quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:50 schreef wimderon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak eerst nog een biertje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan hebben we al drie mooie wedstrijden gehad vandaag, en dan komt er nog een die ook wel mooi kan worden.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
ik denk toch dat part en painter de meeste aanspraak mogen maken op de titel nu,. vooral als je painter ziet gooien,. die man heeft echt een missie.![]()
Ik hoop het.quote:Dan hebben we al drie mooie wedstrijden gehad vandaag, en dan komt er nog een die ook wel mooi kan worden.![]()
die lewis schijn met ze'n ogen dicht 180 te kunnen gooien,. maar in tournooien is het toch geen hoogvlieger,. behoorlijk wisselvallig eigenlijktquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:55 schreef AchJa het volgende:
Painter pakt Lewis in!![]()
Attentie: tussenstand cq eindstand in de eerstvolgende spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was weer een mooie dartavond.
Benieuwd of dat morgen weer zo is.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
Wat een heerlijke dartavond was dit zeg, allemachtig. Lang geleden datk zo heb genoten van darts
Ook nog mn favo Mardle die Taylor beatHEEEEEEEEEERLIJK!
Part-Mardle finale!10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!![]()
Potverdorie zeg! Wat een aardverschuiving!
2 mensen waar ik praktisch nog nooit van heb gehoord in de halve finales. En Part en Mardle had ik ook niet meer van gedacht dat ze dat zouden halen.![]()
verrassend
En verfrissend. En een getregde Taylor en v Barneveld, dus het komende jaar kunnen weer een hoop leuke wedstrijden verwachten :p![]()
Wat een wedstrijd, ik dacht dat het wel beslist was bij 3-0 Taylor, schakelde een uur later eens in en nog volop genoten.
sig verwijderd door FA![]()
Mardle.
Zes, zeven jaar geleden kon je al zien dat die kerel enorm veel potentie heeft.
Misschien kan ie nu eens een echt groot toernooi naar zijn hand zetten.![]()
Ik teken trouwens voor een finale Part-Mardle.
Twee van mijn favoriete darters.
Phil heb ik ook zeer hoog in achting overigens, maar een andere kampioen dan Taylor of Van Barneveld zou leuk zijn en ook goed voor de PDC.![]()
![]()
Wie is naast Shepherd die andere dan?quote:Op zondag 30 december 2007 06:58 schreef wormwood het volgende:
Potverdorie zeg! Wat een aardverschuiving!
2 mensen waar ik praktisch nog nooit van heb gehoord in de halve finales. En Part en Mardle had ik ook niet meer van gedacht dat ze dat zouden halen.![]()
Painter is een gevestigde naam in het darts circuit hoor.![]()
Part is al een keer kampioen geworden dus Painter mag het van mij worden na zijn verloren finale tegen Taylor.quote:Op zondag 30 december 2007 11:21 schreef Leatherface het volgende:
Ik teken trouwens voor een finale Part-Mardle.
Twee van mijn favoriete darters.
Phil heb ik ook zeer hoog in achting overigens, maar een andere kampioen dan Taylor of Van Barneveld zou leuk zijn en ook goed voor de PDC.![]()
SBS zendt elke dag een samenvatting uit.quote:Op zondag 30 december 2007 11:19 schreef Leatherface het volgende:
Maar zenden ze de finale wel nog ergens uit op SBS of RTL?
Ook de finale wordt, tenminste volgens de TV Gids, pas om 23:15 uitgezonden.
De stream van Sport1/SBS is overigens wel erg goed te doen. De echte livestream van Sky hapert helaas net iets teveel om er prettig naar te kijken.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
Dat zonder meer.quote:Op zondag 30 december 2007 11:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Painter is een gevestigde naam in het darts circuit hoor.
in het WK van 2003/2004 nam ie al bijna Taylor te grazen in de finale, maar mistte hij de koelbloedigheid om het af te maken (de koelbloedigheid die Part wel had een jaar eerder, en barney de voorbije keer)![]()
Dat snap ik wel, maar Part is gewoon een favoriet van mij. Painter, met alle respect hoor, niet echt.quote:Op zondag 30 december 2007 11:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Part is al een keer kampioen geworden dus Painter mag het van mij worden na zijn verloren finale tegen Taylor.![]()
Wat een entertainer is die Mardle, 'I win, i win' toen die achterstond in de beslissende set.
Had verwacht dat Phil het beste voor het laatst had bewaard, wat hij meestal doet, in iedere geval een grote verrassing en een grandioze partij.
Zoals Phil al zei, nu moet Mardle de klus maar afmaken.
Jammer voor Phil, maar die heeft al zo veel gewonnen, volgend jaar weer een kans, hij is wel sportief kun je van van Barneveld niet zeggen.![]()
Taylor is zeker sportief.quote:Op zondag 30 december 2007 11:59 schreef WethouderHekking het volgende:
Jammer voor Phil, hij is wel sportief
Valse bescheidenheid zal je bij hem niet zien, want hij roept dikwijls dat hij heel moeilijk te verslaan is. Maar als iemand er dan in slaagt om Phil te kloppen, zal hij die speler alle credits geven en zelden met excuses op de proppen komen.
Ook heb ik Taylor nog nooit een verkeerd woord horen zeggen over de Nederlanders, in tegenstelling tot een figuur als Bobby George die via de media een soort van hetze begon zodra Van Barneveld aan de weg ging timmeren.
Merv King, door velen hier vroeger uitgekotst, nam het destijds trouwens ook op voor de Nederlanders.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: