abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55635877
JA 2-2
pi_55635882
Verlenging
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_55635909
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55635917
gaat het weer net zoals gisteren,. taylor gata in ene keer weer als vanouds gooien in zo'n verlenging
pi_55635958
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:24 schreef AchJa het volgende:
Opzouten wimderon
Doe eens normaal, daar zijn dus de spoilers voor.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55635963
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55635979
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:25 schreef Jnk18 het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_55635981
kom op mardle!
pi_55636016
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:25 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Waarom kijk je dan in een spoiler?
Omdat ik nieuwsgierig was>? Beoeit me verder niet hoor maar daar had wimderon ook wel even mee kunnen wachten.
pi_55636022
En weer gelijk
pi_55636040
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:26 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Omdat ik nieuwsgierig was>? Beoeit me verder niet hoor maar daar had wimderon ook wel even mee kunnen wachten.
Neuh daar zijn de spoilers voor Zo gaat het al meerdere topics/maanden/jaren
pi_55636061
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:26 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

En jij knalt er weer zo'n fucking smiley doorheen....
pi_55636072
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
pi_55636077
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:27 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Neuh daar zijn de spoilers voor Zo gaat het al meerdere topics/maanden/jaren
Inderdaad, daar zijn spoilers voor.
pi_55636081
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:24 schreef AchJa het volgende:
Opzouten wimderon

Misschien druk ik wel op ctrl+a per ongeluk.
Waarom ben je uberhaupt in dit topic als je nog niks wil weten? Ik zet het in een spoiler, maar als er toevallig iemand niet op de hoogte was van het spoilergebruik en post? Of als ik er wat smilies bij had gepost?
pi_55636089
SPOILER
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_55636095
Stelletje azijnpissers, kijk dan verdomme niet in die spoilers .
SPOILER
pi_55636116
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:28 schreef wimderon het volgende:

[..]

Waarom ben je uberhaupt in dit topic als je nog niks wil weten? Ik zet het in een spoiler, maar als er toevallig iemand niet op de hoogte was van het spoilergebruik en post? Of als ik er wat smilies bij had gepost?
Kijk maar weer naar het resultaat wat je indirect behaald hebt...
pi_55636120
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:29 schreef Wopper1 het volgende:
Stelletje azijnpissers, kijk dan verdomme niet in die spoilers .
SPOILER
SPOILER
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:29 schreef AchJa het volgende:

[..]

Waarom stel je je zo aan.
Nogmaals: spoilers zijn er voor om dingen te vermelden die niet iedereen wil zien omdat het bijvoorbeeld niet live op tv is. Als je dus NIET ALLES wil weten, bijv. de winnaar, dan moet je die spoilers niet openen. Zo kunnen de mensen die de uitslag wel weten ook communiceren over de wedstrijden. Ze hoeven dan niet te wachten op de infantiele mensen die gaan klagen dat ze per ongeluk een spoiler gelezen hadden.
pi_55636185
4-4 nog Maximaal 3 legs
pi_55636193
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:29 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat ik een stoere boy als jij toevallig irriteer? Niemand tilt er verder aan hoor.
pi_55636268
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:30 schreef -J-D- het volgende:

[..]
SPOILER
[..]

Waarom stel je je zo aan.
Nogmaals: spoilers zijn er voor om dingen te vermelden die niet iedereen wil zien omdat het bijvoorbeeld niet live op tv is. Als je dus NIET ALLES wil weten, bijv. de winnaar, dan moet je die spoilers niet openen. Zo kunnen de mensen die de uitslag wel weten ook communiceren over de wedstrijden. Ze hoeven dan niet te wachten op de infantiele mensen die gaan klagen dat ze per ongeluk een spoiler gelezen hadden.
Is die fucking 5/10 minuten nou echt teveel gevraagd?
pi_55636274
Degene die nu alsnog 'voor de gein' de uitslag post, kan wat mij betreft trouwens een ban krijgen tot na de LakeSide
pi_55636286
laat ie het weer liggen he..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')