De wereld draait niet om de mensen die niet live kijken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is die fucking 5/10 minuten nou echt teveel gevraagd?
Ik open ze ook niet, maar 1 of andere joker hier had er alweer zo'n suggestieve smiley tussengedrukt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De wereld draait niet om de mensen die niet live kijken.
Ik zal het je nog een maal vertellen: spoilers zijn ervoor om te communiceren over zaken die niet iedereen wil volgen. Zo kunnen de mensen die het WEL live volgen het ook bespreken zonder dat jij er last van hoeft te hebben.
Is het zo fucking moeilijk om die niet te openen als je daar allergisch voor bent?
Dus een smiley verraadt de uitslag?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik open ze ook niet, maar 1 of andere joker hier had er alweer zo'n suggestieve smiley tussengedrukt.
Niemand verplicht je toch om in dit topic te zijn, laat staan spoilers aan te klikken, laat staan er dan over te gaan klagen. Ga dan bij Sport1 klagen dat ze niet live zijn, maar val mij er niet mee lastigquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is die fucking 5/10 minuten nou echt teveel gevraagd?
Het is een fantastisch toernooi dit jaar.quote:
idd, super veel goede partijen, heerlijk niveau en bijna alle wedstrijden eindeigen wel in beslissende setsquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:38 schreef nightfall het volgende:
wat een tournooi zeg,. supergaaf
Lazer toch op, iedereen die hier kan posten kan de stream bekijken en nu gaan we voor een handjevol schotelbikkels dom doen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niemand verplicht je toch om in dit topic te zijn, laat staan spoilers aan te klikken, laat staan er dan over te gaan klagen. Ga dan bij Sport1 klagen dat ze niet live zijn, maar val mij er niet mee lastig
Oh en kan er dan morgen dan de hele dag niet gepost worden, ik ben van plan pas 's avonds de samenvattingen van SBS te gaan kijken
Hou er a.u.b. over op. Je bereikt er niets mee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:39 schreef AchJa het volgende:![]()
Mardle!!!!
![]()
![]()
![]()
Dacht het al door die fuck smiley
Hehe mij kan het echt niet schelen als het gespoiled is, is ook mn eigen schuld om het te lezen..quote:
En goh, waar zouden die spoilers nou voor dienenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lazer toch op, iedereen die hier kan posten kan de stream bekijken en nu gaan wel voor een handjevol schotelbikkels dom doen.
Ach, als jij gewoon niet in die spoilers kijkt, want je weet dat de stand/uitslag daar instaat (anders worden er namelijk geen spoilers gemaakt), is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lazer toch op, iedereen die hier kan posten kan de stream bekijken en nu gaan wel voor een handjevol schotelbikkels dom doen.
Als ik bij een wedstrijd tussen Taylor en Mardle eenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dus een smiley verraadt de uitslag?
Ik geniet er ook zeker van en heb ook absoluut geen moeite met spoilers, MITS goed gebruikt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef Jnk18 het volgende:
Kan ook simpelweg beteken dat Mardle slecht had gegooid ofsow. Dat jij daar in ziet dat Mardle gewonnen heeft kan ik niets aan doen, mja ik zou zeggen take a chill pill en geniet van de overwinning.
Trusten.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ik bij een wedstrijd tussen Taylor en Mardle eensmiley voorbij zie komen in een spoiler weet ik wel hoe laat het is. En ja dat is simpelweg 1 en 1 is 2 met de populariteit van Mardle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |