Het zuurstoftekort is al zo groot dat het vermogen om normaal, begrijpelijk Nederlands te typen drastisch afneemt. Maatregelen!quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:11 schreef Scorpie het volgende:
Je neemt kostbare zuurstof in beslag die beter door iemand met meer capaciteiten heeft.
Geen probleem IBS is zo geregeld...quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:14 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft je maatschappelijkwerker trouwens vakantie ofzo?
Maar maar maar .....quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
je loopt hier zelf zo vaking zielig te doen
wat verwacht je
massale steunbetuiging op fok? in onz?
als je toch ook al naar een leven zoekt, zoek dan gelijk ook een goed paar hersensn en een flinke dosis gezond verstand
Al een keer gedaan .. toen verwezen ze me naar de reactie op jouw postquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:15 schreef Het_hupt het volgende:
als TS zich echt onzeker wil voelen, moet je eens hier [Oldbies] Preppige klefdagen! deel 2 gaan posten.![]()
Zoiets als:Hoi, ik ben nieuw hier
ik moest lachenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Al een keer gedaan .. toen verwezen ze me naar de reactie op jouw post
... en beter functionerende benen als Koos Alberts. Je punt is?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:17 schreef Rechterbal het volgende:
Nou, je hebt een beter haardos als Wilders. +1
Eindelijk een klein beetje positieviteit en jij verpest het weerquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:19 schreef Chemobakker het volgende:
[..]
... en beter functionerende benen als Koos Alberts. Je punt is?
Dude, ga eens doodquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:22 schreef MouzurX het volgende:
ik voel me echt geweldig na De nadelen van een (te) grote dikke pé-nis... gelezen te hebben ....triester dan dat kan haast niet
Doodsverwensing ban!quote:
quote:
Een ban doet geen pijn. Er is zoveel meer in deze wereld.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doodsverwensing ban!
^^ banaanvraag BAN!
^^ banaanvraag BAN!
^^ banaanvraag BAN!
^^ banaanvraag BAN!
^^ banaanvraag BAN!
^^ banaanvraag BAN!
.....
Een ban van fok doet wel pijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:25 schreef Breitling het volgende:
[..]
Een ban doet geen pijn. Er is zoveel meer in deze wereld.
die droeftoeter is hopeloos....quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heerlijk al die liefde in dit topique jegens TS
![]()
Nee, alleen maar om jullie te pestenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk zal uitlopen op een zelfmoordpoging.
Maar ik houd wel van je hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eindelijk een klein beetje positieviteit en jij verpest het weer
heaumeauquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:31 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Maar ik houd wel van je hoor.
Leuk? verandert niks aan het feit dat ik hetero ben hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:40 schreef Rechterbal het volgende:
Je hoeft het niet verborgen te houden
Omdat hij geen keurmerk heeft.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:42 schreef PeZu het volgende:
gvd wrom blijft zulke bagger eik open
maw jij snapt er dus echt geen kloot vanquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Leuk? verandert niks aan het feit dat ik hetero ben hoor![]()
[..]
Omdat hij geen keurmerk heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |