abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55929301
Weet ik veel ik las het alleen ergens

Weet niet eens of ik Silva zo'n geweldige versterking vind
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:10:35 #222
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55929349
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:03 schreef venomsnake het volgende:

[..]

De dag dat je de telegraaf gaat geloven ben je verloren jasza!
Dat bedrag is gewoon enorme onzin. Groningen gaat heus niet een basisspeler die bovendien enorm belangrijk is en goed ligt bij het publiek verkopen voor zo'n prijsje midden in het seizoen..

Misschien dat Ajax Feijenoord hem in de zomer kan halen voor 2.5 miljoen.
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:14:03 #223
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_55929425
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:54 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja tuurlijk wel dat 1e maar Ajax pusht echt niet op een arbitragezaak of iets, als een speler graag wil moet je hem niet tegenhouden, net zoals Sneijder naar Real, als Ajax genoeg wil betalen voor een speler van Groningen zou ik er maar blij mee zijn
En dan gebruik je de zaak Sneijder als argument. Ajax stelde zich precies zo op als Groningen bij Suarez (en nu bij Silva). Real Madrid had alleen geen Van Geel die begon te janken.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_55929437
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:08 schreef Jasza het volgende:
Weet ik veel ik las het alleen ergens

Weet niet eens of ik Silva zo'n geweldige versterking vind
Veel slechter dan Colin zal ie vast niet zijn..

Het is een goede speler, zeker in aanvallend opzicht (voor een back dan). Maar hij wil nog wel eens een gaatje laten vallen als ie weer bezig is met één van zijn vele rushes langs de zijlijn. Hij brengt in ieder geval het nodige spektakel, vooral bij thuiswedstrijden. uit wil ie nog wel eens flink aankloten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:21:34 #225
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55929632
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Het is een goede speler, zeker in aanvallend opzicht (voor een back dan). Maar hij wil nog wel eens een gaatje laten vallen als ie weer bezig is met één van zijn vele rushes langs de zijlijn. Hij brengt in ieder geval het nodige spektakel, vooral bij thuiswedstrijden. uit wil ie nog wel eens flink aankloten.
Maar of hij goed genoeg is voor de Europese subtop..., maarja dat is bij Ajax geen argument.
pi_55929742
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:21 schreef Grulez het volgende:

[..]

Maar of hij goed genoeg is voor de Europese subtop..., maarja dat is bij Ajax geen argument.
Moeilijk in te schatten. ik weet eigenlijk niet of Ajax er verdedigend sterker van wordt. Je moet een middenvelder hebben die steeds zijn ruimtes op vult en dus veel vuil werk opknapt, anders gaat het een gatenkaas worden achterin bij Ajax.

Maargoed, met Trabelsi hadden ze ook een speler die vaak mee opkwam, die heeft het best goed gedaan in A-Dam.

Maar toch snap ik deze aankoop (mocht het doorgaan) niet van Ajax, denk dat ze daar eerder een centrale verdediger kunnen gebruiken, of een vervanger voor urby.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:27:50 #227
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55929815
Ik zie em liever naar Feijenoord komen. Denk dat ie daar het beste past. De Cler op links met zn rushes en dan Silva op rechts.. Mij lijkt het wel wat. En dan heb je Sahin en Van Bronckhorst die het vuile werk kunnen opknappen als die 2 er vandoor gaan..
pi_55929864
Van de nederlands top3 denk ik inderdaad dat Silva het meest bij Feyenoord zou passen. Ook zijn wedstrijdmentaliteit zou daar veel meer gewaardeerd worden denk ik. Echt vechtersbaasje. Kan lucius desnoods een plekkie opschuiven.

maar heb het liefst dat ie naar fiorentina gaat..
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:31:03 #229
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55929906
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:29 schreef venomsnake het volgende:
Van de nederlands top3 denk ik inderdaad dat Silva het meest bij Feyenoord zou passen. Ook zijn wedstrijdmentaliteit zou daar veel meer gewardeerd worden denk ik. Echt vechtersbaasje.
Lucius draait een heel slecht seizoen en Silva kan dan absoluut een meerwaarde zijn Dus nogmaals laat maar komen Ik denk wel dat ie weggaat en dat Groningen weer een leuk bedrag voor krijgt. Maar ik hoop niet dat het Ajax wordt...
pi_55929928
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik lees het al, weer zo´n back die beter aanvallend dan verdedigend is....
Wanneer gaat Ajax nu eens een back halen die op de eerste plaats ook echt een verdediger is en niet zo´n veredelde middenvelder zoals Emanuelson.
Weet dus niet of ik wel zo blij ben met deze transfer mocht dit allemaal doorgaan...
Koning.
pi_55930352
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:29 schreef venomsnake het volgende:
Van de nederlands top3 denk ik inderdaad dat Silva het meest bij Feyenoord zou passen. Ook zijn wedstrijdmentaliteit zou daar veel meer gewaardeerd worden denk ik. Echt vechtersbaasje. Kan lucius desnoods een plekkie opschuiven.

maar heb het liefst dat ie naar fiorentina gaat..
Wij kunnen best een vechtertje gebruiken, want dat is het hele probleem, als je hem Heitinga en Vermaelen-Davids als blok hebt wat wel de duels aan wil gaan kan het nog wat gaan worden.

En ik denk btw dat Vertonghen de vaste linksback gaat worden van Ajax de 2e seizoenshelft
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:47:49 #232
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55930392
Wat een triest persoon die silva.

als die maar weg kan
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:48:38 #233
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_55930425
Alleen jammer dat Feyenoord niet genoeg centen op tafel kan brengen.
Nee, doe mij ook maar een enkeltje Firenze (voor Bruno welteverstaan).
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:49:56 #234
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55930472
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
Alleen jammer dat Feyenoord niet genoeg centen op tafel kan brengen.
Nee, doe mij ook maar een enkeltje Firenze (voor Bruno welteverstaan).
Dat denk ik dus ook, maar laat em dan maar naar Firenze gaan idd
pi_55930760
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:20 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wie vertelt hem vanavond op de nieuwjaarsreceptie even dat ie toch echt voor Fiorentina moet kiezen? Over een half jaar dan..
Check. En als ie al heeft getekend bij Ajaks laat ik hem struikelen zodat ie een dubbele beenbreuk heeft.

Nee hoor zonder gekheid, ben benieuwd of hij er zo wel is...maar we zullen zien. Voor de rest, tja hij gaat maar, maar liever niet naar Ajaks.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_55931080
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:59 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Check. En als ie al heeft getekend bij Ajaks laat ik hem struikelen zodat ie een dubbele beenbreuk heeft.

pi_55931376
Silva mag van mij best die stap maken. Maar hij moet niet Groningen pushen, maar die clubs die hem willen kopen. Laat 020 eerst maar eens met een fatsoenlijk bod komen. Hoop wel dit Fiorentina gewoon met een bod van 6 of 7 mln komt, zou het allemaal wat makkelijker maken.

En Groningen moet niet zeggen dat er niemand weg mag, zo werkt het niet. Je mag de wens uitspreken niemand te laten gaan, nu ceeert het alleen onrust als Silva toch weg gaat.
pi_55931494
Is Silva volgens jullie Ajax-materiaal?
Weet niet wat ik ervan moet denken
  donderdag 10 januari 2008 @ 19:29:33 #239
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_55931622
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:24 schreef Rumille het volgende:
Is Silva volgens jullie Ajax-materiaal?
Weet niet wat ik ervan moet denken
Silva is iemand die met veel bombarie vanalles lijkt te doen, waarvan een klein deel uiteindelijk maar lukt.
Opstomen, dribbelen, voorzetten geven, vrije trappen nemen. En verdedigend laat hij wel eens een gaatje vallen, ja als hij net de longen uit het lijf gerend heeft kan hij natuurlijk niet weer perfect verdedigen natuurlijk. Dus laat hij z'n mannetje wel eens lopen.
Dus ja .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_55931713
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:29 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dus ja .

Aanvallende backs zijn altijd leuk. Kopen die handel (na het seizoen, want ik wil Groningen de play-offs zien halen ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')