quote:De gene die als eerste een lijstje van 5 volmaakt met project/artiest/bandnamen van heerschap Todd Terry krijgt de volgende punt
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:26 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
Misschien op oudjaarsdag een dubbele puntentopic.quote:
en dat maakt 5quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:41 schreef MadMaster het volgende:
Royal House en Orange Lemon ook nog...
Dank Nipeng weer...![]()
Artwork Talk Talk, maar die hoes zegt me niets...quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Wil iemand zich nog buigen over deze vraag?
[ afbeelding ]
Welk album van wie?
Da's correct en ik doe er een punt voor...quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ik dacht dat die van Talk Talk was.
Ik heb het album 'Works' van Todd Terry en daar staat CLS niet op, maar ik had het wel moeten weten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:04 schreef timbob het volgende:
verder had ik wel verwacht dat CLS zou opduiken (Can you feel it.. grote hit toch wel)
en Gypsymen (Babarabatiri)
quote:In de tijd van chimpansees was ik een aap, butaan in mijn aders zodat moet ik uit junkie met plastic eyeballs krijgen, spraypaint de groenten, de boxen van het hondvoedsel met beefcake pantyhose, de koplampen doden en het aanbrengen het neutrale, stockcar vlammen met een verliezer in de cruisecontrole, baby in Reno met de vitamine D,
belsen +1quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:15 schreef belsen het volgende:
Beck - Loser.
De running gag in de Top2000 topics.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:12 schreef methodmich het volgende:
Robbie Williams staat erop en dat klopt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |