quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De dag dat je de telegraaf gaat geloven ben je verloren jasza!![]()
Dat bedrag is gewoon enorme onzin. Groningen gaat heus niet een basisspeler die bovendien enorm belangrijk is en goed ligt bij het publiek verkopen voor zo'n prijsje midden in het seizoen..
Misschien dat Ajax Feijenoord hem in de zomer kan halen voor 2.5 miljoen.
En dan gebruik je de zaak Sneijder als argument. Ajax stelde zich precies zo op als Groningen bij Suarez (en nu bij Silva). Real Madrid had alleen geen Van Geel die begon te janken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel dat 1e maar Ajax pusht echt niet op een arbitragezaak of iets, als een speler graag wil moet je hem niet tegenhouden, net zoals Sneijder naar Real, als Ajax genoeg wil betalen voor een speler van Groningen zou ik er maar blij mee zijn
Veel slechter dan Colin zal ie vast niet zijn..quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:08 schreef Jasza het volgende:
Weet ik veel ik las het alleen ergens
Weet niet eens of ik Silva zo'n geweldige versterking vind
Maar of hij goed genoeg is voor de Europese subtop..., maarja dat is bij Ajax geen argument.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Veel slechter dan Colin zal ie vast niet zijn..![]()
![]()
Het is een goede speler, zeker in aanvallend opzicht (voor een back dan). Maar hij wil nog wel eens een gaatje laten vallen als ie weer bezig is met één van zijn vele rushes langs de zijlijn. Hij brengt in ieder geval het nodige spektakel, vooral bij thuiswedstrijden. uit wil ie nog wel eens flink aankloten.
Moeilijk in te schatten. ik weet eigenlijk niet of Ajax er verdedigend sterker van wordt. Je moet een middenvelder hebben die steeds zijn ruimtes op vult en dus veel vuil werk opknapt, anders gaat het een gatenkaas worden achterin bij Ajax.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar of hij goed genoeg is voor de Europese subtop..., maarja dat is bij Ajax geen argument.
Lucius draait een heel slecht seizoen en Silva kan dan absoluut een meerwaarde zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:29 schreef venomsnake het volgende:
Van de nederlands top3 denk ik inderdaad dat Silva het meest bij Feyenoord zou passen. Ook zijn wedstrijdmentaliteit zou daar veel meer gewardeerd worden denk ik. Echt vechtersbaasje.
Ik lees het al, weer zo´n back die beter aanvallend dan verdedigend is....quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Veel slechter dan Colin zal ie vast niet zijn..![]()
![]()
Het is een goede speler, zeker in aanvallend opzicht (voor een back dan). Maar hij wil nog wel eens een gaatje laten vallen als ie weer bezig is met één van zijn vele rushes langs de zijlijn. Hij brengt in ieder geval het nodige spektakel, vooral bij thuiswedstrijden. uit wil ie nog wel eens flink aankloten.
Wij kunnen best een vechtertje gebruiken, want dat is het hele probleem, als je hem Heitinga en Vermaelen-Davids als blok hebt wat wel de duels aan wil gaan kan het nog wat gaan worden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:29 schreef venomsnake het volgende:
Van de nederlands top3 denk ik inderdaad dat Silva het meest bij Feyenoord zou passen. Ook zijn wedstrijdmentaliteit zou daar veel meer gewaardeerd worden denk ik. Echt vechtersbaasje. Kan lucius desnoods een plekkie opschuiven.
maar heb het liefst dat ie naar fiorentina gaat..![]()
Dat denk ik dus ook, maar laat em dan maar naar Firenze gaan iddquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
Alleen jammer dat Feyenoord niet genoeg centen op tafel kan brengen.
Nee, doe mij ook maar een enkeltje Firenze (voor Bruno welteverstaan).
Check. En als ie al heeft getekend bij Ajaks laat ik hem struikelen zodat ie een dubbele beenbreuk heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wie vertelt hem vanavond op de nieuwjaarsreceptie even dat ie toch echt voor Fiorentina moet kiezen?Over een half jaar dan..
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Check. En als ie al heeft getekend bij Ajaks laat ik hem struikelen zodat ie een dubbele beenbreuk heeft.
Silva is iemand die met veel bombarie vanalles lijkt te doen, waarvan een klein deel uiteindelijk maar lukt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:24 schreef Rumille het volgende:
Is Silva volgens jullie Ajax-materiaal?
Weet niet wat ik ervan moet denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |