abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55636317
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:33 schreef AchJa het volgende:

[..]

Is die fucking 5/10 minuten nou echt teveel gevraagd?
De wereld draait niet om de mensen die niet live kijken.
Ik zal het je nog een maal vertellen: spoilers zijn ervoor om te communiceren over zaken die niet iedereen wil volgen. Zo kunnen de mensen die het WEL live volgen het ook bespreken zonder dat jij er last van hoeft te hebben.
Is het zo fucking moeilijk om die niet te openen als je daar allergisch voor bent?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55636377
Wat een wedstrijd
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_55636387
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:35 schreef -J-D- het volgende:

[..]

De wereld draait niet om de mensen die niet live kijken.
Ik zal het je nog een maal vertellen: spoilers zijn ervoor om te communiceren over zaken die niet iedereen wil volgen. Zo kunnen de mensen die het WEL live volgen het ook bespreken zonder dat jij er last van hoeft te hebben.
Is het zo fucking moeilijk om die niet te openen als je daar allergisch voor bent?
Ik open ze ook niet, maar 1 of andere joker hier had er alweer zo'n suggestieve smiley tussengedrukt.
pi_55636396
NIET NORMAAL
pi_55636411
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik open ze ook niet, maar 1 of andere joker hier had er alweer zo'n suggestieve smiley tussengedrukt.
Dus een smiley verraadt de uitslag?
pi_55636429
wat een tournooi zeg,. supergaaf
pi_55636437
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:33 schreef AchJa het volgende:

[..]

Is die fucking 5/10 minuten nou echt teveel gevraagd?
Niemand verplicht je toch om in dit topic te zijn, laat staan spoilers aan te klikken, laat staan er dan over te gaan klagen. Ga dan bij Sport1 klagen dat ze niet live zijn, maar val mij er niet mee lastig

Oh en kan er dan morgen dan de hele dag niet gepost worden, ik ben van plan pas 's avonds de samenvattingen van SBS te gaan kijken
pi_55636458
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:37 schreef nightfall het volgende:
NIET NORMAAL
Het is een fantastisch toernooi dit jaar.
Heb het al eerder gezegd, maar kan het niet vaak genoeg zeggen

pi_55636466
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:38 schreef nightfall het volgende:
wat een tournooi zeg,. supergaaf
idd, super veel goede partijen, heerlijk niveau en bijna alle wedstrijden eindeigen wel in beslissende sets

Mardle

Phil en Barney eruit, leuk.
pi_55636514
Mardle

Wat een toernooi
pi_55636523
iedereen kan het winnen nu..
pi_55636530
Wie heeft er gewonnen?
pi_55636538
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:38 schreef wimderon het volgende:

[..]

Niemand verplicht je toch om in dit topic te zijn, laat staan spoilers aan te klikken, laat staan er dan over te gaan klagen. Ga dan bij Sport1 klagen dat ze niet live zijn, maar val mij er niet mee lastig

Oh en kan er dan morgen dan de hele dag niet gepost worden, ik ben van plan pas 's avonds de samenvattingen van SBS te gaan kijken
Lazer toch op, iedereen die hier kan posten kan de stream bekijken en nu gaan we voor een handjevol schotelbikkels dom doen.
pi_55636561
hahaha,. wat een komiek
pi_55636565
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:39 schreef AchJa het volgende:
Mardle!!!!

Dacht het al door die fuck smiley
Hou er a.u.b. over op. Je bereikt er niets mee.
pi_55636590
Hoe laat ruimt SBS er tijd voor in?
pi_55636606
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef -J-D- het volgende:
Wie heeft er gewonnen?
Hehe mij kan het echt niet schelen als het gespoiled is, is ook mn eigen schuld om het te lezen..

Wel jmmr want dan valt de spanning meteen weg.
pi_55636639
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef AchJa het volgende:

[..]

Lazer toch op, iedereen die hier kan posten kan de stream bekijken en nu gaan wel voor een handjevol schotelbikkels dom doen.
En goh, waar zouden die spoilers nou voor dienen

Is het hele toernooi al zo gegaan ook.
pi_55636659
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef AchJa het volgende:

[..]

Lazer toch op, iedereen die hier kan posten kan de stream bekijken en nu gaan wel voor een handjevol schotelbikkels dom doen.
Ach, als jij gewoon niet in die spoilers kijkt, want je weet dat de stand/uitslag daar instaat (anders worden er namelijk geen spoilers gemaakt), is er niets aan de hand.

Eigen schuld, dikke bult (zegt iemand die Sport1 heeft).
pi_55636672
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:37 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Dus een smiley verraadt de uitslag?
Als ik bij een wedstrijd tussen Taylor en Mardle een smiley voorbij zie komen in een spoiler weet ik wel hoe laat het is. En ja dat is simpelweg 1 en 1 is 2 met de populariteit van Mardle.
pi_55636760
Kan ook simpelweg beteken dat Mardle slecht had gegooid ofsow. Dat jij daar in ziet dat Mardle gewonnen heeft kan ik niets aan doen, mja ik zou zeggen take a chill pill en geniet van de overwinning.

Trusten.
pi_55636809
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef Jnk18 het volgende:
Kan ook simpelweg beteken dat Mardle slecht had gegooid ofsow. Dat jij daar in ziet dat Mardle gewonnen heeft kan ik niets aan doen, mja ik zou zeggen take a chill pill en geniet van de overwinning.

Trusten.
Ik geniet er ook zeker van en heb ook absoluut geen moeite met spoilers, MITS goed gebruikt.
pi_55636827
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als ik bij een wedstrijd tussen Taylor en Mardle een smiley voorbij zie komen in een spoiler weet ik wel hoe laat het is. En ja dat is simpelweg 1 en 1 is 2 met de populariteit van Mardle.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')