Daar was hij al vroeg bij dan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach, toen Adamo dat zong in de jaren '60 was er van migratieproblemen nog geen sprake, eerder integendeel , zijn eigen Italiaans-Belgische gemeenschap was/is een voorbeeld van hoe migratie wél probleemloos kan. Maar wist je dat die Adamo in de jaren '60 zelfs een hele tijd de best verkopende artiest op wereldvlak na de beatles was ?
Hij zingt dit trouwens om de problemen in het Midden-Oosten & Israël toen aan te klagen. Inch Allah betekent hier dan ook "om Gods wil" , waarmee hij de godsdienstoorlogen in vraag stelt ...
Vind je Nederland geen mooi land? Ik ben er best trots op als ik kan vertellen dat ik uit dit kleine landje aan de Noordzee kom. Ons mooie landschap, de rijke historie, Nederland is een land waar je zeker met enig enthousiasme en waardering over mag spreken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Nederland is toevallig het land waarin ik woon maar Nederland heeft net zo veel met mij als ik met Nederland. Waarom zou ik daar trots op moeten zijn? Ik bepaal alleen wat ik bereik, niet wat Nederland bereikt.
Trots zijn op je land is onzin. Als je Amsterdam niet leuk vind moet je er gewoon wegblijven.
Ik heb weinig problemen met Nederland maar ik heb het niet gebouwd en het is puur toeval dat ik hier geboren ben. Het is onlogisch om daar trots op te zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vind je Nederland geen mooi land? Ik ben er best trots op als ik kan vertellen dat ik uit dit kleine landje aan de Noordzee kom. Ons mooie landschap, de rijke historie, Nederland is een land waar je zeker met enig enthousiasme en waardering over mag spreken.
Alleen jammer dat men hier zo tolerant is tegenover zwakkelingen hè?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vind je Nederland geen mooi land? Ik ben er best trots op als ik kan vertellen dat ik uit dit kleine landje aan de Noordzee kom. Ons mooie landschap, de rijke historie, Nederland is een land waar je zeker met enig enthousiasme en waardering over mag spreken.
Ach het zal wel geen indruk maken. Maar erg trots op Nederland lijk je toch niet te zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:59 schreef jamanheegtwelhoorhe het volgende:
Jongens w[b]Wilders is de redder van nNederland,[/b]
ja dom ben ik nou he, nounou wat een sukkel.
Mensen die geen enkele trots hebben op waar ze vandaan komen en hetdie geen eer hebben voor het land diedat hun voorvaders met bloed zweet en tranen hebben opgericht, dat zijn domme mensen, ja sorry hoor.
Jullie moeten je schamen je zo te laten kennen. Mijn opa draait zich om zijn graf.
aAls er nu niks gebeurt is het over tien jaar niet nNederland meer hier.
iIk was laatst in aAmsterdam en dat leek wel een of andere zieke vrijhaven voor irritante straatratjes met een grammetje bakpoeder op zak. Je kon geen stap zetten of je werd belaagd of lastig gevallen door deze uitheemse diersoorten, ronduit walgelijk. Het old aAmsterdam is weg, niks maar van over.
En vreemd te genoeg lijkt de regering geen genoeg te krijgen van deze mensen, want ze sijpelen nog steeds binnen, terwijl je dit leest. En geloof me er zijn meer mensen die last van ze hebben dan mensen die er lol aan beleven. Wat een sukkel ben ik nounou.
Maar helaas sluit iedereen hievoor zijn ogen: of jullie willen het niet zien, of jullie zijn laf , een van de twee.
Wees is trots op je land joh , je bent toch ook trots op je moeder?
o nee w8 jullie hebben geen mening laat maar.
Je klinkt als een schizofreen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:59 schreef jamanheegtwelhoorhe het volgende:
Jongens wilders is de redder van nederland,
ja dom ben ik nou he, nounou wat een sukkel.
Mensen die geen enkele trots hebben op waar ze vandaan komen en het geen eer hebben voor het land die hun voorvaders met bloed zweet en tranen hebben opgericht, dat zijn domme mensen, ja sorry hoor.
Jullie moeten je schamen je zo te laten kennen. Mijn opa draait zich om zijn graf.
als er nu niks gebeurt is het over tien jaar niet nederland meer hier.
ik was laatst in amsterdam en dat leek wel een of andere zieke vrijhaven voor iritante straatratjes met een grammetje bakpoeder op zak. Je kon geen stap zetten of je werd belaagd of lastig gevallen door deze uitheemse diersoorten, ronduit walgelijk. Het old amsterdam is weg, niks maar van over.
En vreemd te genoeg lijkt de regering geen genoeg te krijgen van deze mensen, want ze sijpelen nog steeds binnen, terwijl je dit leest. En geloof me er zijn meer mensen die last van ze hebben dan mensen die er lol aan beleven. Wat een sukkel ben ik nounou.
Maar helaas sluit iedereen hievoor zijn ogen: of jullie willen het niet zien, of jullie zijn laf , een van de twee.
Wees is trots op je land joh , je bent toch ook trots op je moeder?
o nee w8 jullie hebben geen mening laat maar.
Amsterdam is zonder ingrijpen van de overheid geworden op datgene waar je trots op lijkt te zijn, de VOC-hoofdstad. Indertijd had Nederland 7 ambtenaren. Waarom zou de overheid nu wél in moeten grijpen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:59 schreef jamanheegtwelhoorhe het volgende:
[.. nounou ..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |