abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55626669
Bij elkaar geraapte groepen jongeren terroriseren momenteel hier de buurt.

Het is net Kanaleneiland, alleen dan een tikkeltje erger. Lawinepijlen vliegen door de lucht, Purbommen worden om lantaarnpalen gebonden, nitraten verdwijnen in brievenbussen en nog veel meer van die ongein.

Een buurtbewoner is hier net afgevoerd met de traumahelicopter omdat hij er met van zei. Hij moest het bekopen met het koppen van een croftybom.

Elk jaar weer dat vuurwerk en van die Masters of Hardcorejassendraagkneuzen die de uitgang van de kelder gevonden hebben.

Nieuwjaar
Kneuzen
U MAD?
pi_55626678
JA, OPHOEREN!
Tyfuslui
Vivre
pi_55626690
Ik wil ook zooen jas
pi_55626703
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:48 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil ook zooen jas
was jij niet die gozer die op de foto stond met een breezer?
nieuw imago aan het zoeken?

Vivre
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:51:22 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_55626731
Een croftybom koppen is wèl kut.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_55626754
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:49 schreef Strychnine het volgende:

[..]

was jij niet die gozer die op de foto stond met een breezer?
nieuw imago aan het zoeken?

Breezer Ananas
pi_55626780
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
Een buurtbewoner is hier net afgevoerd met de traumahelicopter omdat hij er met van zei. Hij moest het bekopen met het koppen van een croftybom.
Nou dat is wel heel extreem..

Zijn de daders bekend/ aangehouden?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:54:25 #8
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_55626807
Wat is een croftybom?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_55626835
Ben je niet baas in eigen bos???

pi_55626961
lol bij mij zijn het sjonnie kinderen van 10 jaar ofzo die zijn dan aan het klooien met rotjes enzo
  PR/Manusje van alles zaterdag 29 december 2007 @ 17:14:41 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_55627254
Die lui mogen allemaal dood, kansloos als ze zichzelf opblazen steek ik de vlag af uit
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_55627345
Ik was net aan het racefietsen, kreeg ook bijna zo'n projectiel op m'n kop
pi_55627372
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
Bij elkaar geraapte groepen jongeren terroriseren momenteel hier de buurt.

Het is net Kanaleneiland, alleen dan een tikkeltje erger. Lawinepijlen vliegen door de lucht, Purbommen worden om lantaarnpalen gebonden, nitraten verdwijnen in brievenbussen en nog veel meer van die ongein.

Elk jaar weer dat vuurwerk en van die Masters of Hardcorejassendraagkneuzen die de uitgang van de kelder gevonden hebben.

Nieuwjaar
Kneuzen
Vuurwerk door de brievenbus mikken, moeten ze hier eens proberen.
10 euro zegt dat ik best wel iemand op zijn bek ga tikken hiero.
pi_55627398
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:54 schreef Hukkie het volgende:
Wat is een croftybom?
Flessen-bom gemaakt van gootsteenontstopper (merk Crofty, maar 't kan natuurlijk ook met een ander merk). Al minstens een jaar lang (onder welke steen heb jij gezeten? ) populair bij kansloze jongelui die zichzelf, toeschouwers en huisdieren ermee verwonden. Ontploffing en natronloog kunnen verwondingen veroorzaken.
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:22:41 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55627442
in wat voor pauperbuurt en stad(/dorp) woont de TS dan?

Hopelijk verneuken ze hun eigen handjes ja
Huilen dan.
pi_55627478
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:18 schreef Tommeke het volgende:
Ik was net aan het racefietsen, kreeg ook bijna zo'n projectiel op m'n kop
Racefietsen!!
pi_55627492
Inderdaad kansloos. Koop gewoon legaal vuurwerk en gebruik het zoals het moet.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:25:19 #18
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_55627497
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_55627527
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:25 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Maglight voor de bakkes.
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:26:47 #20
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_55627539
Welk ghettobos woon je eigenlijk?
En waarom heb je geen jachtgeweer?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_55627552
Bij mij stonden een paar van dat soort losers vanochtend op 7.30 al vuurwerk af te steken...
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:29:39 #22
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_55627584
Toen ik het topic opende dacht ik "pfff, weer zo'n vuurwerk huilie." Maar zo'n ding naar je hoofd geslingerd krijgen is idd gewoon ronduit aso, waar de politie ook best wel voor ingeschakeld mag worden. Dat gebeurd natuurlijk niet, want ze hebben met (zwaar illegaal) vuurwerk naar iemand's hoofd gegooid, en niet te hard gereden.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_55627593
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:27 schreef RainofDeath het volgende:
Bij mij stonden een paar van dat soort losers vanochtend op 7.30 al vuurwerk af te steken...
Het erge is, vroeger, toen je nog maar 1 rotje afstak buiten de toegestane tijden had de de kit al op je dak. Tegenwoordig flikkeren ze straffeloos een croftybom in de benzinetank van je auto, en verwerpt iedereen het met "ach...ze zijn jong en het is oud en nieuw, deed jij vroeger ook!"

Rotjes ja, gewoon op de grond. Niet bij iemand in de brievenbus, en zeker geen bommen waar het leger jaloers op is.
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:30:24 #24
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_55627600
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:26 schreef McKillem het volgende:

[..]

Maglight voor de bakkes.
Even schijnen volstaat ook wel in het donker
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_55627648
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:00 schreef Maarten02 het volgende:
lol bij mij zijn het sjonnie kinderen van 10 jaar ofzo die zijn dan aan het klooien met rotjes enzo
Buurjongetje hier was ook aan de gang, ik geloof dat 'ie wel gewoon legaal vuurwerk heeft, niet extreem hard en hij begon ook gisteren pas, maar van nu tot nieuwjaarsdag zal ik 'm wel regelmatig horen.

Gelukkig zijn wij er zelf niet zo bang voor, mijn poezen schrikken er nauwelijks van. De ene ligt op de gewone plek op bed of op een matje op de grond, de andere is wel onder 't bureau gaan liggen maar niet zwaar gestresst, de totale houding is zo van 'ach ja, ik wilde gewoon eens ergens anders gaan liggen vandaag'. Vorig jaar ook zo'n houding, zocht toen ook een wat beschutter plekje op (normaal ligt ze juist helemaal bij 't raam, bovenop een kastje) maar ik heb 'r geen een keer echt zien schrikken. Het is trouwens vooral het gefluit en geknetter waar zij een hekel aan heeft; zijn de hele maand al wel knallen geweest, ook harde, en daar slaapt ze gewoon doorheen. Maar na een aantal van die knetterpijltjes vond ze het tijd om 'toevallig' even ergens anders te gaan liggen.
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:42:39 #26
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_55627921
Dan valt mijn buurt nog reuze mee zeg.
Ik hoorde hier nog wel net een ambulantie voorbijsnellen.
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:43:20 #27
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_55627939
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:29 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Toen ik het topic opende dacht ik "pfff, weer zo'n vuurwerk huilie." Maar zo'n ding naar je hoofd geslingerd krijgen is idd gewoon ronduit aso, waar de politie ook best wel voor ingeschakeld mag worden. Dat gebeurd natuurlijk niet, want ze hebben met (zwaar illegaal) vuurwerk naar iemand's hoofd gegooid, en niet te hard gereden.
Echte diehards gebruiken postduiven
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:49:39 #28
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_55628108
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:43 schreef Labtech het volgende:

[..]

Volgende keer iets inhoudelijker reageren. Bij voorbaat dank.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:51:41 #29
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_55628167
Hier zijn ze ook bezig. Ik hoorde net al weer een brandweer wagen langs racen.

Het zal wel loslopen. Hopenlijk maken ze elkaar af
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  Moderator zaterdag 29 december 2007 @ 17:56:23 #30
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_55628288
Hier ook al ...
kutpubers
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:57:28 #31
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_55628316
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:20 schreef Sheriam het volgende:
Flessen-bom gemaakt van gootsteenontstopper (merk Crofty, maar 't kan natuurlijk ook met een ander merk). Al minstens een jaar lang (onder welke steen heb jij gezeten? ) populair bij kansloze jongelui die zichzelf, toeschouwers en huisdieren ermee verwonden. Ontploffing en natronloog kunnen verwondingen veroorzaken.
Ik beschouw mezelf als een oudere jongere en ben bovendien niet kansloos. Ik denk dat ik daarom niet wist dat zoiets croftybom heet.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_55628432
Het is de tijd van het jaar. Je buurman had het kunnen verwachten. Ook op oudere leeftijd kun je nog een Darwin Award krijgen hoor. Rond oud&nieuw moet je gewoon beter oppassen. Je kan wel iedereen de schuld gaan geven, maar als je eerste prioriteit NIET 'mezelf beschermen' is, dan heb je nog wat te leren.
pi_55628491
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:02 schreef RetepV het volgende:
Het is de tijd van het jaar. Je buurman had het kunnen verwachten. Ook op oudere leeftijd kun je nog een Darwin Award krijgen hoor. Rond oud&nieuw moet je gewoon beter oppassen. Je kan wel iedereen de schuld gaan geven, maar als je eerste prioriteit NIET 'mezelf beschermen' is, dan heb je nog wat te leren.
Je hoeft helemaal niet extra op te letten als iedereen gewoon vuurwerk zoals het bestemt is afsteekt.
Vorig jaar scheelde het ook maar een meter of ik had een lawinepijl vol tegen mijn bakkes omdat dat vuile gore teringtuig het grappig vind die dingen horizontaal te laten vliegen.
Ik kan je zwart op wit bevestigen dat dat niet grappig is.

En dan nog lachen ook, ik had ze hun hart moeten laten zien. Maar daar denk op je op zo'n moment niet over na helaas.

Zij steken vuurwerk af, dus het is HUN verantwoordelijkheid om op te letter waar die troep naartoe schiet.
pi_55628499
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die lui mogen allemaal dood, kansloos als ze zichzelf opblazen steek ik de vlag af uit
pi_55628526
Je moet ze gewoon een flinke voetzoeker naar de reet gooien!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55628583
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:02 schreef RetepV het volgende:
Oja tuurlijk. Idd dom van die man om er wat van te zeggen. Je bent gek als je geen schuilkelder hebt voor dit soort dagen man
Sukkel, wat denk je dat je zegt man. Die josti's moeten met harde hand terechtgewezen worden, en als ze van een verzoek alleen maar agressiever worden stuur je de ME maar
What Would Goku Do
pi_55628780
Kutvolk inderdaad. Nou heb ik sowieso al een hekel aan lui die geen drie dagen kunnen wachten om hun vuurwerk af te steken, maar als 't dan ook nog eens op onverantwoordelijke manieren gebeurt word ik er al helemaal pislink van. Voorbeelden daarvan staan er al genoeg hier in dit topic, zoals die horizontale lawinepijl van McKillem...

Hier hoor ik ook al de hele dag van alles afgestoken worden, inclusief gewoon legaal siervuurwerk. Staat ook wel vreemd eigenlijk, een overbuurman van in de 30 die helemaal in z'n eentje vuurwerk in z'n tuin staat af te steken... Grow up, ofzo.
pi_55628893
Een lawinepijl horizontaal afsteken is gewoon dom. Als je hem zonodig aan de grond wilt zien ontploffen, bind hem dan vast ofzo aan een paal. En dan geen lantaarnpaal.
What Would Goku Do
pi_55628900
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:19 schreef Omniej het volgende:
Kutvolk inderdaad. Nou heb ik sowieso al een hekel aan lui die geen drie dagen kunnen wachten om hun vuurwerk af te steken, maar als 't dan ook nog eens op onverantwoordelijke manieren gebeurt word ik er al helemaal pislink van. Voorbeelden daarvan staan er al genoeg hier in dit topic, zoals die horizontale lawinepijl van McKillem...

Hier hoor ik ook al de hele dag van alles afgestoken worden, inclusief gewoon legaal siervuurwerk. Staat ook wel vreemd eigenlijk, een overbuurman van in de 30 die helemaal in z'n eentje vuurwerk in z'n tuin staat af te steken... Grow up, ofzo.
Ach, dat mensen vuurwerk afsteken nu. Prima weet je. Hard vuurwerk ook goed.
Maar doe het op zijn minst met enig verantwoordelijkheid. En daar ontbreekt het hem gewoon aan.
Ik vind vuurwerk ook grappig, hard (illegaal) vuurwerk des te meer. Maar mensen die er onverantwoord mee om gaan vervloek ik per direct naar hun persoonlijke hel. Vooral met hard vuurwerk moet je gewoon uit je fucking doppen kijken.
Deed ik ook toen ik het nog kocht, is me nooit fout gegaan...
pi_55628938
Hier op Kanaleneiland is het anders behoorlijk rustig hoor.
For great justice!
pi_55628948
met een honkbalknuppel naar die knapen lopen en vragen op dr nog wat te knallen valt, deed hier vanmiddag wonderen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_55629020
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_55629039
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:05 schreef McKillem het volgende:

[..]

Je hoeft helemaal niet extra op te letten als iedereen gewoon vuurwerk zoals het bestemt is afsteekt.
Vorig jaar scheelde het ook maar een meter of ik had een lawinepijl vol tegen mijn bakkes omdat dat vuile gore teringtuig het grappig vind die dingen horizontaal te laten vliegen.
Ik kan je zwart op wit bevestigen dat dat niet grappig is.

En dan nog lachen ook, ik had ze hun hart moeten laten zien. Maar daar denk op je op zo'n moment niet over na helaas.

Zij steken vuurwerk af, dus het is HUN verantwoordelijkheid om op te letter waar die troep naartoe schiet.
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:01:24 #44
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_55629645
Vuurwerk .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_55629657
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:01 schreef JDude het volgende:
Vuurwerk .
Breda
pi_55629679
Valthermond
pi_55629746
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:03 schreef McKillem het volgende:
Valthermond
Pauperdorp!
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:05:41 #48
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_55629755
1991 .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_55629776
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:05 schreef JDude het volgende:
1991 .
Kutjaar!
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:14:32 #50
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55629992
TS: je moet gewoon meedoen.

En dan juichen als je een van die rukkers 'per ongeluk' geraakt hebt met een vuurpijl.
pi_55630036
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:05 schreef McKillem het volgende:
Zelfs als je het afsteekt zoals het bedoeld is moet je nog steeds oppassen.

Jouw redenatie is in feite: 'Als iemand mij op de snelweg doodrijdt omdat hij harder rijdt dan ik, dan is het zijn schuld!'. Well, als je dood bent maakt het weinig uit wiens schuld het is, nietwaar? Terwijl je het had kunnen voorkomen als je ZELF beter op had gelet (spiegeltje regelmatig checken enz.).

Je begrijpt wel: ik heb geen medelijden met slachtoffergedoe. Als iets je overkomt is het erg. Maar zolang je er ZELF ook nog wat aan had kunnen doen, ben je geen slachtoffer. Je bent geen kind meer.
pi_55630297
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:24 schreef baNEEL het volgende:

[..]

Racefietsen!!
baNEEL
Tis heerlijk gezond om op een fietsje te zitten hoor, zeker met dit weer.
pi_55630579
Pak de slip van je vriendin en ga de straat op.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
pi_55630830
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Breda
Enschede
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_55632120
Helemaal geen last daarvan in mijn buurt hoor
pi_55633589
Vind het wel wat hebben, soms een knalletje op de achtergrond. Geeft het gevoel van oud en nieuw
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_55637242
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:16 schreef RetepV het volgende:

[..]

Jouw redenatie is in feite: 'Als iemand mij op de snelweg doodrijdt omdat hij harder rijdt dan ik, dan is het zijn schuld!'. Well, als je dood bent maakt het weinig uit wiens schuld het is, nietwaar? Terwijl je het had kunnen voorkomen als je ZELF beter op had gelet (spiegeltje regelmatig checken enz.).

Je begrijpt wel: ik heb geen medelijden met slachtoffergedoe. Als iets je overkomt is het erg. Maar zolang je er ZELF ook nog wat aan had kunnen doen, ben je geen slachtoffer. Je bent geen kind meer.
Dus ik moet een lawine pijl die recht over de straat afgeschoten word maar gewoon incalculeren en rekening mee houden? En als ik hem tegen mijn kanis aan krijg moet ik maar beter opletten?
Doe eens normaal?
Tuurlijk moet je opletten waar je loopt met oud en nieuw, maar dit slaat natuurlijk kant nog fokking wal wat jij zegt.
Ik hoef geen rekening te houden met mentaal gestoorde mongolen die dingen de verkeerde kanten op sturen. Zij moeten die dingen gewoon de lucht in schieten, en niet over straat laten vliegen. Wat vind je daar van?
Zeker met lawinepijlen, want als zo'n ding voor je kop ontploft is wel mooi einde oefening.

[ Bericht 4% gewijzigd door McKillem op 29-12-2007 23:17:11 ]
  zaterdag 29 december 2007 @ 23:04:54 #58
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_55637306
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:16 schreef RetepV het volgende:

[..]

zou je even het nummer van je dealer naar me willen PM-en?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_55637534
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef deepart het volgende:
Vind het wel wat hebben, soms een knalletje op de achtergrond. Geeft het gevoel van oud en nieuw
idd
pi_55637839
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef deepart het volgende:
Of je gaat gewoon op vakantie naar Irak
Knalletjes genoeg
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_55639236
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Of je gaat gewoon op vakantie naar Irak
Knalletjes genoeg
Of jij gaat lekker naar de Sahara, hebben ze zeker geen knalletjes.
  zondag 30 december 2007 @ 11:04:22 #62
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_55646925
Hier knalt het al sinds september
Opvallend is dat het rond 18:00 meestal rustig is, want dan zijn die kleuters bij pappa en mamma om te eten, rond 19:00 begint het weer. En natuurlijk liefst knallen als het donker is, want die mietjes zijn te schijterig om te knallen als ze gezien kunnen worden. Het mooist vinden ze het om om half vijf 's nachts te knallen om dan gauw weg te scheuren op hun half afbetaalde bromscooter. Want ja, je zou eens gepakt worden, dan pakt je pappa je brommer af en mag je een overall aan en plantsoenen schoonmaken voor straf, en zonder toetje naar bed....

Of ze knallen wat onderdelen eraf, vingers of zo, op zich natuurlijk prima, maar dan mag ik weer meebetalen aan hun wajong uitkering
...
pi_55647621
kanker rotjes zeg, fel kut geluid, steek dan gewoon het belgische vuurwerk af, daar heb ik minder problemen mee omdat het minder irritant is
pi_55678329
Dus, ik rijd rustig op mijn fietsje naar iemand toe, heerlijk genietend van de prachtige ochtendzon, moet ik onder een tunneltje door. Nu zit het zo, in dat tunneltje stonden een drietal 10-jarige jongetjes, extreem pauper te wezen met hun 'knal'vuurwerk, ze plaatsen dus een of ander siervuurwerk op het fietspad, terwijl er allemaal mensen aan komen fietsen!

Gelukkig ging het niet af, maar de persoon voor mij fietste echter gewoon door, maar als dat projectiel ten ontploffing was gekomen, had ie niet meer verder kunnen fietsen

Klacht: Wederom asociale ouders die hun asociale kinderen niet bij de teugels houden.

Klacht: Paupers die cool denken te zijn met hun vuurwerk

En ja, ik kan er wel mee omgaan, ik ben het er gewoon niet mee eens! En deze hoort niet in het algemene topic, dit was een bijna doodservaring!
  maandag 31 december 2007 @ 12:33:51 #66
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_55678425
En het mooie is dat die mennekes niets illegaals doen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 31 december 2007 @ 12:34:32 #67
69994 seto
-|||--------|||-
pi_55678448
Ik gooi altijd nitraten op het fietspad als er fietsers aankomen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_55678479
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:31 schreef 3lmo het volgende:
Klacht: Paupers die cool denken te zijn met hun vuurwerk
Ouwe, kijk :

*pang*

Ouwe lauwe shit.
  maandag 31 december 2007 @ 12:35:33 #69
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55678484
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:34 schreef seto het volgende:
Ik gooi altijd nitraten op het fietspad als er fietsers aankomen.

triest mannetje ben je (deze zin is op verzoek van janetje)
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  maandag 31 december 2007 @ 12:35:52 #70
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_55678500
Volgens mij zijn er meer klagende fokkers dan knallende delinquenten.
  maandag 31 december 2007 @ 12:36:13 #71
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55678513
Stond net te tanken werd er toch een groepje aangehouden. Meneer agent was het er niet mee eens dat ze zomaar overal vuurwerk liepen te gooien. Kindjes mochten fijn hun rugzakjes leeghalen en kregen een bon!
Zo hoort het
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_55678514
Van s'morgens 10 uur tot middernacht 2 uur is het mogelijk, zelfs voor dat kleine grut, om vuurwerk af te steken. Je kan bijvoorbeeld wel gaan roepen dat ze rekening moeten houden met voorbijgangers.
Google is your friend, abuse your friends
pi_55678531
mensen met vuurwerk mogen ze gewoon afschieten.
pi_55678553
op oudjaarsdag moet je ook nooit de straat opgaan zonder je SuperSoaker 3000.
pi_55678583
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:36 schreef Lips het volgende:
Stond net te tanken werd er toch een groepje aangehouden. Meneer agent was het er niet mee eens dat ze zomaar overal vuurwerk liepen te gooien. Kindjes mochten fijn hun rugzakjes leeghalen en kregen een bon!
Zo hoort het
Zo hoort 't, aanpakken als ze nog jong zijn
pi_55678634
Ze mogen wel een beetje rekening houden met voorbijgangers..
Dan is er opzich weinig aan de hand
  maandag 31 december 2007 @ 12:40:16 #77
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_55678640
Ik zag net een groepje hanggepensioneerden, die zijn nog erger!
pi_55678695
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:33 schreef Biogarde het volgende:
En het mooie is dat die mennekes niets illegaals doen.
Nou, vuurwerk plaatsen op een fietspad waar mensen fietsen, daarmee breng je ze in gevaar. Ik gok erop dat dat wel illegaal is.
pi_55678734
Paupers met hun pauper woorden
  maandag 31 december 2007 @ 12:53:27 #80
78498 classpc
I don't like change
pi_55679100
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:39 schreef danny91184 het volgende:
Ze mogen wel een beetje rekening houden met voorbijgangers..
Dan is er opzich weinig aan de hand
Wat hij zei
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_55679125
Ik zag hier net een paar mannen van een jaar 20 - 25 lopen lopen met een rugzak vol rotjes en van die kleine kutpijltjes
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_55679254
quote:
Zo hoort het
pi_55679270
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:54 schreef okkie-man het volgende:
Ik zag hier net een paar mannen van een jaar 20 - 25 lopen lopen met een rugzak vol rotjes en van die kleine kutpijltjes
  maandag 31 december 2007 @ 13:00:15 #84
201178 Leprachaun
I want me gold!
pi_55679306
Als je over die ene dag in het jaar gaat zeiken dan moet je toch echt een leven gaan zoeken denk ik...
En mensen die vroeger zelf klein waren hebben noooooooooooit kattekwaad uitgehaald
Verzet is smurf!
pi_55679361
Bouw dan een spudgun. Paar stukken PVC van de Praxis á 20 euro en klaar ben je. Enige wat je dan nodig hebt is een bus haarlak en een zak piepers. Dàt is pas knallen!
pi_55679689
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:01 schreef SharQueDo het volgende:
Bouw dan een spudgun. Paar stukken PVC van de Praxis á 20 euro en klaar ben je. Enige wat je dan nodig hebt is een bus haarlak en een zak piepers. Dàt is pas knallen!
En dan raar staan te kijken als het fout gaat
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_55679751
ja idd, paupertjes!
pi_55679935
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:12 schreef okkie-man het volgende:

[..]

En dan raar staan te kijken liggen bloeden en krijsen als het fout gaat
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_55679988
quote:
Zo hoort het
Lulkoek.:')
pi_55679999
Net hier voor de deur...
Rugzakje vol vuurwerk.. vuur in rugzakje...
Resultaat:

Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_55680012
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:12 schreef okkie-man het volgende:

[..]

En dan raar staan te kijken als het fout gaat
Laatst nog een gebouwd. PVC-Lijm gekocht waar op stond: "niet geschikt voor drukkamers". Gevolg: Achterkant van de buis vloog in de bosjes na de 10e keer ofzo.
pi_55680017
ja of ze zagen je niet aankomen en dus is het jouw fout dat je door hun vuurwerk rijd moet wel van 2 kanten komen he ...
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_55680127
Och gut, arm schaap. Moest je zomaar 5 sec wachten voor kinderen die een jaar lang uitkijken naar de dag waarop ze weer lekker kunnen knallen met rotjes en vuurtollen.

Gelukkig had je nog even de tijd om je ongelukige kutleven in een topic uiteen te zetten.
pi_55680160
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:26 schreef Batsnek het volgende:
Och gut, arm schaap. Moest je zomaar 5 sec wachten voor kinderen die een jaar lang uitkijken naar de dag waarop ze weer lekker kunnen knallen met rotjes en vuurtollen.

Gelukkig had je nog even de tijd om je ongelukige kutleven in een topic uiteen te zetten.
Aldus een gefrustreerde user.
  maandag 31 december 2007 @ 13:32:37 #95
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_55680307
ach man laat die jochies lekker vuurwerk afsteken, je bent maar 1 keer jong.
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_55680395
Als ze er netjes mee omgaan is het ook geen probleem. Het is prima als ze één keer per jaar lol met het maken van herrie hebben.
Dus niet in andermans/vrouws tuinen gooien, niet tegen huizen aangooien, niet naar mensen gooien, niet voor auto's of fietsers gooien, niet naar dieren gooien enz.

Een paar jaar geleden is een oudere man overleden aan een hartinfact omdat er een stel jongetjes rotjes voor zn voeten gegooid hadden. Hij had een hartkwaal en hij was al wat ouder dus kon zn hart het niet meer aan.
pi_55680412
En daarom neem ik voor de grap soms een portable poederblusser mee. Dat brand lekker in hun ogen
  maandag 31 december 2007 @ 13:46:03 #99
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_55680720
Ik ga altijd in de bosjes liggen met mijn PVC buis geweer en ga mensen beschieten met gillende keukenmeiden!
pi_55681212
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:22 schreef MouzurX het volgende:
ja of ze zagen je niet aankomen en dus is het jouw fout dat je door hun vuurwerk rijd moet wel van 2 kanten komen he ...
Zij zien je niet aankomen, steken hun vuurwerk af, en dan is het jouw fout dat je er door heen rijdt
WTF. Dus als iemand door rood rijdt en iemand aanrijdt die door groen rijdt, dan had diegene die door groen reed maar uit moeten kijken? Hij kon toch zien dat er iemand aankwam die niet op de lichten lette?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')