SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens normaal, daar zijn dus de spoilers voor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:24 schreef AchJa het volgende:
Opzouten wimderon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:25 schreef Jnk18 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Omdat ik nieuwsgierig was>? Beoeit me verder niet hoor maar daar had wimderon ook wel even mee kunnen wachten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan in een spoiler?
Neuh daar zijn de spoilers voorquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig was>? Beoeit me verder niet hoor maar daar had wimderon ook wel even mee kunnen wachten.![]()
En jij knalt er weer zo'n fucking smiley doorheen....quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig was>? Beoeit me verder niet hoor maar daar had wimderon ook wel even mee kunnen wachten.![]()
Inderdaad, daar zijn spoilers voor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Neuh daar zijn de spoilers voorZo gaat het al meerdere topics/maanden/jaren
Waarom ben je uberhaupt in dit topic als je nog niks wil weten? Ik zet het in een spoiler, maar als er toevallig iemand niet op de hoogte was van het spoilergebruik en post? Of als ik er wat smilies bij had gepost?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:24 schreef AchJa het volgende:
Opzouten wimderon
Misschien druk ik wel op ctrl+a per ongeluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
Kijk maar weer naar het resultaat wat je indirect behaald hebt...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom ben je uberhaupt in dit topic als je nog niks wil weten? Ik zet het in een spoiler, maar als er toevallig iemand niet op de hoogte was van het spoilergebruik en post? Of als ik er wat smilies bij had gepost?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:29 schreef Wopper1 het volgende:
Stelletje azijnpissers, kijk dan verdomme niet in die spoilers![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom stel je je zo aan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk maar weer naar het resultaat wat je indirect behaald hebt...
Nogmaals: spoilers zijn er voor om dingen te vermelden die niet iedereen wil zien omdat het bijvoorbeeld niet live op tv is. Als je dus NIET ALLES wil weten, bijv. de winnaar, dan moet je die spoilers niet openen. Zo kunnen de mensen die de uitslag wel weten ook communiceren over de wedstrijden. Ze hoeven dan niet te wachten op de infantiele mensen die gaan klagen dat ze per ongeluk een spoiler gelezen hadden.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Dat ik een stoere boy als jij toevallig irriteer? Niemand tilt er verder aan hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk maar weer naar het resultaat wat je indirect behaald hebt...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]Is die fucking 5/10 minuten nou echt teveel gevraagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waarom stel je je zo aan.
Nogmaals: spoilers zijn er voor om dingen te vermelden die niet iedereen wil zien omdat het bijvoorbeeld niet live op tv is. Als je dus NIET ALLES wil weten, bijv. de winnaar, dan moet je die spoilers niet openen. Zo kunnen de mensen die de uitslag wel weten ook communiceren over de wedstrijden. Ze hoeven dan niet te wachten op de infantiele mensen die gaan klagen dat ze per ongeluk een spoiler gelezen hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |